jól sejtem, hogy a 2008-as Kona Stabbe is 30,0mm-es a nyeregcsõ kell?
jól.
elég abba egy átütõs reba vagy revelation
36 meg túl masszív már ahoz a vázhoz szerintem
asszem annak a nyeregvázcsöve az alsócsõ alatt tört, az elsõváltó felett....
annak semmi köze a nyeregcsõhöz....ott vagy az anyag volt szar vagy a konstrukció...
én is láttam itt pár töröttet, húzóm is a szám mindig ha a merida kerül szóba....szép is, biztos jó is....csak falahogy nem bízok bennük
talán pár év mulva
Milyen évjárat ez, már a 2011-es lesz? Superior.cz-n egész más fully-k vannak fent, mint 2010-esek.
ez is igéretesnek látszik masszívság tekintetében
http://www.xfactorne...Files/f50_1.jpg
http://www.xfactorne...Files/f50_2.jpg
kiváncsi leszek az egész alakos fotóra meg a geóra
_____________________________________________
AM rlz
Taperoltam már élõben,igényes darabnak látszik
ez is igéretesnek látszik masszívság tekintetében
http://www.xfactorne...Files/f50_1.jpg
http://www.xfactorne...Files/f50_2.jpg
kiváncsi leszek az egész alakos fotóra meg a geóra
ja az a 2008-as (elsõ) széria tényleg szar volt
_____________________________________________
AM rlz
A következõk lehetnek esélyesek (ha az árat egyelõre "figyelmen kívül hagyom"):
- On One 456 (CrMo 4130 csövek)
- NS Bikes - Society váz (Tange CrMo 4130-as csövek)
- Genesis Altitude váz (Reynolds 853 acélcsövekbõl)
- Cotic Soul váz (Reynolds 853/631/4130 kombó)
Pár tesztet olvastam már a Coticról és az Altitude-ról; hát, az angolok nagyon dícsérik õket. Esetleg tudtok más mtb acélvázat, amit még érdemes számításba vennem? Ár alapján NS Bikes, ami nálunk is kapható, az a még "belefér" kategória, de a Genesis Altitude szimpatikusabb (Coticról nem is beszélve, csak ugye az ára...). ...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
...
Acálvázas merevfarú most jobban izgat, amit csak hobbiversenyzésre használnék és csak jövõre. A terv: vennék egy 1-2 éves, nem túl lestrapált, kb. Deore (nagyon max. SLX, ha tényleg nem nagyon drága) szintû bicajt, amirõl átszereltetnék mindent az acélvázra és abba lenne egy átütõs teleszkóp, 100-as úttal - na ez a terv! Vagy álom. (Néha fejembe veszek valamit, hónapokig érlelgetem, kidolgozom, aztán elvetem az egészet, és lehet, hogy ez is arra a sorsra jut, majd meglátom.)
...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
asszem annak a nyeregvázcsöve az alsócsõ alatt tört, az elsõváltó felett....
annak semmi köze a nyeregcsõhöz....ott vagy az anyag volt szar vagy a konstrukció...
én is láttam itt pár töröttet, húzóm is a szám mindig ha a merida kerül szóba....szép is, biztos jó is....csak falahogy nem bízok bennük
talán pár év mulva
kategóriában az AM 3000 D-nél masszívabbat (legalábbis az ideinél (vagy most transmissionnak híják ? sose tom megjegyezni) ) nem sokat fogsz találni.
120-asban meg nem kell messze menni kb a merida one20 a legmaszívabb cucc. ami még hasonló a canyon nerve xc, ghost , ktm lycan, cube ams.
de mindegyiknél merevebb (igaz nehezebb is) a merida.
de a túrás tropikban írtad hogy nem nagyon kedveled az erõsen meredek, köves lejtõket. akkor minek masszívabb cucc ?
én mondjuk mindenesetre egy telócserével kezdeném valami 20-as átütõre. ha kell az útállítás akkor pike-ra. és az nem is olyan drága. ha nem akkor egy átütös recon vagy revelation. vagy a 36-fox float az összebutithaó 160-ról 100 ig centinként.
ha meg atommerev cucc kell akkor pl. igaz 6"-t mozog.
V
természetesen fox 36-al
_____________________________________________
AM rlz
Volt olyan idõ,amikor nem volt 32-es Fox talas.Nem volt sokat mozgó,sõt keveset mozgó aluváz sem.Viszont volt acélváz és 8centit mozgó 28-as becsúszós Judy dh villa.És aki avval megtanult,az 1méteren 2métert verne ránk.Úgyhogy hidd el,fogja bírni.A tapered villának semmi értelmét nem látom,a merevségi grafikonok nem hatnak meg.Csak bosszankodni lehet,amiért 2 fejcsapágyat használsz el
_____________________________________________
AM rlz