Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1401
Írta 2009. december 21. - 16:15
Viszont
ugye az volna a fõ probléma a patron olajának cseréjében, hogy levegõs marad, mert a gumiharang így meg úgy
Viszont ha alulról tölteném bele az olajat akkor a levegõt folyamatosan felfelé szorítaná az olaj, és minden happy ELMÉLETBEN
Ezt azzal oldanám meg, h egy vékony gumicsövet belevezetek a patron aljáig, aztán fecskendõvel haddszóljon....
szerintetek életképes?
jah és ha valakinek van egy ábrája félbevágott FIT patronról pls küldje el:)
Megyek 4 napra téli DHra, szal jó lenne ha mozogna valamit a villám...
#1402
Írta 2009. december 21. - 15:48
1. ne állj neki
2. ne állj neki
3. ne állj neki
gumiharang, összenyomódáskor oda megy az olaj, patron alján lévõ bucli
jó, akkor majd csinálok valamilyen fûtést a telóra, h hidegbe is rendesen mozogjon
#1403
Írta 2009. december 20. - 18:46
2. ne állj neki
3. ne állj neki
gumiharang, összenyomódáskor oda megy az olaj, patron alján lévõ bucli
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1404
Írta 2009. december 20. - 18:39
1 kis segítség kellene
Volna egy Fox 40 RC2
tök fasza meg minden, csak a 7es olaj amivel kaptam így hidegbe már elég lassan csurog a szelepekben.... kb, mint a lockout
a legjobb megoldás az lenne, hogy ne biciklizzek, csakhát ez nálam nem kivitelezhetõ
Én boxxerhez szoktam, az egyszerû, mint a faék, de a foxokat nem ismerem beltartalmialg...
Szóval. 2.5ös Motorex olaj mehet bele? Mennyire nehéz a patront szétszedni (vagy egyáltalán szét kell?) Milyen szerszámok kellenek hozzá?
Úgy hallottam, hogy van valami kis gumibiszbasz valahol a patronba, amit könnyû megsérteni, és jó drága kicserélni... ez mi lenne benne voltaképp?
#1405
Írta 2009. december 18. - 11:33
nem lehetséges , hogy fogja a féktárcsa küllõjét?
nekem akkor rángatottbe mikor ráfogott a féktárcsa felületét tartó küllõkre (F32RLC 80mm + Stroker Trail 180mm)
meg kell nézni , hogy a pofa felülete egyáltalán ne érintkezzen a féktárcsa küllõivel
okes megnezem! koszi!
#1406
Írta 2009. december 17. - 23:05
Sziasztok!
Probaltam keresni de nem talaltam sok mindent erre a kerdesre vonatkozolag.
Tehat: van egy FOX Talas RLC-m amire raktam egy avid juicy 7es feket 203-as tarcsaval. Most berangatja a villat fekezesnel amig a 185-os volt addig nem. Art ez a villanak vagy belefer meg? Fox hivatalos oldalan nincs ajanlas erre.
Elore is koszi!
SP
nem lehetséges , hogy fogja a féktárcsa küllõjét?
nekem akkor rángatottbe mikor ráfogott a féktárcsa felületét tartó küllõkre (F32RLC 80mm + Stroker Trail 180mm)
meg kell nézni , hogy a pofa felülete egyáltalán ne érintkezzen a féktárcsa küllõivel
A morcos.
#1407
Írta 2009. december 16. - 13:58
Mivel a problémával már volt a Factorban,
az olaj problémát kihúzom! A kenéssel nem lehet, gond!
Viszont abból kiindulva, hogy a használt telókkal ilyen gond
nem volt, már csak egy valamit tudok megpróbálni!
Ahogy írtátok a SAG-gel fogok játszani, max. egy kicsit
jobban be fog ülni! Aztán tavaszra, nyárra remélem "bekopik"!
#1408
Írta 2009. december 16. - 13:14
...túra végére totál megfájdul a kezem
Utoljára ilyet egy rugós RST Gilával tapasztaltam, aminek nulla beülése volt a túl kemény rugó miatt, és persze szinte semmit nem mozgott ki... Újan kissé nekem is darabosabb volt a TALAS, de az elsõ olajcsere mindent megoldott. A második olajcsere után meg már egy álom. Talán bekopnia nem kell nagyon ezeknek (bár nincs túl sok tapasztalatom, nekem ez az elsõ Fox villám), kb. elsõ pillanattól fogva úgy kellene mozogniuk, mintha bársonyszõnyegen suhannál a bicajjal.
Pár dolgot ellenõrizz szerintem:
- a nyomást ne a gyári táblázatban a testsúlyhoz ajánlott érték szerint, hanem beülés (SAG) szerint állítsd be, mondjuk 140-es állásban 25% SAG-ra (3,5 cm beülés). Nálam a 78 kilómhoz ez 68-70 psi a TALAS-nál, de nálad biztosan valami más érték lesz:)
- ha nem sikerül és már túl alacsony a nyomás is, akkor a porlehúzókat óvatosan (!) emeld fel és nézd meg, a szivacsgyûrûk olajozottak-e és van-e a porlehúzók alatt kék Fox Float fluid. Ha a beülést nem tudod beállítani rendesen, tapad az egész és a viszonylag alacsony psi-érték ellenére alig akar megmozdulni, az elég árulkodó jel erre nézve, hogy száraz itt minden
- ha mindez nem jelentett megoldást, küld be az X-Factorhoz, pláne ha garanciális még és/vagy új. Lehet, hogy túl sok vagy túl kevés benne az olaj (esetleg túl régi és szennyezett, ha nem új teleszkópról beszélünk)
_____________________________________________
AM rlz
#1409
Írta 2009. december 16. - 12:32
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1410
Írta 2009. december 16. - 12:16
#1411
Írta 2009. december 16. - 11:35
A kisebb egyenetlenségeket nem akarja kimozogni,
túra végére totál megfájdul a kezem! A psi jól van beállítva!
Kell a Foxoknak valamennyi idõ, hogy bekopjanak?
Vagy valami gebasz van a villával?
#1412
Írta 2009. december 16. - 11:17
Probaltam keresni de nem talaltam sok mindent erre a kerdesre vonatkozolag.
Tehat: van egy FOX Talas RLC-m amire raktam egy avid juicy 7es feket 203-as tarcsaval. Most berangatja a villat fekezesnel amig a 185-os volt addig nem. Art ez a villanak vagy belefer meg? Fox hivatalos oldalan nincs ajanlas erre.
Elore is koszi!
SP
#1413
Írta 2009. december 11. - 21:46
#1414
Írta 2009. december 07. - 15:53
Az F90 RL teleszkópomhoz keresnék szelepkupakot, az enyémet úgy vettem,h egy sima szelepsapka volt rajta, de csak csinosabb lenne egy szép kék kupakkal...
Ha valakinek van széthullot telója vagy vmi hasonló, akkor gondolhatna rám! :beer:
#1415
Írta 2009. december 05. - 22:10
Lesz egy "láma" kérdésem: milyen olaj kell a Fox villába? Ha már egyszer szét lesz szedve valami hozzávaló kerüljön bele.
A villától is függ. Általában Fox 7wt és 10wt az ajánlott és "itt-ott" kell Float Fluid is. X-Factortól rendelhetõ mindegyik, s bár nem olcsó 1 liter ezekbõl (6-7e-re emlékszem), de elég 5-7 olajcserére. Sajnos a Float Fluid, meg méregdrága. ~700 Ft/5cc... :/ (De az biztos, hogy a Float Fluid a zsírnál mérföldekkel jobb, amit általában porlehúzó alá, az olajjal átitatott szivacsgyûrû "mellé" szoktak rakni.)
Szerintem ilyen hûvös idõkben valami 5wt Motorex vagy egyéb lehet a legjobb. RockShox is hasonlót ajánl, például 5wt-rõl 2.5wt-re.
(Sala?)
Ha téli használat is tervben van, csak annyit írnék: nekem most Fox 7wt.-vel dolgozik egy 2008-as Talas, és így 5 fok körül meglehetõsen belassult a csillapítás. Heti legalább 100 km-t/2000hm-t tekerek ebben a nyálkás, sáros idõben, ami lehet, hogy nem sok, de talán nem is kevés. Mindenesetre tesztelem.
_____________________________________________
AM rlz
#1416
Írta 2009. december 05. - 19:41
#1417
Írta 2009. december 03. - 01:22
2002-tõl 2006-ig volt 100-at és 130-at mozgó verzió egyaránt. Gondolom belülrõl állítható akár utólag is valami alkatrészcserével, hogy mekkora utat mozogjon. 2007-tõl "csak" a 140-es verzió van, azt látom a Fox honlapján.
Vagy arra gondolsz, hogy neked elvileg egy nagyobb utat mozgó verzió van és abból csak 100-at mozog ki?
nem,100on van most és én ugy tudom hogy egy távtartó kivételével már 130at fog mozogni..ezt jó lenne tudni mielõtt megveszem
130ok a vázamba 100már tuti kevés
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1418
Írta 2009. december 02. - 21:51
#1419
Írta 2009. december 02. - 21:33
vanilla r teló 100mm...ez nem megy többet? vagy gyárilag ekkora és toll a fülembe?
2002-tõl 2006-ig volt 100-at és 130-at mozgó verzió egyaránt. Gondolom belülrõl állítható akár utólag is valami alkatrészcserével, hogy mekkora utat mozogjon. 2007-tõl "csak" a 140-es verzió van, azt látom a Fox honlapján.
Vagy arra gondolsz, hogy neked elvileg egy nagyobb utat mozgó verzió van és abból csak 100-at mozog ki?
_____________________________________________
AM rlz
#1420
Írta 2009. december 02. - 19:59
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra