Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#881
Írta 2011. április 03. - 12:38
#882
Írta 2011. április 01. - 13:16
#883
Írta 2011. április 01. - 11:18
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#884
Írta 2011. április 01. - 11:14
Emlékszem, hogy volt már róla szó, de a lényegre sajnos nem, és nem is találom.
A kérdésem, hogy 2008-as Fox32 F80 RLC átalakítható 100-asra egyéb alkatrész csere nélkül? A tech center azt írja, hogy ne birizgáljuk a távtartókat, ne növeljük az utat, mert blablabla, viszont a tömegek megegyeznek a 80-as és 100-as típusnál, amibõl arra következtetek, hogy ugyanaz rejlik bennük. Szóval?
Köszi elõre is!
#885
Írta 2011. március 29. - 16:25
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#886
Írta 2011. március 29. - 12:00
aham - tehat a 120as villa az valszeg 130as becsuszoszarakkal van. rockshox mintha nem igy csinalna.
130-ra állított reconból 136 mm becsúszó láccik. igaz 100 nál többet még sose mozgott.
29-es rebából meg 83mm (asszem annak 85-öt kéne tudni) de az sem mozgott még 70 nél többet. mongy az nem is kapott akkora zúzást.
újabb foxikat meg valamér nem mértem meg.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#887
Írta 2011. március 29. - 11:55
#888
Írta 2011. március 29. - 11:52
de a 03-as f100rl-em pl 110 et-t mozgott. és ki is mozogta.
nekem meg van pár bevált teló "tesztpályám" . csilit annyira szoktam állítani hogy pont ne pattogjon el. mozgásban meg azt bírom ha a "csikket is kimozgja". azért nem jött be a braines speci.
ha jók emlékeim 5.ik katt a minimumtól a csaknem mázsához, a dawg rp2-ese (közepes hangolású tag)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#889
Írta 2011. március 29. - 11:42
beallitas: en probaltam mindenfele modszerrel (ahogy a cube ajanlotta, etc), de egyik sem jott be igazan. igy sajat modszert talaltam ki
ossztelosnal a sag az tiszta sor, annyi eszrevetel, hogy a nyomas beallitasnal hatso reszet ajanlott kicsit hangsulyosabba tenni (ha gaz van, inkabb hatra keruljon a sulypont, ne elore induljon meg). a csillapitast hatul ugy allitom, hogy "rugozok" rajta, es amikor nem ideoda mozog, hanem egy be es kimozgas utan megall, akkor jo - igy meg eleg gyors, de nem fog sose hullamvasut erzesed lenni. ezt eleg precizen (tekerokattanasnyi pontossaggal) be lehet loni a sulyodhoz... ehhez allitom a telot. pl ha van egy bukkano, ulo helyzetben attekerek rajta, es figyelek az erzesre, hogy mennyit ut vissza az eleje es a hatulja. ha egyformanak tunik, kb akkor jo. igy ulo helyzetben is nagyon jo lesz a balansz, es kiallva kicsit erzekenyebb az eleje, ami jol jon, ha mar olyan a terep, hogy allni kell.
#890
Írta 2011. március 29. - 11:29
Amúgy meg a bringa is olyan szerintem.... Ugorj rá és nyomjad neki, menet közben majd kiderül ki-mit-tud
#891
Írta 2011. március 28. - 13:56
A Szezonnyitón "személyre szabhatom" és kipróbálhatom az új barátnõdet?
#892
Írta 2011. március 28. - 13:31
Én úgy állítottam be általában mint mindig.
Telópumpa zsebbe, megyek vele egy rövidet, próbálgatom. Aztán megvan az irányvonal. A visszautat meg amúgy is menet közben lehet babrálni.
Aztán van még jobb mint a FOX leírás:
Még +300-400 km terepen és kész a villa.
Ha papír szerint beállítod, úgy is az van h de puha....., fújok bele...., úh de kemény...., áh ez a gyûrû nem 20%.... 23%... beállítom ringóhintóra... fasza...
40 km/h bukkanó... xc bringa megrázza magát és beleugrik a traktornyomba---->villa tökig becsúszik: gatya teli-> kell még bele fújni... áh tök kemény megint.
Új fox villák varázsa: megfejthetetlen, de folyamatosan személyre szabható. Mint valami új barátnõ... 1 év múlva meg csak élvezed h nyomkodhatod...
#893
Írta 2011. március 21. - 11:37
szerintem a fox manualban (fent van a honlapon) is van vmi tábla hogy hány kilóhoz hány "kattintásnnyi" tekerés..
Azt kerestem már én is, de nem találom. Ha valaki tudja küldhetne egy linket (2010 fox 32 F-series fit remote) azt megköszönném.
#894
Írta 2011. március 21. - 11:33
Ha jól értem a filmet, lenyomom bikából elengedem, és nem szabad felpattanni a földrõl a keréknek?
#895
Írta 2011. március 21. - 11:14
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#896
Írta 2011. március 21. - 10:58
Nagyon király, érthetõ magyarázat!! Köszi!
A visszaút csillapításra nincs valami hasonló beállítási praktika? Az "érzésre beállítod" nekem nem megy
CUBE Suspension Setup
#897
Írta 2011. március 21. - 10:47
Ha X-éknél volt, akkor tettek a becsúszóra elvileg egy gumigyûrût. Ezzel meg tudod mérni a beülést. A lényeg, hogy 20-30% közt legyen valahol, attól függõen hol használod és neked mi a jó. :-> 25-30%-os beüléssel a keményebben terepezõk szokták használni, XC felhasználásra jó a 20% beülés. Beállítás lépései röviden:
1. Gumigyûrû lehúz, jó erõsen párszor kormány lenyom (érdemes valamilyen alacsonyabb, mondjuk 50 psi nyomáson csinálni), majd megméred, mennyi a teljes útja a teleszkópnak (gumigyûrû elmozdulása a porlehúzótól, ennek a távolsága)
2. Felfújod kb. 65 psi-re (71 kilónál kb. ez jó lehet)
3. gumigyûrût lehúzod a porlehúzóhoz
4. óvatosan felülsz a bicajra, majd leszállsz
5. megméred, mennyit mozdult fel a porlehúzótól a gumigyûrû. Ez a táv osztva a teljes távolsággal, na ennyi a SAG, azaz a beülés
Ha kevés, akkor eresztesz a nyomásból. Ha sok, akkor fújj még rá +5-10 PSI-t és a 3. lépéstõl folytasd
Én így szoktam, de javítsanak majd ki a tapasztaltabbak, ha hülyeséget írtam valahol!
Nagyon király, érthetõ magyarázat!! Köszi!
A visszaút csillapításra nincs valami hasonló beállítási praktika? Az "érzésre beállítod" nekem nem megy
#898
Írta 2011. március 02. - 15:26
Ha X-éknél volt, akkor tettek a becsúszóra elvileg egy gumigyûrût. Ezzel meg tudod mérni a beülést. A lényeg, hogy 20-30% közt legyen valahol, attól függõen hol használod és neked mi a jó. :-> 25-30%-os beüléssel a keményebben terepezõk szokták használni, XC felhasználásra jó a 20% beülés. Beállítás lépései röviden:
1. Gumigyûrû lehúz, jó erõsen párszor kormány lenyom (érdemes valamilyen alacsonyabb, mondjuk 50 psi nyomáson csinálni), majd megméred, mennyi a teljes útja a teleszkópnak (gumigyûrû elmozdulása a porlehúzótól, ennek a távolsága)
2. Felfújod kb. 65 psi-re (71 kilónál kb. ez jó lehet)
3. gumigyûrût lehúzod a porlehúzóhoz
4. óvatosan felülsz a bicajra, majd leszállsz
5. megméred, mennyit mozdult fel a porlehúzótól a gumigyûrû. Ez a táv osztva a teljes távolsággal, na ennyi a SAG, azaz a beülés
Ha kevés, akkor eresztesz a nyomásból. Ha sok, akkor fújj még rá +5-10 PSI-t és a 3. lépéstõl folytasd
Én így szoktam, de javítsanak majd ki a tapasztaltabbak, ha hülyeséget írtam valahol!
Nagyon köszönöm a leírást én is így csináltam most, csak a beülési százalékokkal nem voltam így tisztába.
Amúgy maratonozás a fõ csapásirány, így 25 %-ra állítom.
nagyon szépen köszönöm
Vándi
#899
Írta 2011. március 02. - 15:23
A fox weblapon fenn van minden, olajmennyiségek, légnyomás adatok stb.
:: FOX TECH CENTER ::
Innen már megtalálod.
Meg is van a táblázat, thx.
#900
Írta 2011. március 02. - 15:10
1. Gumigyûrû lehúz, jó erõsen párszor kormány lenyom (érdemes valamilyen alacsonyabb, mondjuk 50 psi nyomáson csinálni), majd megméred, mennyi a teljes útja a teleszkópnak (gumigyûrû elmozdulása a porlehúzótól, ennek a távolsága)
2. Felfújod kb. 65 psi-re (71 kilónál kb. ez jó lehet)
3. gumigyûrût lehúzod a porlehúzóhoz
4. óvatosan felülsz a bicajra, majd leszállsz
5. megméred, mennyit mozdult fel a porlehúzótól a gumigyûrû. Ez a táv osztva a teljes távolsággal, na ennyi a SAG, azaz a beülés
Ha kevés, akkor eresztesz a nyomásból. Ha sok, akkor fújj még rá +5-10 PSI-t és a 3. lépéstõl folytasd
Én így szoktam, de javítsanak majd ki a tapasztaltabbak, ha hülyeséget írtam valahol!