kevesebb használt van : 1 , mivel annyira nem régi rendszer...másrészt ha megnézed az aprót komplett keró (itt most cc kategóriáról beszélek) mezõnyben elég kiegyenliotett a mezõny . de más mûfaj :pl iszonyat mennyiségú merida umf váz van itthon, azokkal sem volt csapágy probléma. -olyat viszont már láttam hogy hagyományos fejcsõbe be kellett ragasztani a csapágycsészét- acélba meg pl a kona shonky ha jól emléxem félintegrált.A folyamatosanban igazad van, azt akartam írni, hogy egyfojtába
Az évek ótáról annyit, hogy régebbi (najó nincs olyan rég az a rendszer) félintegrált/integrált csapágyas vázakból jóval kevesebb használtat látsz.
Ugyan miért?
Jó ideig nekem is nagyon tetszett, de aztán tapasztaltam, és átgondoltam, vajh melyik lehet a jobb. Acélvázban nincs is ilyen..ez jelenthet valamit.
(yoke-ot próbálják acélba rakni, de az nem is volt rossz újítás)
És, hát valszeg azért is van annyi tömegtermelt félintegrált fejcsöves váz, (és lesz is) mert nehogymár a csákó 10 évig ugyanazzal a vázzal menjen.. vegyen csak másikat.
afelöl meg egész nyugodt lehetsz ma nem tudsz olyan tömegtermelt vázat venni (bármilyen vázanyagot tekintve) amit ha használsz is, nem 10 de 6 év múlva még egyben lesz. és nem a csapágy/fejcsõ lesz a gyenge pont.