(Ipari Kém)
Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#81
Posted 2023. March 13. - 16:40

#82
Posted 2023. March 13. - 11:53

Aki közel ül a tűzhöz mindent IS tud.
MI előre járunk kabe másfél évvel, de minden info embargo-s , vizjeles, visszakövethető ki szivárogtatott.
Nekem ez mind nem hianyzik
De csak egy mondat csak a speci oldalarol lesz ket fontos premier, uj Epic ( Brain vegre elfelejtve) , uj SL motor (50nm), először a levoban , simmetrikus tagbefogatassal.
Ennyit es nem többet
- zscs likes this
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#83
Posted 2023. March 13. - 09:58

Inkabb nem X0 ?
nem tudtam már javítani. A lánctányér belső felén, a 0X elsőre DX-nek tűnt, de aztán leesett, hogy X0 ez. Valószínű abból is a freeride/dh verzió, mert gyanús, hogy a karbon bashguardos verzió lesz az enduróra szánt X0.
És megkockáztatom egyébként, hogy te jóval többet tudsz már ezekről, mint a többség.
- sala likes this
#84
Posted 2023. March 12. - 14:57

Inkabb nem X0 ?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#85
Posted 2023. March 10. - 15:43

Karakoram nem'tom kire gondolhatsz.
(mellesleg eszem ágában sincsen semmit venni a Luxra, úgy jó az, ahogy van;))
No, közben további fotók, Enduro/FR vonalon mozgók számára lehet érdekes. Alu (DX??) hajtókar:
...ez valami 3. új hajtókar megoldás lesz itt (DX???):
Edited by zscs, 2023. March 10. - 15:44.
#86
Posted 2023. March 10. - 15:05

Valakinek ezek a Sram cuccok nagyon tetszenek itt a kis csoportban
és van egy Lux a bírtokában amin jól mutatnának.
Amúgy nem emlékszem, hogy ennyi pénzt szórtam volna ki az ablakon mikor az AXS-re beruháztam.
CUES gondolata tetszik nekem is de meglepődtem a sok fokozati lehetőségen. A 9-10-11 teljesen feleslegesnek tűnik ha már racionalizálnak. Üzleti okokból megértem még a 9-et is de fölé minek a 10 akkor, miért nem 9-11, vagy csak 10-11?
A 10-11 indokolható lenne, elvileg a régi HG agyak 10-ig húzhatók fel, a 11 pedig az újabbakhoz passzolna.
- Kisherceg likes this
#87
Posted 2023. March 10. - 14:56

Valakinek ezek a Sram cuccok nagyon tetszenek itt a kis csoportban és van egy Lux a bírtokában amin jól mutatnának.
Amúgy nem emlékszem, hogy ennyi pénzt szórtam volna ki az ablakon mikor az AXS-re beruháztam.
CUES gondolata tetszik nekem is de meglepődtem a sok fokozati lehetőségen. A 9-10-11 teljesen feleslegesnek tűnik ha már racionalizálnak. Üzleti okokból megértem még a 9-et is de fölé minek a 10 akkor, miért nem 9-11, vagy csak 10-11?
- zscs likes this
#88
Posted 2023. March 10. - 12:09

Semmilyen hivatalos infó nem ismert ezekről. Vélhetően ez egy enduro vonalra szánt XX szett itt (az X0 széria utódja) és nem az XC-re szánt XX SL. Ez a bashguard alunak tűnik nekem, egy darabból CNC-zve a lánctányérral, 8-csavaros direct mount felfogatással.
Esztétikailag hogy milyen... Hát így önmagában szépnek én se nevezném. De 1-2 bringán biztosan jól mutat majd.
- Rabbit likes this
#89
Posted 2023. March 10. - 11:54

Hát, szépnek ezt a hajtóművet én nem nevezném.
Az a védő/terelő forog a hajtókarral, mint egy városi műanyag nadrágvédő? Attól függően, hogy jobb, vagy ballábas a user, az egyiket leveheti?
Off: két fotón kitakarta a QR-kódot a versenyző, egyről meg elfelejtette.
#90
Posted 2023. March 10. - 10:16

#91
Posted 2023. March 09. - 10:19

Vicces cuccok és árak ezek, ennyiből már komplett bringa is van, nem is rossz.
Aminek viszont örülök, hogy a Shimano előállt ezzel a CUES dologgal. Amit eddig tudni lehet, annak alapján szimpatikus. Bár nem értem (biztos megvan az oka), hogy minek bonyolítják a 9-10-11 fokozattal. Persze, valahol a 10s rendszerek után már semmi nem az egyszerű, átlátható termékpaletta irányba haladt. Valamelyik nap belefutottam egy váltórendszerek kompatibilitásával foglalkozó cikkbe. Elég hamar feladtam, pedig el voltam szánva, hogy végigolvasom. Visszatérve a CUES-ra, arra is nagyon kíváncsi leszek, valójában milyen minőség és minőségérzet lesz majd tapasztalható a tényleges termék esetében. Elvileg ez alsó (-közép) kategória lesz, de már bőven tud(na) az ipar jó minőségű, tényleg tartós termékeket előállítani, elfogadhato áron (csak ugye ez nem jó üzlet). A CUES is erről, ilyesmiről (kellene) szól(jön), kíváncsi vagyok.
Ez a CUES ígéretes cucc. Arra lennék kíváncsi, elmegy-e rajta az XX1 Eagle lánc, ami egyébként a többi 11-es Shimano/SRAM rendszeren simán fut. Csak mert elpusztíthatatlan ez a lánc, elképesztő futásteljesítménnyel (cserébe a mérések szerint, Shimanohoz képest ~2-3 Watt magasabb ellenállással, de hát valamit valamiért).
Shimano CUES + a 12-es XX1 gold/rainbow/bronz lánc és szinte örök életű hajtáslánc? Szerintem jól hangzik - valaki remélem teszteli majd!
- Kisherceg likes this
#92
Posted 2023. March 09. - 10:16

technikai részletek az új kaziról (Sram XS-1297 T-Type Eagle Cassette):
- Speed (CS): 12s
- Gearing: 10-52t
- Cog finish (Cassette): Black
- Technology (Cassette): XS
- Cog sizes: 10-52t:10,12,14,16,18,21,24,28,32,38,44,52
- Weight Based On: Engineering Estimate
- Weight (g): 341 <---- ( ~376-378g volt a korábbi 10-52t XX1)
Az XS-1299 lesz a csúcsmodell, arról csak annyit tudni, hogy 10-52t szintén és sejteni lehet, hogy könnyebb lesz, mint a 1297.
#93
Posted 2023. March 09. - 10:14

Aminek viszont örülök, hogy a Shimano előállt ezzel a CUES dologgal. Amit eddig tudni lehet, annak alapján szimpatikus. Bár nem értem (biztos megvan az oka), hogy minek bonyolítják a 9-10-11 fokozattal. Persze, valahol a 10s rendszerek után már semmi nem az egyszerű, átlátható termékpaletta irányba haladt. Valamelyik nap belefutottam egy váltórendszerek kompatibilitásával foglalkozó cikkbe. Elég hamar feladtam, pedig el voltam szánva, hogy végigolvasom. Visszatérve a CUES-ra, arra is nagyon kíváncsi leszek, valójában milyen minőség és minőségérzet lesz majd tapasztalható a tényleges termék esetében. Elvileg ez alsó (-közép) kategória lesz, de már bőven tud(na) az ipar jó minőségű, tényleg tartós termékeket előállítani, elfogadhato áron (csak ugye ez nem jó üzlet). A CUES is erről, ilyesmiről (kellene) szól(jön), kíváncsi vagyok.
- zscs likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#94
Posted 2023. March 09. - 08:56

Véletlenül kikerültek az árak (OMG!... ) és a technikai részletek egy része. Már leszedte a webshop, de Google cache egyelőre "nem felejtette el".
2925€ Sram XXSL T-Type Eagle Transmission Powermeter AXS Groupset
2214€ Sram XXSL T-Type Eagle Transmission AXS Groupset
180€ Sram XXSL T-Type Eagle HollowPin T-Type PVD Chain With PowerLock
https://webcache.goo... ... 139580568/
https://webcache.goo... ... 139580567/
https://webcache.goo... ... 139580566/
- Kisherceg likes this
#95
Posted 2023. March 08. - 11:25

#96
Posted 2023. March 08. - 08:51

...közben az új XX AXS váltásról ismét fotók, Kínában próbálta meg árulni valaki: https://twitter.com/...112176952061952
A hajtókaron pár furcsaság: mintha alu bashguard lenne alapból rajta, továbbá a Quarq-nál már ismert 8-csavaros direct mountra térnek át a 3-csavaros felfogatás helyett.
- karakoram likes this
#97
Posted 2023. February 28. - 22:32

német fórumon több infó, https://www.mtb-news...55/page-3#posts
Új Specialized Epic fully prototípus. Trekes tag elhelyezés, a BRAIN-nek nincsen nyoma a fotókon, csak a villa BRAIN (szintén prototípus, jó eséllyel 35mm becsúszó, a váll résznél extra kimarás, a lábak is itt-ott látszik, könnyítettek).
Edited by zscs, 2023. February 28. - 22:37.
#98
Posted 2023. February 25. - 11:56

Új Specialized Epic fully prototípus. Trekes tag elhelyezés, a BRAIN-nek nincsen nyoma a fotókon, csak a villa BRAIN (szintén prototípus, jó eséllyel 35mm becsúszó, a váll résznél extra kimarás, a lábak is itt-ott látszik, könnyítettek).
forrás: https://en.brujulabi...3-first-images/
#99
Posted 2023. February 14. - 16:53

SID 35-ből fotóztak prototípust nemrégiben: https://en.brujulabi...light-120-fork/
#100
Posted 2023. January 10. - 20:50

A megújult XX1 Eagle AXS váltó + váltókar. Még meg sem jelent, de már valaki hirdeti.
https://sfbay.craigs...7576789615.html
- donciccio likes this