Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#6761
Írta 2005. július 18. - 16:28

#6762
Írta 2005. július 18. - 16:23

Volt olyan miota feltette a kerdeset? ;-)
A válasz nem is neked ment, hanem azoknak, akik Dante kérdésére válaszoltak.
Kinek nem inge...
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6763
Írta 2005. július 18. - 16:14

Hehh...
Új tányérok mellesleg. És jól láthatóan hajlik a terelõlemez.

Új tányérok mellesleg. És jól láthatóan hajlik a terelõlemez.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6764
Írta 2005. július 18. - 15:26

#6765
Írta 2005. július 18. - 15:20

#6766
Írta 2005. július 18. - 15:08

A válasz nem is neked ment, hanem azoknak, akik Dante kérdésére válaszoltak.
Kinek nem inge...
Kinek nem inge...
#6767
Írta 2005. július 18. - 14:35

En nem is az o problemajarol beszeltem ;-)
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6768
Írta 2005. július 18. - 14:26

Nos, Dante-nak is integrált hajtómûve van, ha jól emlékszem XT, így ez a lánctányér/hajtómû cserés megoldás nem biztos, hogy megoldás lenne a problémájára.
#6769
Írta 2005. július 18. - 14:16

Hát kibuktam én? Mondtam én, hogy a gyári LX sz@r? Csak annyit írtam, hogy ugyan azokat a lánckerekeket tették rá, mint a korábbi Lx (és talán deore?) hajtómûvekre. Azaz a korábbi típusokhoz képest emiatt tuti nem változik a váltás sebessége, erõszükséglete. Ennyi. Nekem meg azért van rajta nem eredeti tányér, mert tányérok nélküli kart sikerült vennem. Ennyi.
És igen, szerintem is jó árban van. Messze a legjobb ár/teljesítmény arányú cucc mostanában erõsebb/nehezebb játékosok alá.
1 szó mint 100, csak leírtam, hogy mi van, nem azt mondtam hogy ez így rossz, fõleg nem azt, hogy ennyiért rossz.
Béke van!
És igen, szerintem is jó árban van. Messze a legjobb ár/teljesítmény arányú cucc mostanában erõsebb/nehezebb játékosok alá.
1 szó mint 100, csak leírtam, hogy mi van, nem azt mondtam hogy ez így rossz, fõleg nem azt, hogy ennyiért rossz.
Béke van!
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#6770
Írta 2005. július 18. - 13:58

Az 1 honapos firex nem epp a szarrakopott kategoria volt :-) A csapagyazas viszont osszefosta magat, igy gariban csere es azt mondtam inkabb szamoljak be egy LX-be. Mert nekem ez igy jobb.
meg fõleg az hogy egy új tányér jobban vált mint egy szarrákopott.
mik vannak...
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6771
Írta 2005. július 18. - 13:32

ennyiért asszem mástol sem kapsz cnc-zett tányérokkal hajtómûvet...pedig jó lenneNem volt az szarrákopva. Nem volt.
Azért kellet rá valami... Akkor meg már...
Amúgy a 05-ös LX tányérok megegyeznek a korábbi évjárattal. No CNC. Acél kistányér.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6772
Írta 2005. július 18. - 13:09

és miért kell kibukni ha az LXen is acél?
#6773
Írta 2005. július 18. - 13:03

Igen. És?
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#6774
Írta 2005. július 18. - 12:48

#6775
Írta 2005. július 18. - 12:44

Nem volt az szarrákopva. Nem volt.
Azért kellet rá valami... Akkor meg már...
Amúgy a 05-ös LX tányérok megegyeznek a korábbi évjárattal. No CNC. Acél kistányér.

Amúgy a 05-ös LX tányérok megegyeznek a korábbi évjárattal. No CNC. Acél kistányér.
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#6776
Írta 2005. július 18. - 12:41

meg fõleg az hogy egy új tányér jobban vált mint egy szarrákopott.
mik vannak...
mik vannak...
#6777
Írta 2005. július 18. - 12:28

Nekem meg LX hollowtech II karon vannak a ReceFice tányérok. 
Elsõ váltásnál még a középcsapi merevsége is sokat is dob a dolgon...

Elsõ váltásnál még a középcsapi merevsége is sokat is dob a dolgon...
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#6778
Írta 2005. július 18. - 11:29

En most csereltem hajtomuvet. Eddig Truvativ Firex volt, most Shimano LX hollowtech II. Az atdobo maradt deore, de eg es fold ahogy pakol. amilyen gyorsan, milyen pontosan, amilyen halkan. Szoval nem csak az atdobon mulik, de ezt eddig is tudtuk.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6779
Írta 2005. július 18. - 09:17

Én is rengeteget szoptam az elsõ váltással, mígnem vettem Versenyarc tányérokat. Apám... Ég és föld. Pedig egy gagyi (de pille) SRAM 9.0 elsõváltóm van X.7 karral.
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#6780
Írta 2005. július 17. - 21:11

Hasonló problémám van, de más okból.
Szóval az elsõ váltóm "lassú" és nyõgvenyelõsen pakol vagy fölfelé, vagy lefelé. (nyilván csak erõkifejtés alatt, de kérlek ne mondjátok, amit mindenki mond, hogy "nem kéne tán erõltetni" - nyilván ha a hegy végét akarom "megnyomni", nem fogok a 20%-os emelkedõn sík szakaszt keresgélni, hogy nehogy szegény xt rendszert megterheljem - fõleg mert a régi rendszerek még nyeregbõl kiállva is váltottak) Rájöttem, hogy nem szereti a bealátétezett integrált hajtókart, s mivel limitre van már így is állítva a pozíció, ha "erõbõl" váltok, a kis terelõlemez, mivel a Shimano olyan kedves módon szétválasztotta a belsõ és külsõ lemezkét - mi tagadás, hajlik. Igazából hûdenagyon szeretnék mondjuk egy régi XTR elsõváltót, ahol a két lemez még egybe volt fogva, s ezáltal egy sokkal merevebb szerkezet volt az egész. Volt már ilyen problémátok, s tudtátok valahogyan kezelni? Én már valami lemezösszefogásos sufnituningon agyalok...

With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
