Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#281
Posted 2013. July 07. - 18:48

#282
Posted 2013. July 07. - 18:45

#283
Posted 2013. July 06. - 09:28

Köszönöm mindenkinek a tanácsát. Megpróbálok sok dolgot hátha valahogy sikerül kiszednem, mert nem akarom kukázni a vázat.....(ezen kívül semmi baja)
#284
Posted 2013. July 05. - 21:14

ez egy fajta csavarlazitó.
A legtutibb egy kád gázolaj 3-4 napig (azaz álljon) benne ill a melegítés-hûtés.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#285
Posted 2013. July 05. - 19:47

#286
Posted 2013. July 05. - 19:41

aztán befogod satuba a nyeregcsövet és a vázat forgatod. vagy megfúrod a nyeregcsövet, aztán mehet bele valami betonvas erõkarnak.
#287
Posted 2013. July 05. - 15:38

Egy kis segítség/javaslat kéne. Gondom a következõ lenne: Van egy NS Bitch vázam ami kb egy évig csak ált egyhelyben használat nélkül és benne maradt az ülés csõ is... Na most a gond az lenne hogy belerohadt a csõ és nemtudom kiszedni. Próbáltam már nagyfogóval, hosszabb rudat beszorítottam az üléshez és azzal elfordítani de semmi. Már ráfújtam kb egy flakon teflont és kocogtattam gumikalapáccsal hogy bele folyjon, úgy jött is ki belõle ilyen rozsdás lötty de még mindig nem mozdul. (Azért teflonnal fújtam mert az van csak itthon plusz annak is van rozsdamaró hatása meg kenést is ad) Majd ma veszek wd-40et megpróbálom azzal. Már kb 2 napja próbálom kiszedni de nem megy...
Tudtok ajánlani valami megoldást? amúgy kb 10cm látszik ki a csõbõl szval olyan 10-20 van a vázban.... Elfelejtettem hozzátenni hogy acél váz és aluminium nyeregcsõ...
#288
Posted 2013. June 30. - 17:25

17-es lenne igazán jó, 16-osból valami hosszabb, 18-as meg nagy lesz sztem.
Én is erre jutottam. Találtam egy másik méretezõt, ugyanazt hozta ki. Kérdés, hogy a Kona Fire Mountain hosszabbnak számít-e 16"-osban vagy felejtõs.

Nekem már a sokadik számításra is 21,5" jött ki. De a 22"-os Kona vázamon nagyon ki van húzva az ülés..
#289
Posted 2013. June 30. - 17:15

Szuper, köszönöm. Én is erre jutottam, minek szenvedjek az összerakással amikor van így is. Most már csak egy a kérdés. Van egy ilyen módszer a vázméretezésre, annak idején magamat is megmértem. A barátnõmnél ez a méret 78cm, ebbõl 17,5"-os váz jön ki. A magassága (172cm) alapján meg inkább 17"-os váz lenne az ideális. Szóval nem tudom a 16" nem lenne-e kicsi..
17-es lenne igazán jó, 16-osból valami hosszabb, 18-as meg nagy lesz sztem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#290
Posted 2013. June 30. - 14:38

#291
Posted 2013. June 30. - 14:24

Nyugodtan megveheted Tamás!
Amire kell, tökéletes, soha nem fog tönkremenni rajta semmi.
Nem kell alkatrészenként összevadászni, olcsóbb is lesz.
Szuper, köszönöm. Én is erre jutottam, minek szenvedjek az összerakással amikor van így is. Most már csak egy a kérdés. Van egy ilyen módszer a vázméretezésre, annak idején magamat is megmértem. A barátnõmnél ez a méret 78cm, ebbõl 17,5"-os váz jön ki. A magassága (172cm) alapján meg inkább 17"-os váz lenne az ideális. Szóval nem tudom a 16" nem lenne-e kicsi..
#292
Posted 2013. June 30. - 08:47

OFF: Találtam egy ilyet. Nem túl gagyi a felszereltség? Ha késõbb 9 sebességesre akarom a fogaskoszorú, hátsó váltó + váltókar, lánc cseréjével orvosolható? (Ezek mind lesznek elfekvõben.)
Nyugodtan megveheted Tamás!
Amire kell, tökéletes, soha nem fog tönkremenni rajta semmi.
Nem kell alkatrészenként összevadászni, olcsóbb is lesz.
#294
Posted 2013. June 29. - 18:49

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#295
Posted 2013. June 29. - 13:39

#296
Posted 2013. June 26. - 18:34

sose felejtem mikor egy regi specialized vazat csereltunk anno repedes miatt, de az v-fekes volt, az uj modell meg mar tarcsas. Igy nem birtam osszerakni. Masnapra kulde a specialized UK a tarcsafekeket es a kerekszettet...
Hát így is lehet...emlékszem mikor a mindenversenyt nyerõ meridákhoz(a legfullosabb karbonokhoz sem) nem járt semmilyen garancia versenyszerû használat mellett...
ugyanitt keresek elsõ tulajtól,garanciakártyával rendelkezõ v-fékes össztelós Trek-et

#297
Posted 2013. June 26. - 18:12

Már egyre több gyártónál ez van(Cube is pl) hogy ha gariidõn belül baja van,olcsóbban kapsz egy másikat.
Mondjuk láttam saját szememmel amint egy tizensokéves crmo Trek helyett(repedés üléscsõnél) kapta a tulaj a zsírújat.Ott az élettartam az élettartam.
sose felejtem mikor egy regi specialized vazat csereltunk anno repedes miatt, de az v-fekes volt, az uj modell meg mar tarcsas. Igy nem birtam osszerakni. Masnapra kulde a specialized UK a tarcsafekeket es a kerekszettet...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#298
Posted 2013. June 26. - 16:20

Köszi a linket, megérdeklõdöm! Én is néztem egyébként anno az oldalukat de csak addig jutottam, hogy "kedvezményesen" valami ~550€-ért vehetek egy új vázat ha eltöröm a régit...
akkor ezek szerint a crash replacement-et nézted, ami akkor érvényes ha lezúzod balesetben vagy esés közben a vázat. ilyen esetben érvényes az ~550EUR. ha anyag eredetû hiba akkor cserélniük kellene
#299
Posted 2013. June 26. - 13:16

Köszi a linket, megérdeklõdöm! Én is néztem egyébként anno az oldalukat de csak addig jutottam, hogy "kedvezményesen" valami ~550€-ért vehetek egy új vázat ha eltöröm a régit...
Már egyre több gyártónál ez van(Cube is pl) hogy ha gariidõn belül baja van,olcsóbban kapsz egy másikat.
Mondjuk láttam saját szememmel amint egy tizensokéves crmo Trek helyett(repedés üléscsõnél) kapta a tulaj a zsírújat.Ott az élettartam az élettartam.
#300
Posted 2013. June 26. - 11:50

A vázadra 6 év garanciát adott a Canyon, megkeresném õket a helyedben a problémával. Canyon | Service | FAQ
Nyeregcsöved nagyon ki volt húzva? Nekem nem tûnik úgy a fotó alapján, hogy kicsi lett volna neked ez a váz.
Köszi a linket, megérdeklõdöm! Én is néztem egyébként anno az oldalukat de csak addig jutottam, hogy "kedvezményesen" valami ~550€-ért vehetek egy új vázat ha eltöröm a régit...
