A megújult XX1 Eagle AXS váltó + váltókar. Még meg sem jelent, de már valaki hirdeti.
https://sfbay.craigs...7576789615.html
A megújult XX1 Eagle AXS váltó + váltókar. Még meg sem jelent, de már valaki hirdeti.
https://sfbay.craigs...7576789615.html
De jó ez az oldal, egész nap tudnám olvasgatni!
Köszi!
Világ életemben Shimano párti voltam (SRAM-ot mindig próbálgattam az évtizedek alatt - de öreg vagyok már...), de az XX1 AXS akkor lesz nálam cserélve ha totál lezúzom a váltót, eladom az egész bringát. Hibátlan és pont. Régen ha jött valami újdonság ami valóban az, cseréltem legyen az XT, vagy volt amikor XTR-re. Ezt megvásárolni kellett, 1x jól összerakni és néha tölteni kell.
Régen téma, hogy a Shimano dolgozik egy wireless MTB váltáson. Akit érdekelnek a technikai részletek, íme, ez a cikk egy igazi csemege: https://wheelbased.c...ter-by-shimano/
A hátsó váltónál a SRAM UDH / direct mountra itt alább linkeltem már prototípus fotókat, idén több PRO versenyző bringázott már ezekkel. Úgy tűnik, a Shimano sem szeretne lemaradni, sőt, valamennyire próbál keresztbe tenni a SRAM-nak. Szintén egészen jó kis cikk erről: https://wheelbased.c...eur-by-shimano/
Enduro vonalon is úgy tűnik, készen van egy vélhetően gyártáshoz közeli verzió: https://wildairsport...box-drivetrain/
Ami érdekesebb, hogy végre látható egy fotó az új, hogy is mondjam, "kissé" gnóm, de láthatóan komoly átalakításokon átesett váltókarról. (kiterjesztés miatt nem engedi beszúrni a fórummotor)
Újabb 2023 Eagle XX1 részletek. Moduláris hátsó váltó. https://bikerumor.co...et-your-wallet/
Még az egyenként ~770-800 grammos külsőkkel is mindössze 8,9 kg-os Scott Scale 2023-ra: https://www.bikerada...23-scott-scale/
Trickstuff fékek, 4k EUR árú karbonküllős kerékszett és mindenféle finomság.
Hab a tortán a különleges kormánycsapágy, amin át vezetik a bowdent. Ja bocs, ez nem is olyan jó.
Régen téma, hogy a Shimano dolgozik egy wireless MTB váltáson. Akit érdekelnek a technikai részletek, íme, ez a cikk egy igazi csemege: https://wheelbased.c...ter-by-shimano/
A hátsó váltónál a SRAM UDH / direct mountra itt alább linkeltem már prototípus fotókat, idén több PRO versenyző bringázott már ezekkel. Úgy tűnik, a Shimano sem szeretne lemaradni, sőt, valamennyire próbál keresztbe tenni a SRAM-nak. Szintén egészen jó kis cikk erről: https://wheelbased.c...eur-by-shimano/
RockRider Race 900 teszt, 2/5-ös értékeléssel: https://www.bikerada...edition-review/
Az írás alapján pont, hogy egészen jól szerepelt az én olvasatomban. (-: Különösen, hogy a felemlegetett problémák jó része pár ajróból (zörgő kábel, vázvédő matrica stb.), esetleg ballonosabb külsőkkel orvosolható lenne. Többi márkához képest ez ugye félár, szóval, "belefér".
zscs módosította - 2022. november 03. - 09:27
Off
Azt hiszem én vagyok a másik véglet, "cicanaciban" soha-sehova. Legyen XC vagy gravel mint edzés, vagy család, minden esetben a kerékpárosnadrág fölé veszek shortot (télen is a hosszú fölé) ami Endura már kb 10+ éve. Még futni is trail futósort van rajtam, téli futónadrág fölé is felhúzom. Nincs mit szégyellnem , de a szakáll, kockás ing mellé nem jó a cicanaci
.
Ohh, nagyon jó köszi. Ha vennék 29-es montit, biztos, hogy ebből a kategóriából választanék, de ezt mondtam már.
Az a Z2-es mindenestül személyes kedvenc, már rég elmentettem, mondom ezt úgy, hogy eddig az összes villám RS volt. De ha Foxot vennék ez a Marzo lenne az!
Még a Kellys Gibon is játszik nálam itt, a BMC twostroke-ot már elengedtem. Ha pedig semmi nem számít a ritchey ultra mindig felmerül!
Viszont, tőled, mint aktív Fathom tulajtól kérdezem, ilyen biciklikkel cicamadrágban "ciki" kerékpározni? Másképp öltözöl ehhez mint egyébként, vagy csak ha parkba mész?
(A google fordító helyett mindenkinek a deepl-t ajánlom. Messze jobbak most.)
Olyannyira gátlástalan és elvetemült XC-s vagyok, hogy cicanaci van rajtam mindig. Térdvédőt persze húzók és ha előszedem a Fathomot, a sisakom egy komolyabb All-Mountain sisak. Plusz cipőm egy Shimano SH-ME7. Baromi jó cipő.
Egészen informatív írás, 4 db 1500 EUR alatti bicaj tesztje: https://www.mtb-news...uro-test-fazit/
Angol nyelvhez Google Translate, egész jól fordítja.
- Cannondale Trail SE 2
- Giant Fathom 2
- Radon Cragger 7.0
- Rose Bonero 1
Ohh, nagyon jó köszi. Ha vennék 29-es montit, biztos, hogy ebből a kategóriából választanék, de ezt mondtam már.
Az a Z2-es mindenestül személyes kedvenc, már rég elmentettem, mondom ezt úgy, hogy eddig az összes villám RS volt. De ha Foxot vennék ez a Marzo lenne az!
Még a Kellys Gibon is játszik nálam itt, a BMC twostroke-ot már elengedtem. Ha pedig semmi nem számít a ritchey ultra mindig felmerül!
Viszont, tőled, mint aktív Fathom tulajtól kérdezem, ilyen biciklikkel cicamadrágban "ciki" kerékpározni? Másképp öltözöl ehhez mint egyébként, vagy csak ha parkba mész?
(A google fordító helyett mindenkinek a deepl-t ajánlom. Messze jobbak most.)
Rabbit módosította - 2022. október 14. - 17:27
Egészen informatív írás, 4 db 1500 EUR alatti bicaj tesztje: https://www.mtb-news...uro-test-fazit/
Angol nyelvhez Google Translate, egész jól fordítja.
kár azért a flat-mount-ért....
...és (ha a forrásom nem téved), a 300eFt-os kisker árért is.
https://csepelkerekp...u/termekek/7067
Kisherceg módosította - 2022. szeptember 28. - 19:34
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Túl nagy nyilvánosságot nem kapott, pedig érdekes hír: a KTM felvásárolta a Syntace és Liteville-t. https://www.mtb-news...lle-uebernahme/
Lehet, valóban korábban jöhet az új AXS rendszer, mint gondolnánk? https://bikerumor.co...totype-xc-bike/
Enduro vonalon is úgy tűnik, készen van egy vélhetően gyártáshoz közeli verzió: https://wildairsport...box-drivetrain/
Ami érdekesebb, hogy végre látható egy fotó az új, hogy is mondjam, "kissé" gnóm, de láthatóan komoly átalakításokon átesett váltókarról. (kiterjesztés miatt nem engedi beszúrni a fórummotor)
Lehet, valóban korábban jöhet az új AXS rendszer, mint gondolnánk? https://bikerumor.co...totype-xc-bike/
Akit érdekel a téma: UDH váltófület támogató vázakra szerelhető fel majd, ez részben azért jó hír - csak hát még nem elég elterjedt ez a szabvány, pedig végre egy értelmes fejlesztés volt a váltófülek egységesítése irányában.
Pinkbike-on még pár fotó és néhány érdekes részlet olvasható. Külön érdekesség lehet a lánc: az országúti vonalon, egyik felén lapított láncszemek láthatóak, oldalsó lapok kikönnyítve.
Új SRAM AXS Eagle váltó + új sor prototípus. Sajnos a felfogatás egy új direct mount úgy tűnik, kérdés, mennyi fejfájást okozhat ez majd nekünk...
https://www.mtb-news...mount-prototyp/
Új SRAM AXS Eagle váltó + új sor prototípus. Sajnos a felfogatás egy új direct mount úgy tűnik, kérdés, mennyi fejfájást okozhat ez majd nekünk...
https://www.mtb-news...mount-prototyp/
Érdekes koncepció, meglehetősen trekes, de legalább "szabvány" rugóstaggal működhet. Piszok könnyű fully lett így, reméljük, nem törik majd, akár a száraztészta.
https://bikerumor.co...der-suspension/
az uj Comp Carbon odabasz,ma jott ki hivatalosan, igaz mar ket hete a pinceben all
, nagyon jo kis bringa!
bolt elol indulva fel a felvono tetejere, kb 500szint, le a 6km es trail en, vissza varos , egy sör mindez 34perc... pulzusom atlaga 180, szoval ennyit a sporterteket kritizaloknak
Sala vagy a pulzusmerődet dobd ki vagy nagyon szarul nézel ki 25 éves korodhoz képest, valamelyik nagyon nem kompatibilis a 34 percig 180-as átlagpulzussal. ha 25 vagy akkor elhiszem 40 felett enyhén szólva is hihetetlen. Persze ha optikai szenzorral mérted akkor elhiszem, nekem is szokott hasonló faszságokat csinálni ha nincs rajtam pulzusimérő őv.
nekem sem
beszarnék, hogy nem tudok elindulni tekerni, mert éppen le van merülve az akksi.. meg párosodnia kell a mobilommal ! ?
nebassz, a pulzusom attól is felmegy néha, ha felhív a főnököm... sport ?