szerintem tavalyi, ilyen szürke/ezüst, asszem rs ario tag van benne, lokolható...lock nélkül ugyanúgy pogozik mint a többi ilyen váz.....de a pixis fs ennél egy nagyságrenddel jobb és igényesebben kivitelezett cucc...egyébként probike1, És akkor melyik vázakat nézzem használtan?
2, Googleval feladom, múltkor sem találtam ennyi infó alapján. Milyen váz, milyen taggal (taggal?)?
Hozé, oké hogy mindegyik kompromisszumos, de én nem ezt írtam; hanem sok kompromisszumot. Mittomén rugóstagot cserélnék a Scutumban és igaz hogy 280-290 de pl elvileg jó gép lenne. Vagy Merida Missionos váz is jónak tûnik CC/Maraton gép építéshez (de errõl semmi infót nem kaptam végülis, csak egy hasonlóról 1 jó és 1 rossz véleményt), meg NRS is, csak kapni nem lehet... Ha olyan sok ilyen váz van akkor mutassátok merre mert nem találom
Vagy az sem feltétlen kell; utóbbi pár postban nagyjából vázoltam mire kéne; ha vmi konkértat ajánlotok ami _kapható_ is akkor az is elég nekem!
Ha a Pyxis Team FS azt mondjátok többen is hogy jó, akkor ha ilyen randa is benevezek másnem egyre. (Bár nem ártana ha tetszene is a binyigli ha összarakok már egyet magamnak...)
"meg esetleg az említett boltban van egy bontott /új/ 17,5-es trek fuel 90, valami rs taggal, az is jó lehet , legalábbis bevált márka meg konstrukció még ha kissé igénytelen kivitelezés is ez a tipusuk..." bringabutik? Pogómentes megoldás? Hol tudok utána érdeklõdni? Pyxisre idáig nem reagáltatok; akkor az korrektnek tûnik, mondhatni NRS után a legjobb?
Inkább Pyxis vagy inkább Trek? (utóbbihoz húzok sokkal jobban)
[
Õ az 2004bõl? (gyárilag REAR SHOCK: Fox Float R w/Pro Pedal taggal)
Hátul tárcsaszem gondolom van?!
Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#6921
Posted 2007. March 19. - 23:34

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6922
Posted 2007. March 19. - 23:31

#6923
Posted 2007. March 19. - 23:16

2, Googleval feladom, múltkor sem találtam ennyi infó alapján. Milyen váz, milyen taggal (taggal?)?
Hozé, oké hogy mindegyik kompromisszumos, de én nem ezt írtam; hanem sok kompromisszumot. Mittomén rugóstagot cserélnék a Scutumban és igaz hogy 280-290 de pl elvileg jó gép lenne. Vagy Merida Missionos váz is jónak tûnik CC/Maraton gép építéshez (de errõl semmi infót nem kaptam végülis, csak egy hasonlóról 1 jó és 1 rossz véleményt), meg NRS is, csak kapni nem lehet... Ha olyan sok ilyen váz van akkor mutassátok merre mert nem találom

Vagy az sem feltétlen kell; utóbbi pár postban nagyjából vázoltam mire kéne; ha vmi konkértat ajánlotok ami _kapható_ is akkor az is elég nekem!
Ha a Pyxis Team FS azt mondjátok többen is hogy jó, akkor ha ilyen randa is benevezek másnem egyre. (Bár nem ártana ha tetszene is a binyigli ha összarakok már egyet magamnak...)
"meg esetleg az említett boltban van egy bontott /új/ 17,5-es trek fuel 90, valami rs taggal, az is jó lehet , legalábbis bevált márka meg konstrukció még ha kissé igénytelen kivitelezés is ez a tipusuk..." bringabutik? Pogómentes megoldás? Hol tudok utána érdeklõdni? Pyxisre idáig nem reagáltatok; akkor az korrektnek tûnik, mondhatni NRS után a legjobb?
Inkább Pyxis vagy inkább Trek? (utóbbihoz húzok sokkal jobban


Õ az 2004bõl? (gyárilag REAR SHOCK: Fox Float R w/Pro Pedal taggal)
Hátul tárcsaszem gondolom van?!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6924
Posted 2007. March 19. - 23:13

A sebesség mindent megold.
#6925
Posted 2007. March 19. - 23:06

Gondolom ***ba kívántok ha megkérdem hogy mi az a linkplate? (már olvastam párszor de még nem jöttem rá....)
Hogy a scutum horst-linkes /hátsó forgáspont a láncvillán van, és csapágyazva van, a meridán a támvillán és nincs csapágy/ az gyakorlatban mit jelent? Azt látom hogy a Meridán a fékfelfogatás fölött a forgáspont, Magellanon alatta; de nem tudom melyik jobb (fékezésnéli rugóstagösszenyomást is beleszámítva, pogózást, akármit). 150es mozgás egál; 130nál többet nem akarok használni, sõt, 115 is szvsz elég lesz - használat eldönti, túl okos nem akarok elõre lenni.
Az ezek a vázak pogóznak az a CC vagy a AM vázakra szólt?
NRS-t nem találtam, bár lehet hogy én vagyok csak nagyon bénaPlusz NRSekbõl is melyik rugóstagos összeállításra vonatkozik ez? (Márnint gondolom attól is függ a jó vázon kívûl.)
_De_ ha azt mondjátok hogy NRS olyan q jó konstrukció lett, hogy még a legolcsóbbik rugóstaggal is egész jól teljesít (az asszem a GIANT NRS féle, azon kívûl még RS tagok is vannak/voltak benne) akkor vadászom azt. Bár ahogy a giant honlapot nézem ez egyre kevésbé esélyes vállalkozás
Több CC fully váz van? kapható és nem drágák közül még mik vannak?
R7 kevés? Nem tom, nem ismerem, Tora sem egy isten, de 50Knál többet nem költök telóra, és ez a kettõ tûnt normálisnak,meg sok embernek van R7ese jobb gépeken. Hogy kevéske azt nem vágom... Aha, asszem mégis, 10cm a max belõlük...azt hittem ebbõl is van 13as... Ahogy elnézem Torából sincs minden bokorban 130as...
+1 kérdés: Ha Scutum, mik a leggyengébb pontjai? Fék/gumi/nyereg/stucni csere alapból lenne rajta, ezzel kb 20ast meg is takarítanék (hátul BB5 elöl BB7) Mit kéne cserélni, a rugóstagot ha még lecserélném (a 20as elõny el is tûnne egybõl) akkor árához képest atom gépem lenne? (forgáspontokat még nem tudom hogy jobb vagy rosszabb mint az AM800on, de úgy éretztem a Scutum felé húzol...) Láto mközbe írtátok is... tagcserével már jó gépnek mondható akkor a Scutum? mondjuk fék és tagcserével 280 körül kijönnék... ennyibõl hasonlót/jobbat nem tudok építeni? Köv bikemagot várom akkor hogy lássam a Merida váz tesztjét... bár abban jobb tag van.
1,a linkplate a lengõkar....
2, ezen a szinten nem biztos hogy érzed a horst link elõnyét, én spec díjazom ha egy forgáspont csapágyazva van /igen ba..a meg a konának se kéne kispórolnia/
3. az említeett 2 vázra illetve ezekhez hasonló megoldásokra gondoltam a pogozást teljesen mindegy hogy cc vagy am kategóriájuak /trek, kelliz, a pixis fs, stb/
4, nrs-t újat már csak bolti elfekvõ készletbõl tudnál venni, vagy 2 éve nem gyártják, de egyébként ott a váz konstrukvió olyan hogy pogomentes...
5, kb minden komoly gyártónak van cc fullija, de mondtam amiket kinéztél azok kb a legolcsóbbak...illetve van amit nem is lehet vázként kapni...
6, r7 egy elég csirke cc-teló, ráadásul max 10 centi ha berakod egy ilyen vázba az kb olyan lenne mint egy land rover személyautó kerekekkel...mindegyik tora kihuzható 130-ra, és lényegesen masszívabb cucc mint az r7, ennyiért egyébként nem tudok jobbat....
de amúgy szerintem a pixis fs-sel járnál a legjobban......az biztos bevált jó konstrukció, merida am-mel mondtam mi a bajom, scutumról kérdezd Mjanit, meg nem biztos hogy ezeket a cc/maraton fullihoz képest böszme jószágokat kihasználod, akkor meg csak felesleges súly és a geóból adódó felesleges energia befektetés mászáshoz....
meg esetleg az említett boltban van egy bontott /új/ 17,5-es trek fuel 90, valami rs taggal, az is jó lehet , legalábbis bevált márka meg konstrukció még ha kissé igénytelen kivitelezés is ez a tipusuk...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6926
Posted 2007. March 19. - 23:04

épp azon gondolkoztam, hogy ennyiért adom elRob, ezt már írtad. De akkor 120e-ért add el.

majd meglátjuk, szerintem ehónapban kiderül.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6927
Posted 2007. March 19. - 23:02

...
Nemhogymá' hogy negyedmillából rengeteg kompromisszumos össztelós gépet lehet csak összerakni
De pedig de!
Egyébként meg minden bringa kompromisszumos.

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#6928
Posted 2007. March 19. - 23:00

#6929
Posted 2007. March 19. - 22:59

#6930
Posted 2007. March 19. - 22:56

én lehet eladom a fishert amugy.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6931
Posted 2007. March 19. - 22:49

Remek hogy könnyebb a Kona, örülök neki (rugóstag cserét amúgy is beszéltük), de ettõl akkor leszek csak okosabb ha ebben az árban ajánlasz jobbat! (vagy ennyiért mutatsz Kikaput)
rob:
Hát... használt vázat hogy találjak pl NRS-t, vagy használt vázat mert 120ból képtelenség normális váz+tag kombót venni? Akkor tökönszúrom magam


"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6932
Posted 2007. March 19. - 22:48

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6933
Posted 2007. March 19. - 22:12

#6934
Posted 2007. March 19. - 22:08

#6935
Posted 2007. March 19. - 22:02

#6936
Posted 2007. March 19. - 21:55

Az új taggal megmérted a váz súlyát?Egy sid-et (dual air, lockout). Elég egyszerû tag, de szépen mozog.
#6937
Posted 2007. March 19. - 21:45

A sebesség mindent megold.
#6938
Posted 2007. March 19. - 21:40

#6939
Posted 2007. March 19. - 21:33

#6940
Posted 2007. March 19. - 21:15
