Igen, ránézésre mûködne, de mekkora genyóság már!Juicy és tartóbakos xt tárcsánál volt ilyen problémám, amit a kis fülek lecsippentésével orvosoltunk. szerintem nálad is mûködne a dolog:)
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#2881
Posted 2012. March 16. - 01:39
#2882
Posted 2012. March 16. - 01:17
Sziasztok!
Vettem egy új hátsó kereket, de eddig 6 csavarosom volt, ez cl-os.Vettem egy ilyet rá:
Webáruház - Biker Kft. › Fék kiegészítõk › Féktárcsák › G3 CLEAN SWEEP X CenterLock féktárcsa
Eddig g3 clseaweep volt rajta 6 csavaros.A problémám az, h a fékpofa szára, ahol megfogod, amikor kiveszed, beleér a tárcsába, ahol össze van illesztve a két rész egy szegeccsel.Volt már valakinek ilyen?Ha levágnám a szárat, megoldódna a problem, de furcsa, hogy avid fék avid tárcsával ilyet csinál.Persze lehet én vok a láma és tök egyértelmû csak én nem vágom ;)Köszi elõre is
Juicy és tartóbakos xt tárcsánál volt ilyen problémám, amit a kis fülek lecsippentésével orvosoltunk. szerintem nálad is mûködne a dolog:)
#2883
Posted 2012. March 16. - 00:10
Vettem egy új hátsó kereket, de eddig 6 csavarosom volt, ez cl-os.Vettem egy ilyet rá:
Webáruház - Biker Kft. › Fék kiegészítõk › Féktárcsák › G3 CLEAN SWEEP X CenterLock féktárcsa
Eddig g3 clseaweep volt rajta 6 csavaros.A problémám az, h a fékpofa szára, ahol megfogod, amikor kiveszed, beleér a tárcsába, ahol össze van illesztve a két rész egy szegeccsel.Volt már valakinek ilyen?Ha levágnám a szárat, megoldódna a problem, de furcsa, hogy avid fék avid tárcsával ilyet csinál.Persze lehet én vok a láma és tök egyértelmû csak én nem vágom ;)Köszi elõre is
#2884
Posted 2012. March 14. - 22:54
#2885
Posted 2012. March 14. - 21:15
#2886
Posted 2012. March 14. - 18:52
#2887
Posted 2012. March 14. - 17:07
A problémám egy avid elixir 5-ös fékkel van.
Az elsõ fékem a gyári 185-ös tárcsával használom. A fék kifogástalanul harap, viszont nagyobb sebességnél rángat fékezéskor. A tárcsában mimimális 8-as lehet, de az nem indokolná ezt a jelenséget, volt már ekkora "nyolcas"-om. A fék és a tárcsa is rendesen van rögzítve. Külföldön élek, és itt nincs bringaszerelõ haverom akinek elvihetném, illetve ha tudnám h mi a gond én is meg tudnám javítani, szerelõhöz nem viszem mert horror áron dolgoznak... Ötletek? Elõre is köszönöm!
#2888
Posted 2012. March 14. - 12:46
húzd rá jobban!
ok, megpróbálom még "ésszel" kicsit meghúzni. ezek a fékcsövek kompatibilisek valamelyik itthon forgalmazott márkáéval?
#2889
Posted 2012. March 13. - 23:50
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2890
Posted 2012. March 13. - 23:17
Mindig van egy pici olaj filmréteg az anyán, ha leveszem a mûanyag védõt.
Mit lehet ezzel szerintetek csinálni?
Elvileg minden cuccot lehet ehhez rendelni a CRC-tõl, meg a gyártó oldalán is minden alkatrész fent van. Na bevallom én nem vágom, hogy mit kellene kicserélni, hogy ez a gond megszûnjön.
Új fékcsõszett? Vagy egyéb csavarok tömítések? Mit tanácsoltok?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
#2891
Posted 2012. March 13. - 22:28
#2892
Posted 2012. March 13. - 08:33
Nem. Én a fékbetét anyagára gondoltam.
Az én fékem esetében 1 mm a minimum fékbetét vastagság. Már mint a felhordott réteg vastagsága.
Bocsánat. Rosszul emlékeztem, 0,5 mm a minimum vastagsága a Hope fékbetétek esetén.
#2893
Posted 2012. March 12. - 22:49
Nem. Én a fékbetét anyagára gondoltam.
Az én fékem esetében 1 mm a minimum fékbetét vastagság. Már mint a felhordott réteg vastagsága.
2mm szokott rajta lenni. Simán le lehet koptatni teljesen õket. Akkor kell kivenni mielõtt beleérne a tárcsa a betét hátlapjába.
A sebesség mindent megold.
#2894
Posted 2012. March 12. - 21:54
Az én fékem esetében 1 mm a minimum fékbetét vastagság. Már mint a felhordott réteg vastagsága.
#2895
Posted 2012. March 12. - 21:12
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2896
Posted 2012. March 12. - 21:02
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy tárcsafékeknél mibõl látszik, hogy cserére érett a fékbetét?
Ha már nagyon vékony a fékbetét.
Asszem ha ilyen 1-1,5 mm vastag cserélni kell. De ez nem biztos!
#2897
Posted 2012. March 12. - 20:25
Azt szeretném kérdezni, hogy tárcsafékeknél mibõl látszik, hogy cserére érett a fékbetét?
#2898
Posted 2012. March 09. - 17:51
Heló! Hobbi felhasználásra építgetek egy "cross/trekking" jellegû kerékpárt. Tudnék venni hozzá igen jó áron Quad Axis (10.000ft/szett), vagy Quad Sting (13.000ft/szett) hidraulikus tárcsaféket. Egyáltalán szükségem van ilyenre? Évente max párszor mennék pl. Bükkbe, terepre még ritkábban.
Mechanikusok közül a BB5 lenne megengedhetõ árú, de ez+a fékkar drágábbra jön ki mint a hidrós Quad. Vagy maradjak egy jobb V-féknél?
Valami Avid kar + fék, kb 15E Ft ért.
???
Ha nem akarsz sárban menni sokat, akkor Avid fr5 vagy sd7 kar + brm-590es shimano deore V-fék. Annál jobb egy trekkingre nem kell, max. akkor ha hegyvidékre jársz csomaggal. szerintem.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#2899
Posted 2012. March 07. - 00:47
Nézegesd az apróhirdetéseket ! Sokszor árulnak Avid BB5 v. BB7 féket.
#2900
Posted 2012. March 06. - 22:33
nezz meg esetleg egy olcso shimanot, ha nem talalsz a quadokrol infot. a legolcsobb 445os is eleg meggyozoen mukodik, trekkingre 100, hogy eleg lesz.
Köszi, van infó a quadokról, olvastam tesztet...
Mégse tudom eldönteni, hogy a felhasználás szempontjait figyelembe véve kb egy árban a hidraulikus vagy a mechanikus jön-e szóba.... Olyan van, hogy pl elõre tárcsafék, hátra V?