Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#421
Posted 2012. August 21. - 14:03
Sziasztok! Szeretnék egy olcsó, 16-17-es méretû cromo vagy egyéb minõségi acél MTB vázat. A festése mindegy, úgyis lefújom. Régebben a Matuztól boltoltuk az ilyeneket, de mostanában semmit sem hallok felõle, weblap halott, máshol meg nem látok ilyesmit. Van esetleg ilyenetek, vagy tippetek, hogy honnan lehetne ilyet szerezni?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#422
Posted 2012. August 18. - 08:44
Talán ide befér...Van egy 27,2-es USE Alien nyeregcsövem, viszont a vázam 31,6-os. Mennyire ajánlott karbon vázba adaptert tenni? Lehet, hogy abszurd a kérdés, de inkább felteszem
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#423
Posted 2012. August 04. - 17:01
#424
Posted 2012. August 04. - 12:23
jah, egyébként van vagy 4-5 éves már, szép volt, jó volt....
am. pont pixisre gondoltam..
am. pont pixisre gondoltam..
#425
Posted 2012. August 04. - 10:55
[quote name='tom_']Sziasztok!
Véleményeitekre lennék kíváncsi. Adott egy 17-es magellan crux váz. Tavaly saját hülyeségembõl kifolyólag (nagyon kihúzott nyeregcsõ) elrepedt a váz az üléscsõ és a felsõcsõ találkozásánál kb. Akkor meg lett hegesztve, de nem tettem bele semmit a vázba, és egy kicsit elhúzta a hegesztés, de nagy nehezen bele tudtam erõszakolni a nyeregcsövet.
A helyzet az, hogy most megint elrepedt, csak most elõször az üléscsõ-támvilla csatlakozásánál kb., utána a hegesztett résznél is kb. a varrat közepénél.
Kérdésem a következõ lenne:
Érdemes-e tovább hegesztetni, vagy kuka?
Szerintem eljött az ideje, hogy elenged a kezét... Pyxis vázat, a kék feketét 30 környékén már kapsz.
Véleményeitekre lennék kíváncsi. Adott egy 17-es magellan crux váz. Tavaly saját hülyeségembõl kifolyólag (nagyon kihúzott nyeregcsõ) elrepedt a váz az üléscsõ és a felsõcsõ találkozásánál kb. Akkor meg lett hegesztve, de nem tettem bele semmit a vázba, és egy kicsit elhúzta a hegesztés, de nagy nehezen bele tudtam erõszakolni a nyeregcsövet.
A helyzet az, hogy most megint elrepedt, csak most elõször az üléscsõ-támvilla csatlakozásánál kb., utána a hegesztett résznél is kb. a varrat közepénél.
Kérdésem a következõ lenne:
Érdemes-e tovább hegesztetni, vagy kuka?
Szerintem eljött az ideje, hogy elenged a kezét... Pyxis vázat, a kék feketét 30 környékén már kapsz.
#426
Posted 2012. August 04. - 10:34
A hegesztéstõl máshol kezdett feszülni. Most megint meghegeszted és elreped egy harmadik ponton.
Én nem szarakodnék vele, egy esélyt adtál a dolognak, ami nem megy nem kell erõltetni.
Én nem szarakodnék vele, egy esélyt adtál a dolognak, ami nem megy nem kell erõltetni.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#427
Posted 2012. August 04. - 10:24
Sziasztok!
Véleményeitekre lennék kíváncsi. Adott egy 17-es magellan crux váz. Tavaly saját hülyeségembõl kifolyólag (nagyon kihúzott nyeregcsõ) elrepedt a váz az üléscsõ és a felsõcsõ találkozásánál kb. Akkor meg lett hegesztve, de nem tettem bele semmit a vázba, és egy kicsit elhúzta a hegesztés, de nagy nehezen bele tudtam erõszakolni a nyeregcsövet.
A helyzet az, hogy most megint elrepedt, csak most elõször az üléscsõ-támvilla csatlakozásánál kb., utána a hegesztett résznél is kb. a varrat közepénél.
Kérdésem a következõ lenne:
Érdemes-e tovább hegesztetni, vagy kuka?
Egy bicikliszerelõ azt mondta, hogy tegyek bele egy 27.2-25.4 átalakítót, úgy hegesztessem meg, az már benne is marad, annyival vastagabb lesz a váz, és akkor teszek bele 25.4-es nyeregcsövet, az átalakítót is snicceljem be, és nagyobb furatot csináljak a végére.
Másik szerelõ azt mondta, hogy tegyek bele egy 27.2-es acél nyeregcsövet a hegesztés idejére, és még egy elemet hegesztessek hozzá az üléscsõ, és a felsõcsõ közé, hogy jobban tartsa.
Vagy benne hagyom a mostani nyeregcsövet, úgy, ahogy van, és simán meghegesztetem.
Igazából minél kevesebbet akarok rákölteni, azon gondolkozom, hogy veszek inkább egy új vázat, mer nem szeretném, hogy egyszer csak egy hegyi durvulásnál belém álljon vmi, mert ugye az ilyen utólagos hegesztések már nem lesznek olyanok, mint kellene. De gondoltam kikérem a véleményeteket.
Linkelek képeket, feketével behúztam a repedéseket, mert sajna nem látszana, jobb fotót meg nem tudok csinálni.
Várom ötleteiteket!
Köszi!!!
Véleményeitekre lennék kíváncsi. Adott egy 17-es magellan crux váz. Tavaly saját hülyeségembõl kifolyólag (nagyon kihúzott nyeregcsõ) elrepedt a váz az üléscsõ és a felsõcsõ találkozásánál kb. Akkor meg lett hegesztve, de nem tettem bele semmit a vázba, és egy kicsit elhúzta a hegesztés, de nagy nehezen bele tudtam erõszakolni a nyeregcsövet.
A helyzet az, hogy most megint elrepedt, csak most elõször az üléscsõ-támvilla csatlakozásánál kb., utána a hegesztett résznél is kb. a varrat közepénél.
Kérdésem a következõ lenne:
Érdemes-e tovább hegesztetni, vagy kuka?
Egy bicikliszerelõ azt mondta, hogy tegyek bele egy 27.2-25.4 átalakítót, úgy hegesztessem meg, az már benne is marad, annyival vastagabb lesz a váz, és akkor teszek bele 25.4-es nyeregcsövet, az átalakítót is snicceljem be, és nagyobb furatot csináljak a végére.
Másik szerelõ azt mondta, hogy tegyek bele egy 27.2-es acél nyeregcsövet a hegesztés idejére, és még egy elemet hegesztessek hozzá az üléscsõ, és a felsõcsõ közé, hogy jobban tartsa.
Vagy benne hagyom a mostani nyeregcsövet, úgy, ahogy van, és simán meghegesztetem.
Igazából minél kevesebbet akarok rákölteni, azon gondolkozom, hogy veszek inkább egy új vázat, mer nem szeretném, hogy egyszer csak egy hegyi durvulásnál belém álljon vmi, mert ugye az ilyen utólagos hegesztések már nem lesznek olyanok, mint kellene. De gondoltam kikérem a véleményeteket.
Linkelek képeket, feketével behúztam a repedéseket, mert sajna nem látszana, jobb fotót meg nem tudok csinálni.
Várom ötleteiteket!
Köszi!!!
#428
Posted 2012. July 30. - 07:17
Halihó!
Nagy szükségem volna SCOTT Reflex 40 vázhoz váltófülre, legkésõbb a hétvégére (Bükk) benne kellene lennie a bringában. Merre induljak szerintetek?
Nagy szükségem volna SCOTT Reflex 40 vázhoz váltófülre, legkésõbb a hétvégére (Bükk) benne kellene lennie a bringában. Merre induljak szerintetek?
#429
Posted 2012. July 16. - 09:00
Sziasztok!
Szerintetek érdemes még Hi-Tec dual slalom vázat keresgélnem, vagy már teljesen lehetetlen beszerezni bárhonnan is?! Anno nekem mondta valaki,hogy beolvadt a Ktm-be.
Szerintetek érdemes még Hi-Tec dual slalom vázat keresgélnem, vagy már teljesen lehetetlen beszerezni bárhonnan is?! Anno nekem mondta valaki,hogy beolvadt a Ktm-be.
#430
Posted 2012. July 08. - 21:38
Köszi urak, körülnézek azon a vonalon amit ajánlottatok!
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#431
Posted 2012. July 08. - 21:23
Hello all!
A következõ ami miatt írok most.Van egy Merida Crossway 8500 kerékpárom, a napokban nagyon csúnyán elkezdett recsegni, de szinte már zavaróan és ez sajnos már állandó.Elkezdtem kinyomozni, hogy honnan is jöhet a recsegés.Se nem a kormány, se nem a villa, se nem a hajtás és nem is a nyereg+nyeregcsõ.Ezeket csak azért írom, hogy már próbáltam, ha valaki ezekre tippelne.
Nem lehet, hogy a váz van megrepedve valahol és amiatt recseg?!De akkor kérdem én, ha még a repedést se látom, ilyen nagy zajjal lenne?Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj forrása?Azon is gondolkoztam már, hogy lehet gyári hibás a váz?
Ui: Maga a hang, a recsegés az alsó csõ(bõl) felõl jön (a Merida felírat környékérõl)!
Ez nem az én kerékpárom, de nekem is hasonló van.
http://hirdetes.com/...2/01/536850.jpg
Elõre is köszönöm a válaszokat!
A következõ ami miatt írok most.Van egy Merida Crossway 8500 kerékpárom, a napokban nagyon csúnyán elkezdett recsegni, de szinte már zavaróan és ez sajnos már állandó.Elkezdtem kinyomozni, hogy honnan is jöhet a recsegés.Se nem a kormány, se nem a villa, se nem a hajtás és nem is a nyereg+nyeregcsõ.Ezeket csak azért írom, hogy már próbáltam, ha valaki ezekre tippelne.
Nem lehet, hogy a váz van megrepedve valahol és amiatt recseg?!De akkor kérdem én, ha még a repedést se látom, ilyen nagy zajjal lenne?Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a baj forrása?Azon is gondolkoztam már, hogy lehet gyári hibás a váz?
Ui: Maga a hang, a recsegés az alsó csõ(bõl) felõl jön (a Merida felírat környékérõl)!
Ez nem az én kerékpárom, de nekem is hasonló van.
http://hirdetes.com/...2/01/536850.jpg
Elõre is köszönöm a válaszokat!
#432
Posted 2012. July 08. - 20:04
Az van, hogy a karbon vázamat egy helyen súrolja az egyik bóvden ha kanyarodok.
Szeretnék rá tenni öntapadós víztiszta fóliát, hogy inkább azt nyúzza ne a fényezést. Van valami tippetek hol és mit érdemes venni?
Én anno ilyet vettem
BBB BIKESKIN VÁZVÉDÕ MATRICA (ÁTLÁTSZÓ) - Bringa Butik Webáruház
#433
Posted 2012. July 08. - 19:58
Praktikerben vettünk múltkor áttetszõ és vastag öntapadós matricát gurigában, kb. olyan széles, mint egy Tesa-szalag. Vastagsága olyan, mint a bicajboltokban kapható matrica, amit erre a célra árulnak, csak sokszoros áron.
Ja, és UV-álló. (!) :-)
Ja, és UV-álló. (!) :-)
#434
Posted 2012. July 08. - 19:37
Ha olcsón akarsz venni akarsz akkor papírbolt tankönyv fólia. Nekem ezzel van lehúzva az egész váz. Kövek ellen nem sokat véd, de a semminél több viszont dörzsölés ellen tökéletes.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#435
Posted 2012. July 08. - 18:35
Az van, hogy a karbon vázamat egy helyen súrolja az egyik bóvden ha kanyarodok.
Szeretnék rá tenni öntapadós víztiszta fóliát, hogy inkább azt nyúzza ne a fényezést. Van valami tippetek hol és mit érdemes venni?
Szeretnék rá tenni öntapadós víztiszta fóliát, hogy inkább azt nyúzza ne a fényezést. Van valami tippetek hol és mit érdemes venni?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#436
Posted 2012. July 06. - 19:01
Jobb lesz az után futás stabilabb nagy sebességnél, könnyebben felakad a nagytányér. Ezek jutottak eszembe , de ezek elég egyértelmûek. Persze kérdés az is mekkora arányban gondolkozol.
Köszi a választ.
Hát a vázamon ezt is tudom állítani, és kb 3-4 centivel tudom nagyobbra venni a tengelytávot.
#437
Posted 2012. July 06. - 18:23
Jobb lesz az után futás stabilabb nagy sebességnél, könnyebben felakad a nagytányér. Ezek jutottak eszembe , de ezek elég egyértelmûek. Persze kérdés az is mekkora arányban gondolkozol.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#438
Posted 2012. July 06. - 09:48
Hali
Ha növelem egy kerékpárnak a tengely távolságát azon kívül h nagyobb lesz a forduló íve, még milyen egyéb tulajdonsága változik meg?
Köszi
Ha növelem egy kerékpárnak a tengely távolságát azon kívül h nagyobb lesz a forduló íve, még milyen egyéb tulajdonsága változik meg?
Köszi