Jelentkezz be Regisztrálj
János hegyi pályák #2
#61
Írta 2009. november 09. - 10:07
Sajna.
És nem utolsó sorban valóban inkább Ausztria, az tuti, hogy ezekért a dombokért nem sok ember fog fizetni.
#62
Írta 2009. november 09. - 09:24
Ha meg lenne a szandek es a befekteto, akkor ezek nyilvan megoldando problemak lennenek. De egyenlore nincs ilyen tehat kar azon rugozni, hogy miert NEM lehet ezt sem meg azt sem, mert ez nem visz elore.
#63
Írta 2009. november 09. - 01:31
meg legrosszabb esetben van otthon tartalékba pl bowdenes fékem ideiglenes megoldásként de nem ez a lényeg... inkább az h ha félévente vmi töbkremegy a bicón, az nemugyanaz, mint ha egy héten kifizet az ember 6-8 ezret, mert általában heti 2x, ah nem többször azért kinézek hegyre, nyáron meg majdnem mindennap, és úgy meg már necces 3-4 ezer
#64
Írta 2009. november 09. - 00:34
Tudom DH-nál ez szentségtörésnek számít de van még egy másik alternatíva ha esetleg pedál is van rajta..
Részemrõl akkor inkább ósztria.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#65
Írta 2009. november 09. - 00:33
Na jó de havonta elszállna? Félévente évenként egyszer még bele fér.én csak azt kérdezem, ha hirtelen elszáll a féked, akkor nem bicajozol, mert nincs 3ezred megcsináltatni?....
Tudom DH-nál ez szentségtörésnek számít de van még egy másik alternatíva ha esetleg pedál is van rajta..nem érzitek irreálisnak buszjáratot üzemeltetni a HHH-n?
arra aztán tuti nem adnának engedélyt, jogosan és szerencsére.
akkor már inkább feltolom...
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#66
Írta 2009. november 09. - 00:13
arra aztán tuti nem adnának engedélyt, jogosan és szerencsére.
akkor már inkább feltolom...
(ez most nem sötétzöldség, de legyen már valami környezetvédelmi határ)
#67
Írta 2009. november 08. - 23:56
azért had ne kezdjük el sajnálni a dhsokat...
bár ha jobban belegondolok, fél évente arra nincs pénzük, hogy a telót, rugóstagot karbantartsák....
-- Go ahead, Droids! --->
#68
Írta 2009. november 08. - 23:13
Akkor nem mégy majd. Semmeringbe se kötelezõ menni, meg Schladmingba se.pl nekem is problémát jelentene ha minden alkalommal ki kéne fizetni 1 nap bicózásért 3-4 ezret..
#69
Írta 2009. november 08. - 22:59
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#70
Írta 2009. november 08. - 15:10
hhh-en h lenne megoldva a felszállítás? ott nincs se fogas se libegõ
innentõl meg sztem esélyteklen a dolog, meg ha irreális áron lenne a felszállítás, akkor hiába az egész.. felvonót meg kizárt h építenek, hiszen az nem kis pénz
amugy meg attól h sokan drága bicóval nyomják még nemjelenti azt h gazdagok is, pl nekem is problémát jelentene ha minden alkalommal ki kéne fizetni 1 nap bicózásért 3-4 ezret..
Kisteherrel. Ha jól emlékszem visz fel út.
#71
Írta 2009. november 08. - 15:01
innentõl meg sztem esélyteklen a dolog, meg ha irreális áron lenne a felszállítás, akkor hiába az egész.. felvonót meg kizárt h építenek, hiszen az nem kis pénz
amugy meg attól h sokan drága bicóval nyomják még nemjelenti azt h gazdagok is, pl nekem is problémát jelentene ha minden alkalommal ki kéne fizetni 1 nap bicózásért 3-4 ezret..
#72
Írta 2009. november 08. - 14:32
Ezt nálunk már szinte mindenre rá lehet nondani..Egész Európában nincs ilyen, mert ez nem normális.
Magyarország én így szeretlek! :cry:
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#73
Írta 2009. november 08. - 14:28
kb teljesen egyetértek Veled
csak az iránt van kétségem hogy a most fogason potyázó X% közül , mennyien lennének hajlandók fizetni ? vagy 4-5 értelmes ember az használná, a vállakozó meg fél év után bezárna tetemes veszteséggel.
Tény, hogy mi magyarok erõsek vagyunk a megoldjuk "ócsón, okosban" mûfajban ha nem muszáj nem fizetünk semmiért és ez alól a bicajosok sem kivételek. De a potyázó is megvette valahogy drága bicajt, protektort, tehát pénze mégis csak van valahonnan. Ha nincs más lehetõsége, mert a fogasból kidobták, tolni nem szeret feltekerni meg nem tud, akkor elõbb-utóbb beáll a sorba és kifizeti azt az !!!elfogadható!!! összeget amiért felviszik, beengedik a pályára esetleg mérik az idejét, kap egy értékelõ papírt a kör végén a részidõkrõl. Plusz pár extra: háziversenyek, napi és abszolut pályacsúcsok kijelzése - számontartása, büfé, néha éjszakai menetek stb... kb. mint egy gokartpályán. Szerintem van benne fantázia és tényleg nem kerülne sokba a fenntartás.
#74
Írta 2009. november 08. - 13:57
kb teljesen egyetértek VeledErõs tempókésésben vagyok, de...
96 óta bicajozok a Jánoson. Lássuk be a helyzet mára már tényleg tarthatatlanná vált. Ilyen nincs a világon sehol, hogy ilyen tömegekben bicajozzanak az emberek kijelölt gyalogösvényeken, védett területen, ráadásul mindehhez egy tömegközlekedési eszközt félig elfoglalva a feljutáshoz. (jegy nélkül jellemzõen, de ez más kérdés) Lehet hogy az évek során ez már természetesnek tûnt, de lássuk be, nem az. Egész Európában nincs ilyen, mert ez nem normális. Csak idõ kérdése volt, hogy meglépjék ezt.
Viszont egyértelmû hogy igény van rá! Nem hiszem, hogy az Erdészetnek kellene ezzel foglalkoznia, sokkal inkább egy ügyes vállalkozónak, aki meglátja a piaci lehetõséget és rárepül. Az erdõgazdálkodással megegyezve kiépít pályákat a HHH-n, megoldja a felszállítást, karbantartja a pályák talaját és persze szedi a belépõt. Úgy is fent vannak már a siklóernyõsök, felszállítás nekik is kell. Simán lehetne csinálni fent valami extrém sport központot. Nem kellene túl nagy befektetés és szerintem jó biznisz lenne.
csak az iránt van kétségem hogy a most fogason potyázó X% közül , mennyien lennének hajlandók fizetni ? vagy 4-5 értelmes ember az használná, a vállakozó meg fél év után bezárna tetemes veszteséggel.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#75
Írta 2009. november 08. - 13:33
96 óta bicajozok a Jánoson. Lássuk be a helyzet mára már tényleg tarthatatlanná vált. Ilyen nincs a világon sehol, hogy ilyen tömegekben bicajozzanak az emberek kijelölt gyalogösvényeken, védett területen, ráadásul mindehhez egy tömegközlekedési eszközt félig elfoglalva a feljutáshoz. (jegy nélkül jellemzõen, de ez más kérdés) Lehet hogy az évek során ez már természetesnek tûnt, de lássuk be, nem az. Egész Európában nincs ilyen, mert ez nem normális. Csak idõ kérdése volt, hogy meglépjék ezt.
Viszont egyértelmû hogy igény van rá! Nem hiszem, hogy az Erdészetnek kellene ezzel foglalkoznia, sokkal inkább egy ügyes vállalkozónak, aki meglátja a piaci lehetõséget és rárepül. Az erdõgazdálkodással megegyezve kiépít pályákat a HHH-n, megoldja a felszállítást, karbantartja a pályák talaját és persze szedi a belépõt. Úgy is fent vannak már a siklóernyõsök, felszállítás nekik is kell. Simán lehetne csinálni fent valami extrém sport központot. Nem kellene túl nagy befektetés és szerintem jó biznisz lenne.
#76
Írta 2009. október 30. - 15:52
TIg: DH-sként, extrémebb arcként sem volt sose összetûzésem senkivel a hegyen, csak tapló agyhalott szakágbelivel, de rajta könnyen túlléptünk
#77
Írta 2009. október 30. - 13:55
más alternatívát nemtok bp közelében, ahol dhzni lehetne
#78
Írta 2009. október 30. - 12:16
Megértem a DH-sokat, és rohadtul nincs igaza szerintem a fél kerékpáros és egész autós társadalomnak, ahogy ellenük fordultak... Én is a magam részérõl jobb szeretem a deregularitást, mint ezt a nagy szabálymániát, de sajnos van egy olyan határ, amin túl az már nem mûködik. Nem kéne a természetvédelmi hatóságokról színtiszta rosszindulatot feltételezni.
Védett területen DH-zni Tirolban is tilos. Sõt, Skóciában is. Egész Európában az.
Nem tudom hogy van-e a városnak a János-hegyhez fogható lehetõségeket nyújtó hegyoldala. Mivel nem DH-zok, fogalmam sincs, hogy a Hármashatár-hegy jelent-e valós alternatívát vagy nem, és azt is csak elképzelni tudom, hogy egy vagy maximum két elõre kijelölt nyomvonal mennyivel kevésbé feelinges, mint a mostani vadpályák.
Ezzel együtt is, szerintem ne egymás - DH-sok, CC-sek, természetvédõk - szidásáról szóljon ez az egész téma. Úgy vettem ki a cikkbõl, hogy a természetvédelmi hatóságok is nyitottak egy kompromisszumos megoldásra, persze azzal a kitétellel, hogy nem hajlandók szigorúan védett területet beáldozni.
#79
Írta 2009. október 28. - 23:56
Az egészbõl azt akartam kihozni,hogy valószínû hogy a CC-seket egy két apró kellemetlenségtõl eltekintve nem érinti ez a dolog,de a DH-soknak reszeltek,cc bringával mész meglátsz egy két talpnyalót elmész másfele,de a Dh-nál pár út lefele azt szevasz bár ne legyen igazam de most ezt látom.
Még azt is megkockáztatom hogy a szolganép minimális százaléka tesz csak külömbséget kocsmábol hazatekerõ beszívott Józsibácsi és köztünk bringások között.
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro: