Köszi blash.
Ipari alkoholom nincs. De szerintem a féktisztító is jó lesz a tisztításra.
Én azzal nem vitézkednék. Nem egy tömítést szedett már szét a féktisztító. Inkább gyógyszertári alkohol, azzal biztosan nem lehet ártani.
Köszi blash.
Ipari alkoholom nincs. De szerintem a féktisztító is jó lesz a tisztításra.
Én azzal nem vitézkednék. Nem egy tömítést szedett már szét a féktisztító. Inkább gyógyszertári alkohol, azzal biztosan nem lehet ártani.
Köszi blash.
Ipari alkoholom nincs. De szerintem a féktisztító is jó lesz a tisztításra.
Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos !
Kell egy kis kenes a dugattyuknak, hogy vissza tudjanak menni teljesen. Pumpald ki kicsit a dugattyukat, tisztitsd meg alkohollal az oldalukat, kend be a dugattyuk oldalat asvanyi fekfolyadekkal, mer slx feked van, told vissza ovatosan a dugattyukat. Vegul torold le az egeszet alkohollal.Sziasztok!
Slx féknél azt vettem észte, hogy az egyik betét jobban el van kopva. Észrevettem, hogy amelyik kopotabb annál a dugatyu kijjebb van. Visszatoltam, betéteket visszaraktam. Behúztam a fékkart és akkor meg az ellenkező dugatyu lett kijebb. Mi van ilyenkor?
blash módosította - 2020. április 10. - 00:51
Pity_ módosította - 2020. április 09. - 22:19
Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos !
Jelentem a Freezás XT (RT-MT800) lejtőzés közben ugyanúgy surlódik, ahogy írtátok többen az Icetechesekre. Fél, egy perc után elhallgatott, de hát ez még cirógatás volt, nem lejtőzés amit idáig kapott.
Nagyon furcsállom a dolgot, nálam az xt fék a sima rt 66 tárcsával, gyantás betéttel fog mint a szög, nem színesedik, nem hullámosodik, pedig 85 kiló vagyok, és sokat fékezek, nehéz bringával.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
a bringa elvileg 120 kiloig van tervezve... ebbol a logikabol kiindulva 80 kilora elegnek kellene lennie a 160asnak
Igen-igen, észben tartottam, mit ígértem.
Amiért eddig hallgattam: vizesen nem mentem még vele. Szárazon viszont szuper, tényleg, nagyon hamar, szinte azonnal jól fogott: pici hangja van, de nem zavaró. Elmelegíteni nem tudtam, pedig organikus, ugye.
Ja, ami talán segít: az előző fékbetéttel nem tudtam meredekebb részen középső fogással lejönni, itt, a szokott kamaraerdei körömön, alsó fogás kellett. Ezzel könnyedén. (Eddig szinteres nokeproof-ot használtam, ilyet: http://nukeproof.com...ts/brake-pads/)
Ami plusz pont még (az ára nem): a pofaanyag belső élét gyárilag letörték kicsit, így nem pattog ki a peremén az anyag, mikor csálén gyömöszölöd be a tárcsát közéjük kerékvisszarakás közben.
Remélem azért így is segítettem.
Hogyne köszönöm, köszönjük!
Most már csak azt kell eldöntenem, hogy rendeljek-e kintről azonnal vagy ne tegyem. Kipróbálnám a 2.35-ös gumikat is, de a pofa miatt csak kintről jön, futár, MPL a vége, korona.... Be kell járnom dolgozni, szóval nálam az a minimum kontakt, hogy nem futározom, rendelek enni, stb . Kicsit szomorú dolog ez (nem az, hogy nem tudok pizzát rendelni, hanem maga a helyzet)....
Hasznal vki elol 160as tarcsat?
Most hogy visszatertem az rt66hoz, kiprobalom elol. Cx bringanal tapasztaltam eloszor, hogy az adapterezett, nagyobb tarcsa nem egyertelmuen jobb. Talan picivel tobb volt a hotartaleka, kesobb melegedett el, de adapter nelkul szimpatikusabb volt a mukodese.
amugy is logikatlan, hogy outin ugyanekkora tarcsakkal megyek, lefele meg a sebesseg is nagyobb aszfalton. Fekero eleg, az adagolhatosag a terep miatt kerdeses lehet (elobb megcsuszik).
A merev villára váltással én elgondolkoztam a montira. Kicsit máshogy használom a fékeket mert ugye az elsőt ha behúzom lefelé keményen és éppen döccenő van az üt, piszok jól fog az új XT és kicsit oldalra húzza a kormányt (a merev villa miatt, ezt itt kérdezte is valaki a megfelelő topicban). Szóval túl jól fog
Na, most javíts ki, a 160-as az CX-en már nagynak számít? Vagy te leszel az egyetlen rajtam kívül, aki ment 180-as tárcsával CX-el?
jah bocs, kicsit zagyva volt a bringak ismerete nelkul
szoval
cx 140es tarcsakkal jott, 160asra csereltem oket, de nem igazan lett jobb - ezt valtottam vissza
outi 160as tarcsakkal jott elol hatul (adapterek nelkul), erre irtam, hogy gyakran nagyobb sebesseggel jovok le vele vhol mint montival
monti 180/160al jott, most tesztkeppen csereltem 160/160ra, adapterek nelkul
Hasznal vki elol 160as tarcsat?
Most hogy visszatertem az rt66hoz, kiprobalom elol. Cx bringanal tapasztaltam eloszor, hogy az adapterezett, nagyobb tarcsa nem egyertelmuen jobb. Talan picivel tobb volt a hotartaleka, kesobb melegedett el, de adapter nelkul szimpatikusabb volt a mukodese.
amugy is logikatlan, hogy outin ugyanekkora tarcsakkal megyek, lefele meg a sebesseg is nagyobb aszfalton. Fekero eleg, az adagolhatosag a terep miatt kerdeses lehet (elobb megcsuszik).
Na, most javíts ki, a 160-as az CX-en már nagynak számít? Vagy te leszel az egyetlen rajtam kívül, aki ment 180-as tárcsával CX-el?
Nincs még esetleg tapasztalat?
A héten valószínűleg be kellene már tennem az új és otthon lévő utolsó J04C pofákat hátra.
Ha jó a véleményed akkor én is veszek swiss stop pofákat a következő cserére.
Köszi
Igen-igen, észben tartottam, mit ígértem.
Amiért eddig hallgattam: vizesen nem mentem még vele. Szárazon viszont szuper, tényleg, nagyon hamar, szinte azonnal jól fogott: pici hangja van, de nem zavaró. Elmelegíteni nem tudtam, pedig organikus, ugye.
Ja, ami talán segít: az előző fékbetéttel nem tudtam meredekebb részen középső fogással lejönni, itt, a szokott kamaraerdei körömön, alsó fogás kellett. Ezzel könnyedén. (Eddig szinteres nokeproof-ot használtam, ilyet: http://nukeproof.com...ts/brake-pads/)
Ami plusz pont még (az ára nem): a pofaanyag belső élét gyárilag letörték kicsit, így nem pattog ki a peremén az anyag, mikor csálén gyömöszölöd be a tárcsát közéjük kerékvisszarakás közben.
Remélem azért így is segítettem.
Most hogy visszatertem az rt66hoz, kiprobalom elol. Cx bringanal tapasztaltam eloszor, hogy az adapterezett, nagyobb tarcsa nem egyertelmuen jobb. Talan picivel tobb volt a hotartaleka, kesobb melegedett el, de adapter nelkul szimpatikusabb volt a mukodese.
amugy is logikatlan, hogy outin ugyanekkora tarcsakkal megyek, lefele meg a sebesseg is nagyobb aszfalton. Fekero eleg, az adagolhatosag a terep miatt kerdeses lehet (elobb megcsuszik).
Nem valami nagy márka, tesztként vettem ilyet:
https://www.bike-dis...-extreme-668997
De kellemes csalódás, jól fog, hóban,esőben sem visít annyira.
RT-66 tárcsával használom.
Nincs még esetleg tapasztalat?
A héten valószínűleg be kellene már tennem az új és otthon lévő utolsó J04C pofákat hátra.
Ha jó a véleményed akkor én is veszek swiss stop pofákat a következő cserére.
Köszi
Tegnap kaptam kézhez ezt:
https://www.swisssto...s/disc15/disce/
A méltán közkedvelt rt66-os tárcsán fogja az oem TRP fékemet erősiteni.
Megelőlegeztem a gyártónak a bizalmat, országúton a zöld fékbetétüknek köszönhetően ( az abroncsfék, persze).
Feltétlen beszámolok a tapasztaltakról.
ez 15 éve is így volt.
2005 ös magura luisa fr, gyári állapotban mai napig benne van az első 3ban amivek valaha dolgom volt .
durva fékereje volt marha jó adagolhatósággal. viszont a gyári betét kb 1000 km kopott nullára (a jó tulajdonságok egyik nyitja az lehetett hogy baromi puha lehetett a cucc) . itthon persze világban nem volt gyári betét (mali) kb csak bbb (akkor még nem volt akkora divat minden szirszart kintről rendelni) .na a bbb vel kb egy középszar v-fék szintjére süllyedt. végén inkább eladtam.
arra a fekre en is emlekszem, a korszakban nagyon jo volt, de nem hinnem, hogy a mai fekekkel felvenne a versenyt. a kistesoja a julie konkretan egy eleg nagy rakas sz*r volt...
Tegnap kaptam kézhez ezt:
https://www.swisssto...s/disc15/disce/
A méltán közkedvelt rt66-os tárcsán fogja az oem TRP fékemet erősiteni.
Megelőlegeztem a gyártónak a bizalmat, országúton a zöld fékbetétüknek köszönhetően ( az abroncsfék, persze).
Feltétlen beszámolok a tapasztaltakról.
Kíváncsi vagyok, köszönöm ha beszámolsz róla! A tárcsa már nálam is RT66 így érdekel nagyon, bár más a pofa összetétele.
Ha már szóba jött a fékbetét. Évente 5-6 garnitúrát biztosan elvásítok montin, viszonylag sokfélét próbáltam és a meglátásom az, hogy gyakran hiába a jó fék, a fékbetét minősége többet hoz vagy akár ront, mint gondolnátok!
- Tavaly kétféle BBB betétet próbáltam Magura MT8 és Trickstuff Piccola fékekkel. Párszáz km után inkább kivettem: csak közepes fékhatás és folyton berezonált, még szárazon is visítottak fékezésnél a fékek!
ez 15 éve is így volt.
2005 ös magura luisa fr, gyári állapotban mai napig benne van az első 3ban amivek valaha dolgom volt .
durva fékereje volt marha jó adagolhatósággal. viszont a gyári betét kb 1000 km kopott nullára (a jó tulajdonságok egyik nyitja az lehetett hogy baromi puha lehetett a cucc) . itthon persze világban nem volt gyári betét (mali) kb csak bbb (akkor még nem volt akkora divat minden szirszart kintről rendelni) .na a bbb vel kb egy középszar v-fék szintjére süllyedt. végén inkább eladtam.
Nálam az Avidokkal jók voltak az a2Z betétek is, úgy látom van sokféle (pl ezekhez a shimanókhoz eleve 5 félét látok kapásból), még ez is érdekes lehet. De most ahonnan rendeltem nem láttam ilyet készleten.
a2z-t ebike-on nézd meg, ha van a magyar forgalmazónak akkor ott is van. és korrekt a készletinfó.
karakoram: Egyszer az hogy fémes, meg egyszer hogy bordás már segítenek. Már javult nálam a gyantás bordás betéttel is valamelyest a helyzet.
Tigris: Hát sokat nem javítana nálam az RT64 használata (mint elősző hszben linkeltem), mert az van most a bringán . De akkor egyelőre nem rakom fel az apróra a régit. Szerk: Downgrade oka hullámosodás volt?
hát valószínű. nem voltam ott minden akciónál, kollégám intézte a szervizes dolgokat, én csak adminisztráltam.
Bikertigger módosította - 2020. február 19. - 18:50
Nálam az Avidokkal jók voltak az a2Z betétek is, úgy látom van sokféle (pl ezekhez a shimanókhoz eleve 5 félét látok kapásból), még ez is érdekes lehet. De most ahonnan rendeltem nem láttam ilyet készleten.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám