Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Váltók, váltókarok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
7430 hozzászólás a témában

#3961
itx

itx

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 hozzászólás

Sziasztok!

Egy deore hátsóváltó (low normal) belõhetõ nyolcas rendszerhez-alivio váltókarhoz?Normálisan mûködhet?


nekem ez a gyari setup a gepemen. siman, szepen mukodik.
"keep the rubber side down."
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain

#3962
elbandi2

elbandi2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 442 hozzászólás

Sziasztok!

Egy deore hátsóváltó (low normal) belõhetõ nyolcas rendszerhez-alivio váltókarhoz?Normálisan mûködhet?


Mûködni fog az, csak persze 8-as fogsorral

#3963
ppeter

ppeter

    vendég

  • fórumtag
  • 229 hozzászólás

Sziasztok!

Egy deore hátsóváltó (low normal) belõhetõ nyolcas rendszerhez-alivio váltókarhoz?Normálisan mûködhet?

2-3 fokozatot biztos meg lehet találni de többet?

#3964
zsolesz777

zsolesz777

    vendég

  • fórumtag
  • 137 hozzászólás
Sziasztok!

Egy deore hátsóváltó (low normal) belõhetõ nyolcas rendszerhez-alivio váltókarhoz?Normálisan mûködhet?

#3965
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás

Nem tudja valaki, hogy a Wheeler Pro vázakhoz speciális papucs kell-e?


Ha kell szóljál. Egy tekerös kollegám Wheelerekkel üzletel.

#3966
Dózer

Dózer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.361 hozzászólás
újrabowdeneztem,tényleg csak ez volt a baja.:)

#3967
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Remélem kifizetteted a 'mesterrel'...

X

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#3968
Komi

Komi

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
Hai!
Szerelõt váltottam mert a régi nem tudta rendesen összerakni az octalinkes hajtómûvet. Az új szerelõ meg olyan jól állította be a hátsó váltót, hogy a lánc mászás közben beugrott a küllõk mellé. Meghajlott a váltó, váltótartó fül, de még a gyorszár is kapott. Így hazafelé már singlespeedben nyomtam.

Nem tudja valaki, hogy a Wheeler Pro vázakhoz speciális papucs kell-e?

#3969
Dózer

Dózer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.361 hozzászólás
a bowdenház lehet a ludas.Azt még lecserélem,aztán ha akkor sem jó,akkor tényleg a kar a rossz.

#3970
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
vazon a valtoful egyenes? nincs elhajolva, vagy megcsavarodva? bovden/bovdenhaz uj?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3971
Dózer

Dózer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.361 hozzászólás
Hátsó váltót lehetetlen beállítani.2004-es Xtr váltó,2004-es Xt váltókar a felállás.Most raktam fel új xt sort és láncot,azt gondoltam,cak a kopott cucc miatt nem jó.De úgy látom,egyes fokozatból kettesbe váltva,alig húz bowdent a váltókar.Ha meg feszítek annyit a bowdenwn,hogy váltson,akkor meg a visszafelé váltás nem jó.Igazából aza fél fokozatnyi bowdwnhúzás hiányzik.A többi fokozatnál már rendesen húz a v.kar.Kérdésem,lehet ezt javítani,és mi mehetett tönkre?Ja,és tárcsafékes a kar,tehát nem lenne jó az egész kart cserélni,mert az elég drága lanne valószínûleg.

#3972
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Az újban nem tudom mi van, de az én SL-M952-eseimben ott csücsülnek sorban.

Négy darab. Ezért is stabilabb a mozgása mint az újnak, és talán ezért drágább a 952-es.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#3973
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Az újban nem tudom mi van, de az én SL-M952-eseimben ott csücsülnek sorban.

Az új XTR-ben egy darab csapágyat sem láttam, valaki mutassa meg hova dugták.


"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#3974
tempest

tempest

    vendég

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás
Sziasztok!Köszönöm az infókat.Lehet hogy a kukába végzi mégis mert már túl van a 20000.kilométeren.

#3975
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Az üresjrat a letapadás miatt van. STX, LX, XT, XTR karom is volt, ebbõl az LX és az XT csinálta idõnként, hidegben vagy hirtelen mozdulatra. Kopás nem volt, megnéztem a fogakat. Az új XTR-ben egy darab csapágyat sem láttam, valaki mutassa meg hova dugták.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#3976
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
Nekem az országútin az Rsx fékváltókar csinálja hidegben.

#3977
Dózer

Dózer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.361 hozzászólás
ezt a hidegben uresjáratot nekem a deore kar csinálja.Ezek szerint ez Shimanyo betegség.Szerencsére az xt dc.nem csinalt még ilyet.

#3978
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Idei XT váltókarban is akkor fémek a cuccok avagy sem? Viszont csapágyazott tudtommal.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#3979
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
az LXemben akkor jár teljesen üresben, ha hideg van, gondolom a tamaska által említett okok miatt. Aztán ha kicsit jobb az idõ, egybõl nagyobb kedvvel vált. :)
Most viszont már 15fok körül sem mûködik, meg kéne kenni, hátha az segít...

#3980
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
hat nemtom, gyakran megesik, hogy eloszednek es behoznak hozzam ilyen stx-es, lx-es stb bringakat 1997-bol. amit kb egyszer hasznaltak, beraktak a garazsba, es azota ott volt. ezeken szokott ilyen "ures" fokozatot produkalni a valtokar. ez osszesen annyi, hogy van a valtokarban egy pici kalapacs, ami beakad a fogak koze, es feljebb tolja oket. nomost ha beallt a zsir a karban, akkor a pici kalapacs nem ugrik ki a helyerol, hanem csak csucsul a tokjaban, es hiaba tolod a valtokart, nem megy be a fogak koze, ergo nem tortenik valtas. szoval annyi kell csak hogy ahol a bovden bemegy oda befujsz par deci TF2-t, [tenyleg sok kell] es elkezded mozgatni a kart. fel perc mulva meglesz az osszes fokozat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F