Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1361
Írta 2010. január 26. - 23:29
_____________________________________________
AM rlz
#1362
Írta 2010. január 26. - 23:22
a német bike-nál alap hogy (ha van) akkor super csak fox lehet, gumitesztben meg a svábli, bringából meg a canyon. azt még teszt elõtt simán odaírhatják.Érdekességképp, jópár Fox-ot is teszteltek itt, az F100 FIT RLC-tõl a 120-on át a két TALAS-ig (32/36). Valamiért szeretik a németek a kék rókát. (Navigáció: jobbra és balra a nyilak, a teszthez pedig Zum Testbericht.) Érdekességek is akadnak itt, mint például Future Shock, Cannondale Lefty és Magurából több is. Merevséget is mértek ( x Nm/fok), s bár a szöveg itt-ott nem sok, azért elég informatív tesztekrõl beszélünk (Datenblatt tab).
szerk : jahogy ez mount bike
mondjuk többé kevésbé náluk is
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1363
Írta 2010. január 26. - 23:13
_____________________________________________
AM rlz
#1364
Írta 2010. január 26. - 17:12
A közeljövõben tervezek egy teleszkóp vásárlást és az egyik potenciális jelölt egy FOX F32 80 RL lenne.
Ha jól gyûjtöttem össze az információkat, akkor ez még elvben egy nyílt olajfürdõs teleszkóp. Ha FIT-es lenne ugye akkor lenne zárt rendszerû?
A kérdés az, hogy ha jól láttam akkor akár a nyílt akár a FIT-es rendszert nézem a csillapáítást egy belsõ patron végzi?
Ezt a patront a nyílt fürdõs rendszernél kell (vagy lehet) külön karbantartani? Kell ebben külön olajat cserélni, szimmeringet cserélni vagy ez egy olyan egység mint pl. az autó lengéscsillapítója, hogy jó ameddig jó aztán kuka?
Eddig RS telókkal volt tapasztalatom, de ugye azok szerkezetileg másabbak...
#1365
Írta 2010. január 25. - 22:43
Apropó, ha valaki szeretne 80-as Foxot a 100-asa helyett szóljon bátran, a 80 milishez való alkatrészt eltettem.
#1366
Írta 2010. január 08. - 14:55
rl viszont van fit -bár lehet csak oem, bár vszinû az merthogy fehér - de pl a giant reign 0 "FOX 32 TALAS 150 FIT RL w/ 15QR thru-axle, 110/130/150mm travel, suspension fork " ilyennel vagyon szerelve.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1367
Írta 2010. január 08. - 11:29
ah semmiho megelõzött
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1368
Írta 2010. január 08. - 11:29
Az új, 2010-es Fox Talas RLC csak FIT-ben létezik, vagy hagyományos, nyílt olajfürdõs verzió is van?
A Fox oldalát nézve nekem úgy tûnik, a 2010-es szériában RLC-bõl csak FIT létezik. nyílt olajfürdõsben az RL verzió kapható csak és RL-bõl nincs FIT-es. (?)
_____________________________________________
AM rlz
#1369
Írta 2010. január 08. - 11:07
#1370
Írta 2010. január 08. - 09:43
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1371
Írta 2010. január 07. - 22:16
#1372
Írta 2010. január 07. - 10:53
#1373
Írta 2010. január 07. - 05:03
#1374
Írta 2010. január 06. - 22:15
A bal oldali porlehúzóm viszont meggondolta magát és nem ugrik már ki. Úgy látszik, csak hagyni kellett állni egy keveset.
_____________________________________________
AM rlz
#1375
Írta 2010. január 06. - 13:38
De mutathatok majd más érdekességet is a saját TALAS-szal. Nekem a porlehúzó felsõ karimájától nem hogy 150mm a villa válla, mint ahogy az általad linkelt fotón a Float-nál látszik, hanem csak 141mm (!) a 140-es állásban. Mindegy, engem végülis nem zavar annyira ez a 121 mm a 140 helyett, legalább nem koppan a láb a vállhoz... Egyébként nagyon szépen mozog a villa és jól teszi a dolgát. Szervízeltettem is minden egyes 50 óra használat után (na jó, egyszer ez ~55 óra volt), meg vigyázok rá, mint a szemem fényére; szóval ha egyszer eladnám, valaki biztos jól járna vele. De nem eladó.
_____________________________________________
AM rlz
#1376
Írta 2010. január 06. - 12:35
http://fotos.mtb-new...tos/view/307616
Eredmény (2,5ml Fluid a légkamrában)
http://fotos.mtb-new...tos/view/307617
TALAS t NEM ajánlatos szabdalni!
az olaj menyiségen és esetleg a 10w sel is érdemes volna kisérletezni.
#1377
Írta 2010. január 06. - 12:16
A bal oldali nyomórudat rövidítette meg a bátor kísérletezõ, elmondása szerint sikerrel. Lehet próbálkozni...
@Gakos: mtbr.com-on csomó fórumban tárgyalták ezt, amit Rebell-78 ír. Én is csak megerõsíteni tudom, nálam a 2008-as Talasnál ugyanez van. 140 mm útból 121-et mozog ki.
Voltak, akik felvették a kapcsolatot a Fox-szal, például itt olvasható "hivatalos" válasz az ügyben. Itt olvasható (ahogy Rebell-78 is említette) az 5cc helyett 2cc Float Fluid trükk is: "The Factory fill is about 5cc stock. By removing some of the Float Fluid you can increase the air volume…. This will make the air spring more linear and easier to get to the full travel mark. Leave just enough Float Fluid in the upper tube so that the fluid just covers the air piston (about 2cc)." De azért ezek eléggé kényszermegoldások szerintem... Furcsa továbbá, hogy ez már 2007-ben kiderült, és csak 2010-re orvosolták. Persze õk tudják.
#1378
Írta 2010. január 06. - 10:16
Remélem sokat tettél a lehúzó alá és nem a kitágulástól jön le.
Nem e fárdt el a hidegtöl?
Tisztitani kell és újra összerakni, utánna okosab leszel.
Nem kellene külön olajtalanitó szer, elég száraz rongyal, papiral kitörölni.
Milyen villárol van szó?
2008-as Fox TALAS 32 RL. A hidegtõl talán nem annyira lehet - bár a fene tudja. Odakinn repkednek a mínuszok, a garázsban kb. 10 fok van és nem volt dermedt az olaj. De már látom is, hogy mit szúrhattam el. Túl sok a cucc a porlehúzó alatt, mert 7wt olajból is tettem azért elég jól a gyûrûre (miután párszor átitattam 7wt-vel és puha ruhával kinyomkodtam belõle, hogy tiszta legyen) és arra toltam rá még plusz a 2.5cc Fluidot.
Hát, nincs más hátra, rendelek Float Fluidot, kipucolom újra és amíg ez nincs meg, használom a merevfarút. Azon úgyis van sárhányó.
@Gakos: mtbr.com-on csomó fórumban tárgyalták ezt, amit Rebell-78 ír. Én is csak megerõsíteni tudom, nálam a 2008-as Talasnál ugyanez van. 140 mm útból 121-et mozog ki.
Voltak, akik felvették a kapcsolatot a Fox-szal, például itt olvasható "hivatalos" válasz az ügyben. Itt olvasható (ahogy Rebell-78 is említette) az 5cc helyett 2cc Float Fluid trükk is: "The Factory fill is about 5cc stock. By removing some of the Float Fluid you can increase the air volume…. This will make the air spring more linear and easier to get to the full travel mark. Leave just enough Float Fluid in the upper tube so that the fluid just covers the air piston (about 2cc)." De azért ezek eléggé kényszermegoldások szerintem... Furcsa továbbá, hogy ez már 2007-ben kiderült, és csak 2010-re orvosolták. Persze õk tudják.
_____________________________________________
AM rlz
#1379
Írta 2010. január 06. - 00:50
Ez föleg 60-75kg bringásoknál fordul elö, 100mm töl 140mm ig minden Fox modelnél.
Légkamra bövitésel it sokal lejet javitani, Fluid csökentése a légkamrába is keveseb progresziót okoz
#1380
Írta 2010. január 06. - 00:34
De mivel a 2007-2009 séria úgyis gagyi volt, lehet most tanultak valamit belöle
volt valami szeriahiba?