Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#5601
Posted 2006. November 05. - 00:09

#5602
Posted 2006. November 04. - 23:57

#5603
Posted 2006. November 04. - 23:34

#5604
Posted 2006. November 04. - 23:20


#5605
Posted 2006. November 04. - 22:10


és seváltóm se láncfeszítõm, igen ilyen lúzer vagyok én

#5606
Posted 2006. November 03. - 20:58


gondolom csak beállítás kérdése, de nem tudom, hogy hogyan kell, ha nem bonyolult, akkor nem vinném emiatt szervízbe, de jó lenne beállítani.
egyébként nekem altus váltóm van, 1000 km van benne.
#5607
Posted 2006. November 03. - 20:55

MOD: De gyerekjáték egy váltót beállítani (alivio egyébként meg kivétel

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#5608
Posted 2006. November 03. - 20:38

mitõl van h behalt teljesen az aliviom?
-mindig késve reagál
-gyakran "automata" vagyis magától felvált nemkívánt fokozatba
-nem fogja a láncot rendesen egy elbaszott ugrás vagy ha rámegyek egy sziklára pl, bár ez inkább a láncfeszítõ (shiftguide) baja, nem?
kicsit unalmas h egy padkánál pl lejön a lánc
én arra gyanakszom a beállítással lehetnek gondok, de tanácstalan vagyok, mivel nem nyúltam hozzá és nemrég még teljesen jól mûködött.
#5609
Posted 2006. October 26. - 00:24

Megpofozgattam és nekem úgy tûnt, hogy ergonomikusabb mint a régiek. Nézd meg az animációkat a Shimano oldalán.aham, köszi.
mert tulajdonképpen meglepõ módon az xt dualcontrollal az a legnagyobb bajom, hogy lefelé sokat kell mozgatni. felfelé tökre kézre esik.
tulajdonképpen nem is az érdekel, hogy kevesebb-e valóban, vagy nem, csak az, hogy kevesebbnek érzem-e vagy nem. de ha igy van, lehet jövõre olyan költözik az xt helyére, mert amugy is nagyon jól néz ki.
azért thommey véleményét is megvárom, szerintem õ is próbálta mindkettõt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5610
Posted 2006. October 26. - 00:18

aham, köszi.Szerintem semmivel nem rövidebb, csak a fékkar kiképzése (úgy áll mint a harcsabajusz) nem egyenes vízszintesen hanem van benne egy hajlított "szintugrás", ami feljebb hozza a kart a forgási középponttól, így közelebb kerül a kezedhez, más lesz a szögelfordulása, emiatt érezhetõ talán rövidebbnek az útja. Magyarul nem kell annyira kinyújtanod az ujjad, ha lenyomod a kart.
mert tulajdonképpen meglepõ módon az xt dualcontrollal az a legnagyobb bajom, hogy lefelé sokat kell mozgatni. felfelé tökre kézre esik.
tulajdonképpen nem is az érdekel, hogy kevesebb-e valóban, vagy nem, csak az, hogy kevesebbnek érzem-e vagy nem. de ha igy van, lehet jövõre olyan költözik az xt helyére, mert amugy is nagyon jól néz ki.
azért thommey véleményét is megvárom, szerintem õ is próbálta mindkettõt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5611
Posted 2006. October 25. - 20:24

#5612
Posted 2006. October 25. - 19:03

#5613
Posted 2006. October 25. - 18:51

#5614
Posted 2006. October 25. - 18:20

ha nem sürgõs, várhatsz arra is.
#5615
Posted 2006. October 25. - 17:25

105 gyönyörû, drágább, és szintén jól feszít.
Ilyen 30-32fogat tuti elbírnak. (tapasztalat)
#5616
Posted 2006. October 25. - 17:22

#5617
Posted 2006. October 25. - 17:00

Mondjuk rövidkanalas Sora, vagy 105-ös. De ha el vagy eresztve lóvéval vehetsz Dura-Ace-t is. Sok versenyzõ megy azzal.
Értem, és a sora vagy a 105 ös váltó mien váltástejesitményt nyújt ? szóval mennyire lehet jól beállítani, kezelni és kb mennyibe kerülhet egy sora/105 ?Igen a láncfeszítés a lényeg, de azért nem utolsó szempont, hogy váltson is

#5618
Posted 2006. October 25. - 14:28

#5619
Posted 2006. October 25. - 13:59

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5620
Posted 2006. October 25. - 11:02
