Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#1361
Posted 2010. July 06. - 23:06

annak semmi köze a nyeregcsõhöz....ott vagy az anyag volt szar vagy a konstrukció...
én is láttam itt pár töröttet, húzóm is a szám mindig ha a merida kerül szóba....szép is, biztos jó is....csak falahogy nem bízok bennük
talán pár év mulva
#1362
Posted 2010. July 06. - 22:03

kategóriában az AM 3000 D-nél masszívabbat (legalábbis az ideinél (vagy most transmissionnak híják ? sose tom megjegyezni) ) nem sokat fogsz találni.
120-asban meg nem kell messze menni kb a merida one20 a legmaszívabb cucc. ami még hasonló a canyon nerve xc, ghost , ktm lycan, cube ams.
de mindegyiknél merevebb (igaz nehezebb is) a merida.
de a túrás tropikban írtad hogy nem nagyon kedveled az erõsen meredek, köves lejtõket. akkor minek masszívabb cucc ?
én mondjuk mindenesetre egy telócserével kezdeném valami 20-as átütõre. ha kell az útállítás akkor pike-ra. és az nem is olyan drága. ha nem akkor egy átütös recon vagy revelation. vagy a 36-fox float az összebutithaó 160-ról 100 ig centinként.
ha meg atommerev cucc kell akkor pl. igaz 6"-t mozog.
V
természetesen fox 36-al
Trans-Mission most, és tetszene; hajjaj!


No, ami a köves, meredek lejtõket illeti: nekem kifejezettem egy hely nem tetszett, az a bizonyos Szuszogó. De ott van például a "J-hegy pirosa", ami szintén csupa kõ és kihívás - és imádom! Végre már le is le merek jönni rajta - igaz, csak araszolgatva, szép lassan.

Teleszkóp terén az útállítás nem lényeges nekem, a Talas-on is alig-alig használom, szinte mindig 120-on van. Agyalok jó sokat majd még ezen, mi lehetne majd jó, lehet, hogy kérdezek még pár hülyeséget is:) és köszi az infókat! Nem mostani projekt lesz a gépcsere (fully), jövõre sem biztos, hogy belefér a keretbe. Acálvázas merevfarú most jobban izgat, amit csak hobbiversenyzésre használnék és csak jövõre. A terv: vennék egy 1-2 éves, nem túl lestrapált, kb. Deore (nagyon max. SLX, ha tényleg nem nagyon drága) szintû bicajt, amirõl átszereltetnék mindent az acélvázra és abba lenne egy átütõs teleszkóp, 100-as úttal - na ez a terv!


_____________________________________________
AM rlz
#1363
Posted 2010. July 06. - 11:27

120-asban meg nem kell messze menni kb a merida one20 a legmaszívabb cucc. ami még hasonló a canyon nerve xc, ghost , ktm lycan, cube ams.
de mindegyiknél merevebb (igaz nehezebb is) a merida.
de a túrás tropikban írtad hogy nem nagyon kedveled az erõsen meredek, köves lejtõket. akkor minek masszívabb cucc ?
én mondjuk mindenesetre egy telócserével kezdeném valami 20-as átütõre. ha kell az útállítás akkor pike-ra. és az nem is olyan drága. ha nem akkor egy átütös recon vagy revelation. vagy a 36-fox float az összebutithaó 160-ról 100 ig centinként.
ha meg atommerev cucc kell akkor pl. igaz 6"-t mozog.
http://www.xfactorne...zleten=1&kezd=0
természetesen fox 36-al

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1364
Posted 2010. July 06. - 09:58

Volt olyan idõ,amikor nem volt 32-es Fox talas.Nem volt sokat mozgó,sõt keveset mozgó aluváz sem.Viszont volt acélváz és 8centit mozgó 28-as becsúszós Judy dh villa.És aki avval megtanult,az 1méteren 2métert verne ránk.Úgyhogy hidd el,fogja bírni.A tapered villának semmi értelmét nem látom,a merevségi grafikonok nem hatnak meg.Csak bosszankodni lehet,amiért 2 fejcsapágyat használsz el
Bocs egyébként a 32-es becsúszók tûrésében kételkedõ kérdésemért, sajnos ennyire nem értek hozzá.

De hogy igazán ontopic legyek: hónapok óta néha rá- és ránézek a merevfarú acélvázakra és rágódom erõsen. Maradna az AM 3000-D és jövõre, talán év vége felé lehetne mellé egy merevségben kissé túlépített acélvázas merevfarúm, 100 mm-t mozgó de átütõs villával (BlackBoxos Reba Team MaxleLite), széles kormánnyal, jó erõs kerekekkel. A következõk lehetnek esélyesek (ha az árat egyelõre "figyelmen kívül hagyom"):
- On One 456 (CrMo 4130 csövek)
- NS Bikes - Society váz (Tange CrMo 4130-as csövek)
- Genesis Altitude váz (Reynolds 853 acélcsövekbõl)
- Cotic Soul váz (Reynolds 853/631/4130 kombó)
Pár tesztet olvastam már a Coticról és az Altitude-ról; hát, az angolok nagyon dícsérik õket.

_____________________________________________
AM rlz
#1365
Posted 2010. July 05. - 23:14

- na meg az 1 1/8-as fejcsõvel és 32-es becsúszókkal a Fox Talas sem tudom, mit bírhat...
Volt olyan idõ,amikor nem volt 32-es Fox talas.Nem volt sokat mozgó,sõt keveset mozgó aluváz sem.Viszont volt acélváz és 8centit mozgó 28-as becsúszós Judy dh villa.És aki avval megtanult,az 1méteren 2métert verne ránk.Úgyhogy hidd el,fogja bírni.A tapered villának semmi értelmét nem látom,a merevségi grafikonok nem hatnak meg.Csak bosszankodni lehet,amiért 2 fejcsapágyat használsz el
#1366
Posted 2010. July 05. - 23:02


Egyébként mennyire bírhatja egy 130-at mozgó váz azt, ha valaki cornering-es technikával jövöget le jó meredek utakon a maga 80 kilójával? Szívesen megtanulnám ez a jó kis technikát jobban; csak nem igazán merem az AM 3000-D-vel. Féltem a bicajt (nagyon vigyázok rá) és magamat is - na meg az 1 1/8-as fejcsõvel és 32-es becsúszókkal a Fox Talas sem tudom, mit bírhat...
_____________________________________________
AM rlz
#1367
Posted 2010. July 05. - 15:36

olyanom van (már csak váz meg a tejes cucc hiányzik
)
azért mondom hogy ahoz lehetne viszonyitan egy 15-ös rebát ha lenne pl....(és mivel jövöre a rs is kezdi ezt a marhaságot még van is rá esély) .
fejleszteni kell

#1368
Posted 2010. July 05. - 15:00

ha jársz felém,próbálhatsz 15-öst.egy reba vagy revelation maxle azért nem rossz
olyanom van (már csak váz meg a tejes cucc hiányzik

azért mondom hogy ahoz lehetne viszonyitan egy 15-ös rebát ha lenne pl....(és mivel jövöre a rs is kezdi ezt a marhaságot még van is rá esély) .
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1369
Posted 2010. July 05. - 13:25

jövõre szerzek egy thru15-ös reba szintû rs-t (amibõl lesz, ha más nem egy összehuzott sector) és kipróbálom menyivel kolbászabb mint a 20as maxle lájt os reba. persze amennyire negativan állok a 15-öshöz lehet azt is érezném ami nincs is
. de azért nem hiszem. meg a számok is azt súgják.
ha jársz felém,próbálhatsz 15-öst.egy reba vagy revelation maxle azért nem rossz

#1370
Posted 2010. July 05. - 13:23

a 32is csõtengelyes.)
jövõre szerzek egy thru15-ös reba szintû rs-t (amibõl lesz, ha más nem egy összehuzott sector) és kipróbálom menyivel kolbászabb mint a 20as maxle lájt os reba. persze amennyire negativan állok a 15-öshöz lehet azt is érezném ami nincs is


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1371
Posted 2010. July 05. - 13:15

meg a prófétának állítható a fejcsõszöge. nekem a 32 rugalmas. persze csõtengellyel más. meg a 36 nehezebb. de ha ez nem számít, akkor gyerünk. ja, meg asszem az sl-bõl tagcserével lehet csinálni 140es prófétát. de erre azért nem esküdnék.
a 32is csõtengelyes.Most egy 200-as van benne 5.valamennyivel,de belefér egy hosszabb utas is.a súly az nem érdekes,ahová nem megyek fel plusz egy kilóval,oda egy 7kilós karbongéppel sem

#1372
Posted 2010. July 05. - 13:09

#1373
Posted 2010. July 05. - 13:06

36-nak több a beép magassága is arra is figyelj.
Beraktam a 36-ot,így kb akkora a beépítési,mint a leftyvel.Avval olyan kis filigrán volt,így meg endurógép kinézete lett
#1374
Posted 2010. July 05. - 13:01

#1375
Posted 2010. July 05. - 12:32

Igen,csak a 36nem túlzás-é?(de).Tudom,hogy elég lenne egy 32 is,de hát az emberi mohóság
36-nak több a beép magassága is arra is figyelj.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1376
Posted 2010. July 05. - 12:29

centiben mérve akkor ugye lesz egy elöl 130, hátul 120as bicajod. nem rossz az.
Igen,csak a 36nem túlzás-é?(de).Tudom,hogy elég lenne egy 32 is,de hát az emberi mohóság
ja jobban belegondolva nálam is csak a 6-ik (és még nem láttam a jövö évi konákat , úgyhogy még csúszhat lejebb:))
Ha legalább ilyen lesz a design,mint idén,akkor lehet jó
#1377
Posted 2010. July 05. - 12:23

Túlzás lenne egy Prophet SL-be egy 36talas 130centin?Vagy inkább egy 32?
centiben mérve akkor ugye lesz egy elöl 130, hátul 120as bicajod. nem rossz az.
#1378
Posted 2010. July 05. - 12:05

Sajnálom eladni
Annyira nem vészes a KTM ára,de tuti hogy nem a 3. jelölt lenne mostmár,talán a 30. 8)
ja jobban belegondolva nálam is csak a 6-ik (és még nem láttam a jövö évi konákat , úgyhogy még csúszhat lejebb:))
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1379
Posted 2010. July 05. - 11:24

szerintem sok. lenne egy brutál merev elsõ részed egy ahoz képest kolbász hátsóval.
ktm köszi. igazából "titkos tartalék" 3.ik jelölt lenne, de asszem nehez is vázként szerezni, meg drága is.
Sajnálom eladni

Annyira nem vészes a KTM ára,de tuti hogy nem a 3. jelölt lenne mostmár,talán a 30. 8)
#1380
Posted 2010. July 05. - 11:15

Túlzás lenne egy Prophet SL-be egy 36talas 130centin?Vagy inkább egy 32?
szerintem sok. lenne egy brutál merev elsõ részed egy ahoz képest kolbász hátsóval.
ktm köszi. igazából "titkos tartalék" 3.ik jelölt lenne, de asszem nehez is vázként szerezni, meg drága is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való