Februárt említettek, ami valószínûleg a hónap végét jelenti.mikor lehet ezeket a magellánokat majd kapni is?
Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#7481
Posted 2007. January 19. - 20:47
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7482
Posted 2007. January 19. - 20:37
#7483
Posted 2007. January 19. - 20:34
#7484
Posted 2007. January 19. - 20:28
"ehhh demo..lehet hogy egy 'engineering master piece' de nem tudom mi értelme egy olyannak.. dh-n meg letörésugráson kívûl lehet valamire használni is itthon ? én rajongok a könnyû gépekért, amivel lehet trükközni; ezért sem vettem nagy böhöm dh vázat. de mért lenne jobb egy demo pl. egy stab-nál? a stab-ot eltörnéd? vagy egy kicsit rosszabbul mozog talán és jobban ráz egy picit? vagy mért éri meg olyan sok pénzt belefektetni? +súly
ne értsd félre nem negatívan értem, csak egyszerûen érdekel."
1. Pont az az értelme, amit leírtál, ugyanis erre lett kitalálva (dh, fr), és erre a célra talán az egyik legjobb váz.
2. A Demo elõtt volt egy Coilerem, meg egy Stab Supreme-em is (meg egyebem), úgyhogy tudom milyenek a Konák. Ezért cseréltem le õket Demora. Egyszerûen minden tekintetben jobb (fékezés, mozgás, súlypont, kanyarstabilitás, merevség, hajtáshatékonyság, minõség, geometria, és a supremenél még súlyban is).
3. Súly, böhömség, miért éri meg: 85 kiló és 186 centi vagyok, tehát bírom mozgatni a vasat. Versenyzek: anélkül, hogy nagyon fényezném magamat idén hobbiban OB-t és Kupasorozatot, de még a mereveseknek ideálisabb Tokodot is megnyertem. Ebbõl következõen szerintem van létjogosultsága.
Tavaly 19 kiló fölött volt picivel, jelenleg 18,3-18,6kg körül van, de egy könnyebb gumival (pl Big Betty) 18 alatt lesz. 200 mm rugóútnál, M-es méretben ez elég könnyûnek számít.
Szóval a közhiedelemmel ellentétben nem olyan nehéz. Nincs kerek 4.400 g tag nélkül. Csak összehasonlításképpen: az Intense idén kihozta a Socom vázat a DHsainak, mert az M3 bár kiváló váz, túl nehéz volt. Tehát fõleg a súly lefaragása volt a cél, és nagyon büszkék a 4.300 g körüli eredményre. Nem hiszem, hogy attól a plusz 80-90 g-tól lenne túl böhöm a Demo.
Köszi Enté! Miért kell a Magellánnak minden évben elszúrnia valamit? Pont csak, annyit, hogy ne legyen tökéletes. Ha erõs az eleje, gyengítsünk hátul. Ha túl erõs lett hátul, akkor hajlítsunk elöl az alsócsövön. Ezt az állatságot ki vette ott a fejébe?
A rózsaszín erõltetését sem értem. Már csak a kis szívecskék hiányoznak és tökéletes a langyibájk. A színt leszámítva meg nem változtattak semmit. Ez persze nem baj, mert jó kis váz volt tavaly is az Altrix.
#7485
Posted 2007. January 19. - 19:23
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7486
Posted 2007. January 19. - 19:11
A rugósokat mindig plusz névvel is ellátták( Pyxis, Polarx esetében).
látod l_l? ez már elhangzott. megint csak az 1.-es pontra tudok hivatkozni, miszerint nem vagyok hülye és eltudom olvasni amit más írt, nem kell mégegyszer leírni.
ennyi
#7487
Posted 2007. January 19. - 19:04
gondoltam hogy az új 'Polarx 4x' ehhez hasonlóan szintén egy össztelós váz.
de nem 'polarx 4x fs'
ugye?
ennyi.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#7488
Posted 2007. January 19. - 18:45
1. nem vagyok hüye. tudom mit jelent.
2. valamit bizonyára félreértettél ugyanis én arról beszéltem hogy a Polarx Fs egy ösztelós 4x váz és gondoltam hogy az új 'Polarx 4x' ehhez hasonlóan szintén egy össztelós váz.
3. ennyi
#7489
Posted 2007. January 19. - 18:41
mert az px-fs-t is 4x-re csinálták..
Full Suspension
ennyi.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#7490
Posted 2007. January 19. - 18:38
#7491
Posted 2007. January 19. - 18:34
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7492
Posted 2007. January 19. - 18:32
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7493
Posted 2007. January 19. - 18:31
ne értsd félre nem negatívan értem, csak egyszerûen érdekel.
#7494
Posted 2007. January 19. - 18:31
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7495
Posted 2007. January 19. - 18:21
Én most a merev vázra gondoltam, amely valószínûleg geometriában, meg súlyban fog eltérni a már látott kettõtõl, mert a Table Top kis méretben is majdnem kereken 2.300 g, amely azért nem a legkönnyebb, ha mondjuk az Author Prokop vázával vetjük össze, amely majd 300 g-mal könnyebb.
Meg remélem a 4X-on már lesz cserélhetõ váltófül is.
A rugóútnak meg tényleg semmi köze a rugózási karakterisztikához. a Vegákkal az volt a fõ gond, hogy nem tökéletesen koppintottak, és nem volt elég progresszió a rugóút végén, mert nem a jó szögben nyomódott össze a tag.
A Speci azért drágább, mert ott ügyeltek arra, hogy minden jó helyen és jó szögben legyen. Noch dazu egy olyan tagot tettek bele, amelyik tökéletesen mûködik. Plusz ötvenet mindenképpen megér.
Az esztétikáról nem beszélnék, mert nekem egyik váz sem tetszik ezek közül. Mielõtt azonban megköveznétek kijelentem, hogy a Demómat sem tartom egy jólfésült legénynek, de a funkcionalitása elõtt meg kellett hajolnom.
#7496
Posted 2007. January 19. - 18:19
Hidd el akárhogy is lövöd be majd a vegát, egy azonos taggal szerelt bighitet sokkal kevésbbé tudnál majd koppantani a rugóút végén, stb stb.
.
Na pont ezert, a Manitou SW3 -at el fogom adni, es teszek helyette egy normalis ''a legjobb'' tago't = FOX DHX 5.0 :bananadan
A {buldozer} : Magellan VEGA DH '06, RockShox BOXXER TEAM '07, Magura GUSTAV_M 203/203
#7497
Posted 2007. January 19. - 18:04
Miért kéne össztelósnak lennie egy 4X PX-nek?:chin:
mert az px-fs-t is 4x-re csinálták. és az is polar x. és 2 évig volt. gondoltam hátha lesz újra.
#7498
Posted 2007. January 19. - 17:55
De legalabb nem utod fel olyan konnyen...:clap:
Te még midnig abban a hitben van hogy a rugóútnak bármiféle köze van a rugózáshoz?
max annyi hogy mennyit mozog. a hogyanhoz a rugóútnak nincs köze, a végén a csillapításhoz szintén, a csattogáshoz szintén....
a rugóutat ha ezekben gondolkodsz akár el is lehet felejteni.
Hidd el akárhogy is lövöd be majd a vegát, egy azonos taggal szerelt bighitet sokkal kevésbbé tudnál majd koppantani a rugóút végén, stb stb.
mivel ennek a rugóúthoz köze kb semmi sincsen.
ha valaki nem jó távtartókkal tette össze a rugóstagot, akkor úgy kell neki.azért törtek mert túl tág volt a hátsó 3szög és ha behúzta az ember az agyat akkor feszültség lett stb.. nem? vagy ez a korábbi vega?
#7499
Posted 2007. January 19. - 17:53
polarx 4x?? lesz újra ösztelós polarx?
Miért kéne össztelósnak lennie egy 4X PX-nek?:chin: