Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#8641
Posted 2006. September 02. - 11:47

#8642
Posted 2006. September 02. - 11:38

Iron Horse 2007 speckók és fotók
http://www.pinkbike....orse-Bikes.html
de azt mondjátok meg mi az oka hogy az IH /meg a yeti és az intense is/ ilyen baromi rövidre /felsõcsõhosszra értve/ tervezi a XC és AM vázait ??
a 2.35 feletti gumik, mint kilo folott vannak, altalaban a 2.5osek mozognak olyan 1200 gramm tajekan
azért azt tedd hoozá hogy a dh gumik...nekem a 2,4 es gumim 590 gramm, de a 2,4 es big betti is kiló alatt van meg a 2,5ös hot -s is.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8643
Posted 2006. September 02. - 10:42

#8644
Posted 2006. September 02. - 10:34

az én 2004-es bighitem, 151-es boxxival meg hussefelt cumókkal 19 kiló alatt van picivel, dw felnivel hátul, elöl-hátul 2,35-ös irc kujo dh gumikkal ( kilón felül mindkettõ) dh belsõvel és még pár elég nehéz cuccal. csak ha a kerekekbõl kb 1 kilót le tudok faragni, v felet, már az is jó, és még nem törtem magam a könnyû gép eléréséért.
bár ez már nem vág annyira ide, de szerintem nyugodtan válts a dögnehéz DH belsõrõl egy teljesen átlagosra, a Kujo DHban konkrét oldalfalvédelem van
a dw (885) pedig nem annyival erõsebb, mint amennyivel nehezebb az sw-nél (665)
ugyanez igaz a dt-re meg az st-re is
#8645
Posted 2006. September 02. - 10:20

#8646
Posted 2006. September 02. - 09:35

#8647
Posted 2006. September 01. - 21:43

#8648
Posted 2006. September 01. - 19:26

#8649
Posted 2006. September 01. - 18:17

#8650
Posted 2006. September 01. - 18:08

#8651
Posted 2006. September 01. - 09:00

18 kilós dh-t meg azért nem olyan nehéz összehozni, hiszen niki is 20 kiló volt és azért van 4,5 kilós dh váz is amivel máris leugrott volna 2 kiló + a két ûr helyett könyebb gumákkal még fél kilót lehetett volna spórolni + ha nem vagyok 100 kiló akkor elég a 400-as rugó is, az is -200 gramm. és akkor még nem fúrtam fel a titáncsavarokat

#8652
Posted 2006. September 01. - 07:41

pedig aztán hány gramm is a váz? )
..
Bikmakk szerint 2200, tehát ponty egy kilóval kevesebb csak
megnéztem az egyik számban a dö't meg frííí merevgépek tesztjét, ott a legalacsonyabb súly az 13.x kg, az átlag 14.x, szal jó lesz nekem az a 15
#8653
Posted 2006. September 01. - 01:20

van itt egy 06os P3, dáböltrekkel, vastag gumival, nagytányérral, ss aggyal, dörtdzsámperrel..
tekerni térdsérvvel lehet, nehéz kezelni stb.
pedig aztán hány gramm is a váz? )
szal ha a többi dologra odafigyel az ember tán egy cromo vázból is lehet jó kis bicot összehozni. persze sose lesz ott sulyban mintha alu lenne..
#8654
Posted 2006. August 31. - 23:20

és könnyebb:)
jó, tudom nem a súly a lényeg, de kezelhetõségnél rengeteget számít a legkisebb súlyfelesleg ledobása is, kivéve persze a mindenen egyenesen átcsörtetõs kerékpárokat. ott a súly jódolog, hisz egyenesben tart:)
#8655
Posted 2006. August 31. - 23:15

azt a számomra alapvetõ dolgot már meg sem említem, h hagyományas csapágyas

a geója pedig így "e-speculate" alapján bejövõs. tapasztalat itt nincs róla, külföldön van, ott szeretik
planetX ezek közül keveset vonultat fel, persze, márkanév, meg minden, de... (önmagában egy feliratra nem bukok)
igaz, a fele ezeknek szubjektív szempont, de! remélem, 1-2 hét múlva már én is tapasztalatból beszélek

#8656
Posted 2006. August 31. - 23:10

ja nem egy helyen láttam planetx-et 60 körül. ami azért messze nem egy scamp..

hanem egy nagy márka, bevált geometriával.
csak utána kell futni.
#8657
Posted 2006. August 31. - 23:10

én az utolsó módosítások óta nem mértem a kicsit kb 15 lehet és kválló cc gép az ifát is töri. a dúvad meg 20 alá ment csóri kerettel 4,5 es villávalmindegy mert viiszvonulok... mi a véleménye a népnek a dirtfunról jó verseny dh ra?pézsé: a módosítások óta nincs lemérve, de ~12 lehet.
a nagy is 18 alatt van.
Kala: tudom.
de pont ezért nem értem minek venne az ember drágán nehéz acélvázat, mikor drágán könnyû és legalább olyan erõs alu-t kap.

#8658
Posted 2006. August 31. - 23:09

az Author azért tetszett meg, mert alu súlyban lévõ vázról van szó, jobb menetkényelemmel, és elméletileg az élettartama is sokkal több (majd meglátjuk

a Goat meg nem elsõsorban az acél alapanyag miatt vonzó, hanem mert a tudásához képest olcsó... nincs 120e-m egy P3-ra
bár, az apróban láttam egy nagyon szép állapotú 02-es PX-et olcsón, csak ugye az nem tud se ISCG-t, se semmi egyebet, csak "simán" jó és erõs, csak már megvettem a 24-es felnit, meg az SS agyat... :-/
#8659
Posted 2006. August 31. - 23:02

a nagy is 18 alatt van.
Kala: tudom.
de pont ezért nem értem minek venne az ember drágán nehéz acélvázat, mikor drágán könnyû és legalább olyan erõs alu-t kap.
#8660
Posted 2006. August 31. - 23:00

15 egy merevgépbõl? még 2-3 kiló és 20/20cm meg atomdéhá megölhetetlen alkatrészekkel...
15, miért, soknak tartod, vagy kevésnek?

átlagembernek sosenem lesz 17 kilós 20/20 gépe, mert ha össze is tudnál ilyet rakni, bõven másfél milka felett lenne
egy ~200e-s CC merevgép pedig 12.5 és 13.5 kg között mozog
(ezek persze kisker árak)