Miért kéne össztelósnak lennie egy 4X PX-nek?:chin:
mert az px-fs-t is 4x-re csinálták. és az is polar x. és 2 évig volt. gondoltam hátha lesz újra.
Miért kéne össztelósnak lennie egy 4X PX-nek?:chin:
De legalabb nem utod fel olyan konnyen...:clap:
ha valaki nem jó távtartókkal tette össze a rugóstagot, akkor úgy kell neki.azért törtek mert túl tág volt a hátsó 3szög és ha behúzta az ember az agyat akkor feszültség lett stb.. nem? vagy ez a korábbi vega?
polarx 4x?? lesz újra ösztelós polarx?
De legalabb nem utod fel olyan konnyen...:clap:
hehe nosztalga rulez.
nagyon sok hátrányossága volt aváznak fõleg tervezési problémák.....
-állandóan elmozduló hátsókerék
-csak ugy lehet kivenni ha leveszed a féket--->állando fékállitás
-hiába a 90 állitás ha mind szar(linkplate forgopontja szar helyen vanna)
|
|
|
V
eladtam gyorsba:D
Az új már nagyon ronda lett, meg olyan értelmetlen, kissámli kell hozzá olyan magasan van a monoblokk.
Szerintem a vega jó súlyban van/volt, nekem biztos h nehezebb lett a gemini, mondjuk ezt a sok egyéb tényezõ változásának rovására írom.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
jó cska kérdés hogy az ember térde milyne állapotban lesz utána.
na mindenesetre a 2004 -es vaz : http://img452.images...eszts13hxo8.gif
messze elmarad a 2006-os -hoz kepest ! !
na mindenesetre a 2004 -es vaz : http://img452.images...eszts13hxo8.gif
messze elmarad a 2006-os -hoz kepest ! !
Nem tudom vannak-e itt Borsod megyébõl, de akik vannak azok tudják: én Miskolcon az Avasra szoktam feltekerni SS-el. Oké utána, infúziót kell beadni, meg már a seggemen is szívom a levegõt, de FELMEGYEK!