azaz sípályán legurulásra, esetleg trekkingelésre.
hmm, igazán megéri megvenni. de legalább könnyû! könnyû, de rendesen nem használható. de új, drága meg menõ. vitringbringások elõnyben!
és akkor ennek a tagnak az elõnye? arra lennék már csak kiváncsi. egy rugó -50 grammal könnyebb egy rendes tagnál. titán esetén ez 200-300? gramm... de nem szabad használni köves, gyökeres, meredek ugrálós pályákon. hmm.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:39
#10881
Írta 2006. január 19. - 14:13
#10882
Írta 2006. január 19. - 14:12
pl az intense m3-at is levegõs manitouval adták. asszem evolver volt a neve.
de persze már nem lehet kapni azt a rugóstagot. tipikus M-es húzás...
Az nem csak egy kiserleti dolog volt? Ugy terveztek hogy kijon az Evolver abban az evben, ezert a kiallitasra Evolvert tettek az M3 -ba, aztan megsem lett belole szeria. Valami ilyesmi volt ha jol emlekszem.
Thez, azert jo kis DH -tag az, csak a mag kompromisszumaival, ahogy mindennek van. Hasznaljak is olyan palyakon ahol nincsenek hosszu razos reszek.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10883
Írta 2006. január 19. - 14:03
akkor miért is DH a neve?
miért nem pedig enduroXair? vagy backcountryXair?
mókakacagás. nesztek nektek újítás.
miért nem pedig enduroXair? vagy backcountryXair?
mókakacagás. nesztek nektek újítás.
#10884
Írta 2006. január 19. - 14:03
pl az intense m3-at is levegõs manitouval adták. asszem evolver volt a neve.
de persze már nem lehet kapni azt a rugóstagot. tipikus M-es húzás...
de persze már nem lehet kapni azt a rugóstagot. tipikus M-es húzás...
#10885
Írta 2006. január 19. - 13:52
Mint korabban mar szo volt rola, azert nem hasznaljak, mert kint eleg durva palyak vannak, es a levegos tag ha felmelegszik, akkor felkemenyedik.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10886
Írta 2006. január 19. - 13:47
Én német/osztrák teszteket olvastam, ahol viszont dícsérték a DHXAir-t. Bár én azért a profik gépét veszem alapul, és amíg õk rugóval mennek, holott náluk aztán minden gramm számít, addig nem lehet tökéletesen ekvivalaens a két rendszer.
#10887
Írta 2006. január 19. - 13:02
#10888
Írta 2006. január 19. - 13:01
azt is tegyük hozzá, hogy angliában minden rugóstag/teló ami mûködik, az Tim Flooks keze alól jön ki. (www.tftuned.com)
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#10889
Írta 2006. január 19. - 12:58
Tegyük hozzá hogy a gemini FR-be nem fér a dhx5.0;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10890
Írta 2006. január 19. - 12:57
manitou cuccokhoz már bottal sem nyúlnék:) egyik havernak 4way van a geminiben. egy rakat fos.
#10891
Írta 2006. január 19. - 12:39
rocsi: a dhx Air-t nagyon lehúzták odakint!!!
inkább rakj bele egy 4way-t
azzal tesztelték a 224et is és nem nagyon kívánkoztak a DHX COil után
inkább rakj bele egy 4way-t
azzal tesztelték a 224et is és nem nagyon kívánkoztak a DHX COil után
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#10892
Írta 2006. január 19. - 12:31
tudok a dologról. bár én boxxerrel használnám,ami alacsonyabb+a sag is nagyobb,mint a gemininél. a geminit át lehetne alakítani,hogy beljebb üljön a hátulja. szóval még nem döntöttem... a legnagyobb hibája a gemininek,hogy nem fér bele a dhx
#10893
Írta 2006. január 19. - 12:26
Eddig alacsony középrészt akartál, ennél a váznál meg se a monoblokk, se a súlypont nem túl alacsony. Persze az összsúly azért jó. Csak, hogy kötözködjek.
#10894
Írta 2006. január 18. - 16:05
#10895
Írta 2006. január 18. - 15:56
#10896
Írta 2006. január 18. - 15:52
#10897
Írta 2006. január 18. - 15:40
santa cruz oldalon 9.4 lbs dhx-el
weightweenies: VP-FREE 2005 S 4240 g w/ Fox DHX 5.0 220 mm (steel spring), incl. seatpost clamp
weightweenies: VP-FREE 2005 S 4240 g w/ Fox DHX 5.0 220 mm (steel spring), incl. seatpost clamp
#10898
Írta 2006. január 18. - 15:38
#10899
Írta 2006. január 18. - 15:34
#10900
Írta 2006. január 18. - 15:29
valaki tenni egy szívességet nekem? nem tudom megnyitni a SantaCruz oldalát (céges gép).
nagyon szeretném tudni a vpfree váz súlyát+geoját.
nagyon szeretném tudni a vpfree váz súlyát+geoját.