asszem ez megsem lesz jo, mert az illeto 200asnak irja, de a merce alapjan ez 217/57es lesz. nekem meg 200/57es kellene.
Az is érdekes, mert csak 216-os lehet a szemtáv, az viszont ritkán jár 57-es stroke mérettel, sokkal inkább 63-as mérettel.
asszem ez megsem lesz jo, mert az illeto 200asnak irja, de a merce alapjan ez 217/57es lesz. nekem meg 200/57es kellene.
amelyik rugos tagnak ilyen valla van, az mikori modell? azt irjak, hogy 2010es, de mintha nem igy nezne ki...
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Fox F100R: Rebound
F100RL:Rebound+Lockout
Azért nincs rajta mert nem RL.
Csak én hiányolom az F100-asról a lockout kart? A Talason meg mintha egyel több lenne. Vagy csak én nem értek hozzá?
Ker
a Manitou is állítólag Motorexet tesz a villáiba.Az R7-esemben elvileg 5-ös olaj volt,én Castrol 2,5-re cseréltem le,és nem vettem észre semmilyen mûködésbeli különbséget.Sõt,talán kicsit lassabb lett a mozgása.
a Manitou is állítólag Motorexet tesz a villáiba.Az R7-esemben elvileg 5-ös olaj volt,én Castrol 2,5-re cseréltem le,és nem vettem észre semmilyen mûködésbeli különbséget.Sõt,talán kicsit lassabb lett a mozgása....itt megjegyzem, hogy ezek a viszkozitás számok csak gyártókon belül mérvadóak...
nem rég linkelt valaki egy táblázatot, amiben sok teleszkópolaj szerepelt egymással összehasonlítva
Ebben egyetértünk.Off:
Én értem mire gondolsz Jani,kenésre gondoltál.De mondhatnánk úgy,hogy csak akkor használjon mindenki,vagy te is váltóolajat,ha más nincs.
Remélem azért egyetértesz abban,hogy ha egy mód van rá akkor maradjunk a célterületre kifejlesztett kenõanyagoknál.
A viszkozitás egyezõsége nem minden,illetve ahogy rocko mondta,csillapításra valószínûleg alkalmatlan.Kenésre esetleg megfelelõ lehet,de csak tényleg akkor ha más nincs.
A gyártók azért is ragaszkodnak lehetõleg a saját kenõanyagaikhoz,mert azokat tesztelték hosszú távon és csak ezekkel az anyagokkal tudják garantálni a termékük megfelelõ mûködését károsodás nélkül.
Ettõl függetlenül más gyártók ilyen célú termékei is megfelelnek a célnak,viszont minden esetben célszerû igazodni a lehetõ leginkább hasonló tulajdonságokkal bíró kenõ/csillapító olajokhoz.
Nyilván "bármilyen" hasonló viszkozitású olaj jó lehet kenéshez,de hidd el ez nem minden,mert attól függetlenül teljesen más körülményekre találták ki.
A sebesség mindent megold.