Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
11007 hozzászólás a témában

#7481
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

mikor lehet ezeket a magellánokat majd kapni is?

Februárt említettek, ami valószínûleg a hónap végét jelenti.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#7482
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Általában március-április körül van rá esély elõször.

#7483
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
ok értem.


mikor lehet ezeket a magellánokat majd kapni is?

#7484
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Idézet:
"ehhh demo..lehet hogy egy 'engineering master piece' de nem tudom mi értelme egy olyannak.. dh-n meg letörésugráson kívûl lehet valamire használni is itthon ? én rajongok a könnyû gépekért, amivel lehet trükközni; ezért sem vettem nagy böhöm dh vázat. de mért lenne jobb egy demo pl. egy stab-nál? a stab-ot eltörnéd? vagy egy kicsit rosszabbul mozog talán és jobban ráz egy picit? vagy mért éri meg olyan sok pénzt belefektetni? +súly
ne értsd félre nem negatívan értem, csak egyszerûen érdekel."

1. Pont az az értelme, amit leírtál, ugyanis erre lett kitalálva (dh, fr), és erre a célra talán az egyik legjobb váz.

2. A Demo elõtt volt egy Coilerem, meg egy Stab Supreme-em is (meg egyebem), úgyhogy tudom milyenek a Konák. Ezért cseréltem le õket Demora. Egyszerûen minden tekintetben jobb (fékezés, mozgás, súlypont, kanyarstabilitás, merevség, hajtáshatékonyság, minõség, geometria, és a supremenél még súlyban is).

3. Súly, böhömség, miért éri meg: 85 kiló és 186 centi vagyok, tehát bírom mozgatni a vasat. Versenyzek: anélkül, hogy nagyon fényezném magamat idén hobbiban OB-t és Kupasorozatot, de még a mereveseknek ideálisabb Tokodot is megnyertem. Ebbõl következõen szerintem van létjogosultsága.

Tavaly 19 kiló fölött volt picivel, jelenleg 18,3-18,6kg körül van, de egy könnyebb gumival (pl Big Betty) 18 alatt lesz. 200 mm rugóútnál, M-es méretben ez elég könnyûnek számít.

Szóval a közhiedelemmel ellentétben nem olyan nehéz. Nincs kerek 4.400 g tag nélkül. Csak összehasonlításképpen: az Intense idén kihozta a Socom vázat a DHsainak, mert az M3 bár kiváló váz, túl nehéz volt. Tehát fõleg a súly lefaragása volt a cél, és nagyon büszkék a 4.300 g körüli eredményre. Nem hiszem, hogy attól a plusz 80-90 g-tól lenne túl böhöm a Demo.


Köszi Enté! Miért kell a Magellánnak minden évben elszúrnia valamit? Pont csak, annyit, hogy ne legyen tökéletes. Ha erõs az eleje, gyengítsünk hátul. Ha túl erõs lett hátul, akkor hajlítsunk elöl az alsócsövön. Ezt az állatságot ki vette ott a fejébe?

A rózsaszín erõltetését sem értem. Már csak a kis szívecskék hiányoznak és tökéletes a langyibájk. A színt leszámítva meg nem változtattak semmit. Ez persze nem baj, mert jó kis váz volt tavaly is az Altrix.

#7485
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Feltöltött kép Feltöltött kép Feltöltött kép
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#7486
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás

A rugósokat mindig plusz névvel is ellátták( Pyxis, Polarx esetében).


látod l_l? ez már elhangzott. megint csak az 1.-es pontra tudok hivatkozni, miszerint nem vagyok hülye és eltudom olvasni amit más írt, nem kell mégegyszer leírni.
ennyi
;)

#7487
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás

gondoltam hogy az új 'Polarx 4x' ehhez hasonlóan szintén egy össztelós váz.


de nem 'polarx 4x fs'
ugye? ;)

ennyi.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#7488
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
kedves lord_leslie!

1. nem vagyok hüye. tudom mit jelent.
2. valamit bizonyára félreértettél ugyanis én arról beszéltem hogy a Polarx Fs egy ösztelós 4x váz és gondoltam hogy az új 'Polarx 4x' ehhez hasonlóan szintén egy össztelós váz.
3. ennyi

;)

#7489
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás

mert az px-fs-t is 4x-re csinálták..


Full Suspension
ennyi.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#7490
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
jajj nee :( nem látom, mert képfeltöltéses nem jön be...

http://www.imageshack.us ha ráérsz...

#7491
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Feltöltött kép Feltöltött kép Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#7492
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Feltöltött kép Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#7493
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
ehhh demo..lehet hogy egy 'engineering master piece' de nem tudom mi értelme egy olyannak.. dh-n meg letörésugráson kívûl lehet valamire használni is itthon ? én rajongok a könnyû gépekért, amivel lehet trükközni; ezért sem vettem nagy böhöm dh vázat. de mért lenne jobb egy demo pl. egy stab-nál? a stab-ot eltörnéd? vagy egy kicsit rosszabbul mozog talán és jobban ráz egy picit? vagy mért éri meg olyan sok pénzt belefektetni? +súly
ne értsd félre nem negatívan értem, csak egyszerûen érdekel.

#7494
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Feltöltött kép Feltöltött kép Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#7495
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
A rugósokat mindig plusz névvel is ellátták( Pyxis, Polarx esetében).

Én most a merev vázra gondoltam, amely valószínûleg geometriában, meg súlyban fog eltérni a már látott kettõtõl, mert a Table Top kis méretben is majdnem kereken 2.300 g, amely azért nem a legkönnyebb, ha mondjuk az Author Prokop vázával vetjük össze, amely majd 300 g-mal könnyebb.

Meg remélem a 4X-on már lesz cserélhetõ váltófül is.

A rugóútnak meg tényleg semmi köze a rugózási karakterisztikához. a Vegákkal az volt a fõ gond, hogy nem tökéletesen koppintottak, és nem volt elég progresszió a rugóút végén, mert nem a jó szögben nyomódott össze a tag.

A Speci azért drágább, mert ott ügyeltek arra, hogy minden jó helyen és jó szögben legyen. Noch dazu egy olyan tagot tettek bele, amelyik tökéletesen mûködik. Plusz ötvenet mindenképpen megér.

Az esztétikáról nem beszélnék, mert nekem egyik váz sem tetszik ezek közül. Mielõtt azonban megköveznétek kijelentem, hogy a Demómat sem tartom egy jólfésült legénynek, de a funkcionalitása elõtt meg kellett hajolnom.

#7496
Dr.SPECIALIZED

Dr.SPECIALIZED

    vendég

  • fórumtag
  • 99 hozzászólás

Hidd el akárhogy is lövöd be majd a vegát, egy azonos taggal szerelt bighitet sokkal kevésbbé tudnál majd koppantani a rugóút végén, stb stb.
.


Na pont ezert, a Manitou SW3 -at el fogom adni, es teszek helyette egy normalis ''a legjobb'' tago't = FOX DHX 5.0 :bananadan
A {kicsike} : Magellan DENEB 2005, Manitou SUPER Splice 100-130 mm, AVID BB7_203, Mavic 325 DISC, XTR valtok+v.karok, SYNCROS, HOLZFELLER, stb...
A {buldozer} : Magellan VEGA DH '06, RockShox BOXXER TEAM '07, Magura GUSTAV_M 203/203

#7497
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás

Miért kéne össztelósnak lennie egy 4X PX-nek?:chin:


mert az px-fs-t is 4x-re csinálták. és az is polar x. és 2 évig volt. gondoltam hátha lesz újra.

#7498
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás

De legalabb nem utod fel olyan konnyen...:clap:


Te még midnig abban a hitben van hogy a rugóútnak bármiféle köze van a rugózáshoz?
max annyi hogy mennyit mozog. a hogyanhoz a rugóútnak nincs köze, a végén a csillapításhoz szintén, a csattogáshoz szintén....

a rugóutat ha ezekben gondolkodsz akár el is lehet felejteni.

Hidd el akárhogy is lövöd be majd a vegát, egy azonos taggal szerelt bighitet sokkal kevésbbé tudnál majd koppantani a rugóút végén, stb stb.


mivel ennek a rugóúthoz köze kb semmi sincsen.




azért törtek mert túl tág volt a hátsó 3szög és ha behúzta az ember az agyat akkor feszültség lett stb.. nem? vagy ez a korábbi vega?

ha valaki nem jó távtartókkal tette össze a rugóstagot, akkor úgy kell neki.

#7499
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás

polarx 4x?? lesz újra ösztelós polarx?


Miért kéne össztelósnak lennie egy 4X PX-nek?:chin:
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#7500
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
polarx 4x?? lesz újra ösztelós polarx?