Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#2761
Posted 2012. May 07. - 19:09
#2762
Posted 2012. May 06. - 11:10
Köszi!
#2763
Posted 2012. May 06. - 08:54
Nem kell azt levenni. Mikor én cseréltem, minden állítható csavart alapállásba tekertem, a régi betétekkel visszanyomtam a dugattyúkat alapállásba, betétet be, aztán ennyi.
a visszanyomas utan lehet olyan allapotba fog beallni, hogy mindig beleer a tarcsaba.
#2764
Posted 2012. May 05. - 23:53
Most elõször jutottam oda, hogy az XT fékemen betétet kell cseréljek. Kerestem a leírást, találtam is (http://techdocs.shim...69830745900.pdf) de egyvalamit nem értek. Miért kell levenni a túlfolyó tetejét? Nincs szerelõállványom, ha nem kell levenni, akkor egyszerûen fejreállítom a gépet, és meg tudom csinálni. Ha valamiért (miért????) muszáj levenni, akkor azt nem tudom, állvány nélkül hogyan tudnám megoldani.
Nem kell azt levenni. Mikor én cseréltem, minden állítható csavart alapállásba tekertem, a régi betétekkel visszanyomtam a dugattyúkat alapállásba, betétet be, aztán ennyi.
#2765
Posted 2012. May 05. - 22:04
#2766
Posted 2012. May 05. - 20:49
Ha olcsó hidraulikus t.fékre van szükségem, van ennél jobb vétel (tárcsa/adapterek nélkül)?
Shimano Deore Scheibenbremse BR-M596 Modell 2012 - BIKE-COMPONENTS.DE
Ha ez olcsónak minõsül, akkor nincs.
#2767
Posted 2012. May 05. - 20:45
Shimano Deore Scheibenbremse BR-M596 Modell 2012 - BIKE-COMPONENTS.DE
#2768
Posted 2012. April 28. - 12:39
volt már valakinek ilyen problémája? mit kell cserélni benne? dugattyú, tömítés stb.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2769
Posted 2012. April 26. - 06:59
#2770
Posted 2012. April 25. - 23:44
#2771
Posted 2012. April 25. - 21:40
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#2772
Posted 2012. April 25. - 09:58
A feltevés ellenõrzésére még azt kell kipróbálnom, hogy fejreállítva húzogatom meg a fékkart. Ha akkor nem keményedik fel, akkor biztos helytálló a diagnózis. Este kipróbálom és tudósítok.
Köszi még 1x!
#2773
Posted 2012. April 25. - 00:42
amig pl a tulfolyóban van (képen értelem szerüen felül, membránnal elválasztva a levegõtõl) , semmigáz, de amint mondjuk fejre forditod, vagy ugy, ahol épp az átfolyó van a henger és a tartály közt, máris a hengerbe juthat, ahol már gondot okoz!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2774
Posted 2012. April 24. - 18:42
#2775
Posted 2012. April 24. - 18:12
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2776
Posted 2012. April 24. - 17:29
Most nekem is azt csinálja, hogy ha fellógatom (márpedig így tárolom), akkor utána szinte beesik a fékkar. 2-3-4x behúzom, és akkor utána tökéletesnek érzõdik. De nem értem, hogy ha levegõs lenne a rendszer, akkor hova megy a pumpálástól a levegõ, és utána miért nem puha-rugózós a fékkar? Ilyen állapotában ez veszélyes is lehet, lehet, hogy 1x menet közben el fog menni a fékhatás?
valahol buborek van a rendszerben, ami a megvaltozott helyzet miatt elmaszik, miutan "talpra" allitod, visszamegy a helyere, ahol nem okoz panaszt. milyen helyzetben tarolod? ertelemszeruen a buborek felfele emelkedik.
#2777
Posted 2012. April 24. - 15:57
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2778
Posted 2012. April 24. - 15:52
#2779
Posted 2012. April 24. - 15:23
#2780
Posted 2012. April 24. - 14:34
2. Nem olyan a fékhatás ill sokkal gyorsabban kopik a tárcsa.
3.Sasszeg kapsz újat a betéttel és fogó tudod azaz izé amit a kezed be veszel olyan kombinált lapos vagy csõrös vagy vízpumpa és általában arra használják hogy megfogjanak vele dolgokat vagy fémdarabokat hajlítgassanak vele. Pl hajcsatot. Te is ilyet használsz?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!