Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:39
#8641
Írta 2006. szeptember 02. - 10:20
a 2.35 feletti gumik, mint kilo folott vannak, altalaban a 2.5osek mozognak olyan 1200 gramm tajekan
#8642
Írta 2006. szeptember 02. - 09:35
az én 2004-es bighitem, 151-es boxxival meg hussefelt cumókkal 19 kiló alatt van picivel, dw felnivel hátul, elöl-hátul 2,35-ös irc kujo dh gumikkal ( kilón felül mindkettõ) dh belsõvel és még pár elég nehéz cuccal. csak ha a kerekekbõl kb 1 kilót le tudok faragni, v felet, már az is jó, és még nem törtem magam a könnyû gép eléréséért.
#8643
Írta 2006. szeptember 01. - 21:43
#8644
Írta 2006. szeptember 01. - 19:26
Neked az ösztelós UMF vagy a merev van me nekem a merev (ditr fun) van és szeretnék melláé egy DH/FR gépet is (majd).
#8645
Írta 2006. szeptember 01. - 18:17
UMFem Drop Offal szintén 15kiló.
Ja és tele van aggatva nehéz cuccokkal (Space stb.)
Ja és tele van aggatva nehéz cuccokkal (Space stb.)
#8646
Írta 2006. szeptember 01. - 18:08
Endroo látom neked volt vagy van Nikolaj-od
Tudnálnekem mondani vmit a vázról?
Tudnálnekem mondani vmit a vázról?
#8647
Írta 2006. szeptember 01. - 09:00
fullmerev px-em is 15 kg, pedig nincsenek rajta atomnehéz alkatrészek (eltekintve a két gumitól)
18 kilós dh-t meg azért nem olyan nehéz összehozni, hiszen niki is 20 kiló volt és azért van 4,5 kilós dh váz is amivel máris leugrott volna 2 kiló + a két ûr helyett könyebb gumákkal még fél kilót lehetett volna spórolni + ha nem vagyok 100 kiló akkor elég a 400-as rugó is, az is -200 gramm. és akkor még nem fúrtam fel a titáncsavarokat
18 kilós dh-t meg azért nem olyan nehéz összehozni, hiszen niki is 20 kiló volt és azért van 4,5 kilós dh váz is amivel máris leugrott volna 2 kiló + a két ûr helyett könyebb gumákkal még fél kilót lehetett volna spórolni + ha nem vagyok 100 kiló akkor elég a 400-as rugó is, az is -200 gramm. és akkor még nem fúrtam fel a titáncsavarokat
#8648
Írta 2006. szeptember 01. - 07:41
pedig aztán hány gramm is a váz? )
..
Bikmakk szerint 2200, tehát ponty egy kilóval kevesebb csak
megnéztem az egyik számban a dö't meg frííí merevgépek tesztjét, ott a legalacsonyabb súly az 13.x kg, az átlag 14.x, szal jó lesz nekem az a 15
#8649
Írta 2006. szeptember 01. - 01:20
okosan kell építeni, ennyi.
van itt egy 06os P3, dáböltrekkel, vastag gumival, nagytányérral, ss aggyal, dörtdzsámperrel..
tekerni térdsérvvel lehet, nehéz kezelni stb.
pedig aztán hány gramm is a váz? )
szal ha a többi dologra odafigyel az ember tán egy cromo vázból is lehet jó kis bicot összehozni. persze sose lesz ott sulyban mintha alu lenne..
van itt egy 06os P3, dáböltrekkel, vastag gumival, nagytányérral, ss aggyal, dörtdzsámperrel..
tekerni térdsérvvel lehet, nehéz kezelni stb.
pedig aztán hány gramm is a váz? )
szal ha a többi dologra odafigyel az ember tán egy cromo vázból is lehet jó kis bicot összehozni. persze sose lesz ott sulyban mintha alu lenne..
#8650
Írta 2006. augusztus 31. - 23:20
Kala: ezt MINDEN más acélváz is tudja. sõt, rengeteg alu is, ami nem drágább.
és könnyebb:)
jó, tudom nem a súly a lényeg, de kezelhetõségnél rengeteget számít a legkisebb súlyfelesleg ledobása is, kivéve persze a mindenen egyenesen átcsörtetõs kerékpárokat. ott a súly jódolog, hisz egyenesben tart:)
és könnyebb:)
jó, tudom nem a súly a lényeg, de kezelhetõségnél rengeteget számít a legkisebb súlyfelesleg ledobása is, kivéve persze a mindenen egyenesen átcsörtetõs kerékpárokat. ott a súly jódolog, hisz egyenesben tart:)
#8651
Írta 2006. augusztus 31. - 23:15
goat azt tudja, h V fékkel (is) tudnám használni a 24-es kereket, és mellesleg még csúszópapucsos is, no meg a sokkal értelmesebb ISCG-s rögzítéshez is jó
azt a számomra alapvetõ dolgot már meg sem említem, h hagyományas csapágyas
a geója pedig így "e-speculate" alapján bejövõs. tapasztalat itt nincs róla, külföldön van, ott szeretik
planetX ezek közül keveset vonultat fel, persze, márkanév, meg minden, de... (önmagában egy feliratra nem bukok)
igaz, a fele ezeknek szubjektív szempont, de! remélem, 1-2 hét múlva már én is tapasztalatból beszélek
azt a számomra alapvetõ dolgot már meg sem említem, h hagyományas csapágyas
a geója pedig így "e-speculate" alapján bejövõs. tapasztalat itt nincs róla, külföldön van, ott szeretik
planetX ezek közül keveset vonultat fel, persze, márkanév, meg minden, de... (önmagában egy feliratra nem bukok)
igaz, a fele ezeknek szubjektív szempont, de! remélem, 1-2 hét múlva már én is tapasztalatból beszélek
#8652
Írta 2006. augusztus 31. - 23:10
miért mit tud a goat? azt hogy acél? mit tud az acélváz? van valakinek TAPASZTALATA is? csak mert kapható ezer minden.
ja nem egy helyen láttam planetx-et 60 körül. ami azért messze nem egy scamp..
hanem egy nagy márka, bevált geometriával.
csak utána kell futni.
ja nem egy helyen láttam planetx-et 60 körül. ami azért messze nem egy scamp..
hanem egy nagy márka, bevált geometriával.
csak utána kell futni.
#8653
Írta 2006. augusztus 31. - 23:10
én az utolsó módosítások óta nem mértem a kicsit kb 15 lehet és kválló cc gép az ifát is töri. a dúvad meg 20 alá ment csóri kerettel 4,5 es villávalmindegy mert viiszvonulok... mi a véleménye a népnek a dirtfunról jó verseny dh ra?pézsé: a módosítások óta nincs lemérve, de ~12 lehet.
a nagy is 18 alatt van.
Kala: tudom.
de pont ezért nem értem minek venne az ember drágán nehéz acélvázat, mikor drágán könnyû és legalább olyan erõs alu-t kap.
#8654
Írta 2006. augusztus 31. - 23:09
konkrét esettõl függ;
az Author azért tetszett meg, mert alu súlyban lévõ vázról van szó, jobb menetkényelemmel, és elméletileg az élettartama is sokkal több (majd meglátjuk )
a Goat meg nem elsõsorban az acél alapanyag miatt vonzó, hanem mert a tudásához képest olcsó... nincs 120e-m egy P3-ra
bár, az apróban láttam egy nagyon szép állapotú 02-es PX-et olcsón, csak ugye az nem tud se ISCG-t, se semmi egyebet, csak "simán" jó és erõs, csak már megvettem a 24-es felnit, meg az SS agyat... :-/
az Author azért tetszett meg, mert alu súlyban lévõ vázról van szó, jobb menetkényelemmel, és elméletileg az élettartama is sokkal több (majd meglátjuk )
a Goat meg nem elsõsorban az acél alapanyag miatt vonzó, hanem mert a tudásához képest olcsó... nincs 120e-m egy P3-ra
bár, az apróban láttam egy nagyon szép állapotú 02-es PX-et olcsón, csak ugye az nem tud se ISCG-t, se semmi egyebet, csak "simán" jó és erõs, csak már megvettem a 24-es felnit, meg az SS agyat... :-/
#8655
Írta 2006. augusztus 31. - 23:02
pézsé: a módosítások óta nincs lemérve, de ~12 lehet.
a nagy is 18 alatt van.
Kala: tudom.
de pont ezért nem értem minek venne az ember drágán nehéz acélvázat, mikor drágán könnyû és legalább olyan erõs alu-t kap.
a nagy is 18 alatt van.
Kala: tudom.
de pont ezért nem értem minek venne az ember drágán nehéz acélvázat, mikor drágán könnyû és legalább olyan erõs alu-t kap.
#8656
Írta 2006. augusztus 31. - 23:00
15 egy merevgépbõl? még 2-3 kiló és 20/20cm meg atomdéhá megölhetetlen alkatrészekkel...
15, miért, soknak tartod, vagy kevésnek?
átlagembernek sosenem lesz 17 kilós 20/20 gépe, mert ha össze is tudnál ilyet rakni, bõven másfél milka felett lenne
egy ~200e-s CC merevgép pedig 12.5 és 13.5 kg között mozog
(ezek persze kisker árak)
#8657
Írta 2006. augusztus 31. - 22:53
ha megkérdezhetem hány kiló a merev géped? ami mellesleg a kedvenc merev vázam a demó mellettigen szépen mutana nem csréled el egy úmfra? adok egy kiló almát is meg egy karton közelt a cse remeket...15 egy merevgépbõl? még 2-3 kiló és 20/20cm meg atomdéhá megölhetetlen alkatrészekkel...
#8658
Írta 2006. augusztus 31. - 22:20
15 egy merevgépbõl? még 2-3 kiló és 20/20cm meg atomdéhá megölhetetlen alkatrészekkel...
#8659
Írta 2006. augusztus 31. - 21:53
NA még egy kis Scamp; 4130-as Cromo csövekbõl áll, mint egy Speckó P1, és a súlya sem nagyon tér el tõle, 3200gr.Ha az ember okosan épít, és nem cromo hajtómûvet akar használni meg 3.0-ás Durot, akkor egy ~15kg-s SS Vfékes gép kijön belõle egy értelmesebb telóval (Psylo, Black)
#8660
Írta 2006. augusztus 31. - 19:24
ha ez így egyben tényleg 20 rongy, akkor valami biztosan sántít a drágább cuccok felõl... ...[esetleg lopott?]mit szóltok egy 2004es polar-x hez ajándék nyeregcsõ ritchey+bilincs+valami 10 ezer ft körüli novatec tárcsás kazettás agy alig használva+2 hetet használt deore hátsóváltó+2 váltófül+ritchey scuzzy logic pro kormánycsapi!ez mind kereken 20000 forint!
vagy talán a gazdinak szó szerint életfontosságú most a pénz...
Az Akadályok Azért Születtek Hogy Legyõzzék Õket!
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!