Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1241
Írta 2010. május 14. - 15:43
Hétfõn elvittem a 2 teleszkópot az X-factorba és már készen is van. Mindez alig 30 pénzbe került.
Köszönöm a segítséget !
#1242
Írta 2010. május 09. - 16:36
#1243
Írta 2010. május 06. - 10:23
a képek alapján valószínûsíthetõleg szimmering probléma... nem vészes... hozd be vagy küldd be a hazai fox márka szervízbe (Factor Service Center [X-Factor], 1211, Bp, Központi út 49-53.) és pik-pakk megcsinálják... munkadíj+anyagköltség ~14.000,- Ft... bõvebb infóért írj a szerviz kukac xfactornet pont hu email címre...
Üdv,
Paraferee
Sziasztok !
Szeretnék egy hozzáértõbbtõl segítséget kérni!
A bringámban egy F100RL típusú teleszkóp van. 5 éve vettem és kb. 2-3000 kilométer van benne. Pl. a tavalyi top maraton sorozat. Ezidáig soha sem tapasztaltam ilyet. A szombati Buda maraton után a jobb oldali száron egy kis folt keletkezett. Ha víz + por lenne akkor 2 nap után megszáradt volna, ez viszont még mindig nedves, leginkább finom mûszerolaj+sár-ra hasonlít. Csináltam róla fényképet :
Picasa Webalbumok - 10966348430107694... - Fox
Szerintetek mit tegyek vele ?
a, letörölöm és nem foglalkozom vele
b, letörölöm és figyelem, hogy az elkövetkezõ 50-100 km alatt újra jelentkezik-e
c, nem csinálok semmit, csak ritka gyorsan elugrom egy szervizbe (hova ?)
Köszönöm a jótanácsokat !
Bálint
PARAFEREE.HU # bakancsos és kerékpáros túrák
#1244
Írta 2010. május 03. - 19:37
Sziasztok !
Szeretnék egy hozzáértõbbtõl segítséget kérni!
A bringámban egy F100RL típusú teleszkóp van. 5 éve vettem és kb. 2-3000 kilométer van benne. Pl. a tavalyi top maraton sorozat. Ezidáig soha sem tapasztaltam ilyet. A szombati Buda maraton után a jobb oldali száron egy kis folt keletkezett. Ha víz + por lenne akkor 2 nap után megszáradt volna, ez viszont még mindig nedves, leginkább finom mûszerolaj+sár-ra hasonlít. Csináltam róla fényképet :
Picasa Webalbumok - 10966348430107694... - Fox
Szerintetek mit tegyek vele ?
a, letörölöm és nem foglalkozom vele
b, letörölöm és figyelem, hogy az elkövetkezõ 50-100 km alatt újra jelentkezik-e
c, nem csinálok semmit, csak ritka gyorsan elugrom egy szervizbe (hova ?)
Köszönöm a jótanácsokat !
Bálint
b, megoldás
A szimmering haldoklik, ki kell majd cserélni hamarosan.
A sebesség mindent megold.
#1245
Írta 2010. május 03. - 18:59
Szeretnék egy hozzáértõbbtõl segítséget kérni!
A bringámban egy F100RL típusú teleszkóp van. 5 éve vettem és kb. 2-3000 kilométer van benne. Pl. a tavalyi top maraton sorozat. Ezidáig soha sem tapasztaltam ilyet. A szombati Buda maraton után a jobb oldali száron egy kis folt keletkezett. Ha víz + por lenne akkor 2 nap után megszáradt volna, ez viszont még mindig nedves, leginkább finom mûszerolaj+sár-ra hasonlít. Csináltam róla fényképet :
Picasa Webalbumok - 10966348430107694... - Fox
Szerintetek mit tegyek vele ?
a, letörölöm és nem foglalkozom vele
b, letörölöm és figyelem, hogy az elkövetkezõ 50-100 km alatt újra jelentkezik-e
c, nem csinálok semmit, csak ritka gyorsan elugrom egy szervizbe (hova ?)
Köszönöm a jótanácsokat !
Bálint
#1246
Írta 2010. április 27. - 11:22
#1247
Írta 2010. április 26. - 13:08
Sziasztok!
Kerdesem lenne a Tals RLC lelkenek ismeroihez Ujra elvittem a szervizbe a bringat, kis hummoges/allitgatas utan visszakaptam es a valasz az volt hogy ez igy mozog es pont. Miszerint a regi 100-120-140 helyett lett egy durvan 110-125-150 -es telom. Ettol meg kifogastalanul mukodik szerintuk. En nem ertek hozza, de az biztos hogy a 20 mm-es kozoket jol ki tudtam hasznalni maszas kozben. Most a nyerget kell b@sztatnom ha kenyelmetlen a hosszu felfele tekeres. Emlekeim szerint a szerviz elott ha 100-rol 120 vagy 140-re allitottam a rugoutat akkor kicsit ki is lokte magat a villa. Most viszont ott marad es fel kell rangatni hogy ujra adja a kar allasanak megfelelo (hehehe) rugoutat. Valaki ezt vissza tudna igazolni? Nem akarok senkivel sem ugy kotekedni, hogy ne tudnam biztosan igazam van.
Masik kerdesem amit szinten nem tudtak megjavitani a villan: a lockout alatti kek gyuru sajnos tovabbra is elfordul a lockout tekerese kozben. Ezt sajat szakallamra szetszedhetem? Ki kell csak pucolni? vagy inkabb bizzam szakemberre?
Arra viszont kivancsi lennek, hogy oraskent , ha megjavitom az orajukat es kesik 45 percet, amivel nem tudok mit kezdeni, valaszomra hogy mindig hozza kell adni 45 percet es ugy jo lesz mit szolna?!? Igy sokallom a 4500 huf os munkadijat...
Elore is koszi!
szevasz,
én tavaly év végén vettem meg a mostani gépemet (Speci SJ FSR Pro, 2006-os Talas van benne, 90-130 mm), eddig minimális km-t raktam bele, max 600-at, de 2 napja szétkaptam, hogy tisztán, friss kenéssel menjen neki a szezonnak. Szerintem ha van némi érzéked hozzá, a komplett villát nyugodtan szétkaphatod, nincs benne ûrkorszakbeli tekknológia, teljesen adja magát az egész, ráadásul a Fox honlapján pontról pontra leírnak mindent. Gyönyörûen készre van munkálva minden, sokkal egyszerûbb, mint amire számítottam, holott eddig összesen csak 3 féle különbözõ telót szereltem szét (egyik sem Fox).
Az útállításról: elvileg hogyha növeled az utat, ki kell löknie magát a villának, hogyha csökkented, elég, ha ráterhelsz, szürcsen egyet és megáll a kisebb úton. Elvileg ehhez az IFP kamrába nem kell nyomás, legalábbis én nem raktam bele (nincs hozzá kis bizbaszom), és gond nélkül mûködik az útállítás. Talán a kevés kenõanyag is lehet a gond, hogyha letapad a villa a kisebb álláson, nem löki ki magát, kapd fel a szimmeringeket (összeszerelt állapotban van a villa, errõl is találsz vidijót a Fox honlapon, csak nagyon vigyázz a becsúszókra, tisztítsd meg a szivacsgyûrûket kívül-belül, és adj nekik valami jó sûrû olajat, nem kell félteni, mehet rá bõven. Nincs kizárva, hogy lehet még vmit tuningolni (én pl a kis golyót nem raktam vissza az útállító kupak alá, így eltûntek a fokozatok, viszont könnyebben át tudom tekerni kifelé-befelé a tárcsát, ami fontosabb nekem, mint hogy be tudjam állítani a villát pl 108 milliméterre). Alapból a te Talasod útállító rendszere más, de (gondolom én) csak a fokozatokban, alapvetõen valószínûleg hasonló a rendszer (ha szétkapod, meglátod, hogy a nyomórúd hosszát változtatja a tekerõ.
A csillapításért, kompresszióért fefelõs tekerentyûket leszedheted nyugodtan, tisztítsd meg és adj nekik vmi pici kenést, akkor nem fog majd elfordulni a lock tekerentyûvel együtt a kis seb kompresszió tárcsája, de persze a végén a csavart se kell állat módjára megtépni, hogy ne szoruljon.
Sok sikert!
lev
#1248
Írta 2010. április 26. - 07:59
csak egy hétig 20% kedvezménnyel a 36 VAN R és RC2 modellek...
P
PARAFEREE.HU # bakancsos és kerékpáros túrák
#1249
Írta 2010. április 19. - 07:21
PARAFEREE.HU # bakancsos és kerékpáros túrák
#1250
Írta 2010. április 18. - 23:59
#1251
Írta 2010. április 15. - 09:36
tudja valaki, hogy a 2011-es Fox garnitúra mikor fog kijönni a piacra? mi a tendencia?
KeX bá' a 2011-es villák terveink szerint június közepe-vége fele lesznek raktáron... Árak hamarosan... (elméletileg a Kashima Coat bevonat nem lesz árnövelõ tényezõ...)
Pé
PARAFEREE.HU # bakancsos és kerékpáros túrák
#1252
Írta 2010. április 14. - 19:43
A segítségeteket szeretném kérni, még pedig abban hogy melyik a masszívabb villa, vagy melyik bírja jobban a kiképzést? 32 vanilla R(2008) vagy 32 vanilla RL(2010)
#1253
Írta 2010. április 13. - 20:30
Drusza hát általában "ilyen" száraz és meleg, néha kánikula ...ilesmi..
Az "ilyen," mint mutató névmás után szükségeltetik egy "grammatikai tárgy." Nem jelzõ/jelzõk, hanem TÁRGY, tehát jelen esetben egy száraz, meleg, kánikulai júliust illusztráló képet kellett volna beillesztened.
Nyelvtan 1-s. Leülhet!
#1254
Írta 2010. április 13. - 20:25
tudja valaki, hogy a 2011-es Fox garnitúra mikor fog kijönni a piacra? mi a tendencia?
az útóbi években ilyen julius augusztus, és általában itthon is vannak hamarost.
Az "ilyen július" az milyen?
Drusza hát általában "ilyen" száraz és meleg, néha kánikula ...ilesmi..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1255
Írta 2010. április 13. - 20:09
#1256
Írta 2010. április 02. - 19:50
na az volt a rendellenes mûködés ....
Teljesen gyári volt ekkor, még az 1. szervíz elõtt. Volt már SR Suntourom, ami tudta ugyanezt, így fel sem tûnt, hogy ez nem teljesen jó így. (Természetesen unlock után tökéletesen mûködött tovább.)
@Spooon: nagyon szívesen, ápr. 19. után megoldható.
_____________________________________________
AM rlz
#1257
Írta 2010. április 02. - 19:37
Ha budapesti vagy, szívesen megmutatom egyszer, hogy mûködik az enyém - ez jó viszonyítási alap lehet..
Szavadon foglak! Kivancsi vagyok termeszetesen!
#1258
Írta 2010. április 02. - 19:24
(értsd: 100-as állásban benyomtam 60-ra, ráfordítottam a lockot és úgy maradt, nem állt vissza 100-ra),
na az volt a rendellenes mûködés ....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1259
Írta 2010. április 02. - 19:11
_____________________________________________
AM rlz
#1260
Írta 2010. április 02. - 12:22
Elvittem a drotszamarat a Factorba (harmadik kor). Kicsereltek a 2008-as villa rugout allito villaszar teljes belsejet 2009-re. A rugout az elso meresek alapjan meg mindig elternek a katalogus + - 5mm-tol, de pontosat az elso tekeres utan tudok mondani. A jelenlegi 2009-es villaban mar nincs a Semmiho altal emlitett IFP kamra, ahogy o is irta maskepp oldottak meg. Ez ebben az esetben nalam ugy nezett ki hogy 2x kellett egykerekeznem hogy 100-rol 140-re allitva vissza kapjam a rugoutat Olyanrol hogy allitasnal kicsit visszaad magatol mar nem is almodok f@sza
Egyebkent most is nagyon kedvesek es segitokeszek voltak ez vitathatatlan.