Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4021
Írta 2008. április 07. - 15:29
A sebesség mindent megold.
#4022
Írta 2008. április 07. - 15:22
#4023
Írta 2008. április 07. - 11:55
A sebesség mindent megold.
#4024
Írta 2008. április 07. - 09:28
Acera jóhogy nem feszíti a láncot...
Nekem hosszúkanalas van, nagyon jó, terhelés alatt is jól vált, még jobb lenne, ha XT váltókarom lenne végre hozzá. Bowdenrögzítésben lehet én vagyok a láma, nekem egy kicsit mindig enged.
Szerintem szebb is mint a sima. Nyugodtan vehetsz.
Csak arra gondolj, hogy a rövidkanalas jobban feszíti a láncot. Shadow-ból nincs középkanál...
Joe!
Köszi a választ.
"Acera jóhogy nem feszíti a láncot..."
Csak arra gondolj, hogy a rövidkanalas jobban feszíti a láncot.
Ez most nekem kicsit zavaros!:chin:
Most akkor a hosszúkanalastól megszûnik a lánc csattogásom vagy nem?:confused:
Szerinted tud mûködni Acera fékváltókarral is normálisan?
#4025
Írta 2008. április 04. - 17:37
Sziasztok!
Jelen pillanatban 7-es rendszerem van és egy rövidkanalas Acerám hátul.
Terepen nagyon csattog a lánc. Arra gondoltam,hogy lecserélem a hátsó váltóm. :chin:
Szerintetek jó megoldás a lánc csapkodás ellen?
Választásom a hosszúkanalas XT Shadow-ra esett.:peace:
Van véleményetek vagy tapasztalatotok Shadow téren?:help:
Köszi : Bubu
Acera jóhogy nem feszíti a láncot...
Nekem hosszúkanalas van, nagyon jó, terhelés alatt is jól vált, még jobb lenne, ha XT váltókarom lenne végre hozzá. Bowdenrögzítésben lehet én vagyok a láma, nekem egy kicsit mindig enged.
Szerintem szebb is mint a sima. Nyugodtan vehetsz.
Csak arra gondolj, hogy a rövidkanalas jobban feszíti a láncot. Shadow-ból nincs középkanál...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4026
Írta 2008. április 04. - 17:35
Kis Joe
#4027
Írta 2008. április 04. - 15:42
Jelen pillanatban 7-es rendszerem van és egy rövidkanalas Acerám hátul.
Terepen nagyon csattog a lánc. Arra gondoltam,hogy lecserélem a hátsó váltóm. :chin:
Szerintetek jó megoldás a lánc csapkodás ellen?
Választásom a hosszúkanalas XT Shadow-ra esett.:peace:
Van véleményetek vagy tapasztalatotok Shadow téren?:help:
Köszi : Bubu
#4028
Írta 2008. április 04. - 15:03
ha nem akarsz sramosítani akkor Koca és XC Rider "ajánlatai" szerintem is jók.
#4029
Írta 2008. április 04. - 13:07
sorat talán hanyagold ha teheted mert az még nem teljesen fém. váltótest egy része müanyag.
tiagra már full fém az jobb választás
#4030
Írta 2008. április 04. - 12:31
#4031
Írta 2008. április 04. - 12:05
Lenne egy olyan kérdésem, hogy dh/fr felhasználásra milyen váltót ajánlatok (hosszú kanalas, közepes kanállal vagy rövid kanállal). Ha tudnátok, érveket si szívesen venném.
Kis Joe
#4032
Írta 2008. április 02. - 19:51
Mivel azonos a bovdenhúzás mértéke (2:1) kompatibilisek, az meg mindegy, hogy merre mozgatja a kanalat, emiatt nem lehet pontatlan.
köszi
#4033
Írta 2008. április 02. - 08:47
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#4034
Írta 2008. április 01. - 22:17
kérdésem a következõ: van nékem egy 06-os xtr háccsóváltóm. oszt ehhez van egy sram rocket trigger váltókar. lehet, hogy azért nem mûködnek "megfelelõen", mert a váltó fordított rugóirányú, a kar meg nem? ill fordítva. alsó kar dobálja a kisebb lánckerék felé. az elején jó volt, de nem hinném, hogy az állástól el kellene állítódnia...
#4035
Írta 2008. március 31. - 16:52
két sora létezik
a régi 8-as rendszer (2007 és elött)
az új 9-es (2008)
mindkettõt használhatod 8-as rendszerrel, csak be kell állítani.
én személy szerint a 08-as sorát veném, igaz még itthon nem kapható úgytudom (rendelésre talán), ára 4500-5500 ft között.
Na, ezt az újat még a shitmano honlapon sem láttam.
Nem tudja valaki, hogy az SS váltókanál esetén mennyi a görgõket tartó csavarok távolsága? Van egy TY22-es csodám, ott 65mm, lövésem sincs hogy ez most mennyire számít rövidnek.
#4036
Írta 2008. március 31. - 14:39
A Sorát 8asnak írják, azzal elvileg nem is lenne probléma. Még nincs meg a váltó, azért informálódok, nehogy megszopassam
két sora létezik
a régi 8-as rendszer (2007 és elött)
az új 9-es (2008)
mindkettõt használhatod 8-as rendszerrel, csak be kell állítani.
én személy szerint a 08-as sorát veném, igaz még itthon nem kapható úgytudom (rendelésre talán), ára 4500-5500 ft között.
#4037
Írta 2008. március 31. - 11:18
Középtányérral oksi minden!
#4038
Írta 2008. március 31. - 11:12
Kiskanál nem szereti a kereztbe váltást, szvsz elõlnagy-hátulnagy kombót felesdel
8as redszernél elõl nagytányéron használva hátul nem váltok a 2 legnagyobb fogaskerékre, amit írtam, az csak a biztonságos lánchossz miatt kell, mert markolatváltóval könnyebb szerintem véletlenül többet váltani, és ha rövid a lánc, abból gond lehet.
Középtányér és hátul nagy megy kiskanállal, vagy azt sem szereti?