Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3181
Írta 2009. április 27. - 20:30
nincs köztes állás, mert ha már korrigálni kell, akkor úgyis keresztben fut a lánc. nekem pl az xt elsõ váltómba simán belefér 6-7 fokozat is. szintén stam x-7-tel használom.
#3182
Írta 2009. április 27. - 20:21
#3183
Írta 2009. április 27. - 19:42
probalgassad hajtogatni, vagy kitalalni hogy hol szorul es ott picit egyengetni, de gyanitom mar nem nagyon lesz jo. vehetsz uj valtot kategoria
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3184
Írta 2009. április 27. - 19:29
Van egy suntour xcm660as váltóm, és ma túl jól sikerült a nosevili és elõre leléptem a bicaj meg ráesett a váltó oldali felére. A váltó azonnal meghalt. Nagyobb lánckerekek felé vált, de nehezebben visszafele meg csak lazul a bovden, de nem húz vissza. Szntem a tengelyek elgörbültek benne és azért szorul. Mit tudok csinálni vele? A bicaj garija érvényes ilyesmire? Sajnos a váltón láccik hogy hozzáért a földhöz.
#3185
Írta 2009. április 24. - 22:47
Az x7-es illetve az x5.ös elsõ váltókarokban van köztes állás?
Arra gondolok, hogy amikor hátul szélsõ fokozatokban van a lánc, elõl tudom-e kicsit korrigálni, hogy ne érjen bele a terelõ, mint a nagykorú, és ma elhalálozott dx-es váltókaromban, illetve némely mostani felsõkategóriás simanyónál.
Ride everywhere.
.
#3186
Írta 2009. április 24. - 22:45
nincs vele nagy gond, nekem anno a dh gépemen volt, és tökéletesen tette a dolgát, bár egy rendes triggerrel jobban kibékültem volna.
#3187
Írta 2009. április 24. - 22:16
Ha nem lenne olyan jó minõségû az a kar, már rég cserélném.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3188
Írta 2009. április 24. - 21:10
#3189
Írta 2009. április 24. - 20:15
#3190
Írta 2009. április 24. - 20:10
én meg keveremszerintem az aremeles ide vagy oda, az XO meg mindig dragabb mint az XTR.
ki kell probalni mindkettot aztan donteni, mert kulonbozo erzes kezelni oket. foleg a markolatvaltot
en nem veszek sram hajtast, masok meg nem vesznek shimanot. izles kerdese
szvsz elõl a legjobban mûködõ kombó a shimano hmû, xt átdobó, sram karral -az mindegy hogy gripko vagy trigger - .
többi meg sram. hváltó x7-xo-ig mindegy.
1 formán jól mûködnek.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3191
Írta 2009. április 24. - 20:02
Egy jó tanács: markolatváltóval NE indulj a 2008-as Crosskovácsihoz hasonló versenyeken(sár-sár, és sár...) !
#3192
Írta 2009. április 24. - 19:56
személy szerint a dual control tetszik, de ha legközelebb veszek váltókart, akkor az markolat lesz
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3193
Írta 2009. április 24. - 19:43
#3194
Írta 2009. április 24. - 00:43
ki kell probalni mindkettot aztan donteni, mert kulonbozo erzes kezelni oket. foleg a markolatvaltot
en nem veszek sram hajtast, masok meg nem vesznek shimanot. izles kerdese
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3195
Írta 2009. április 23. - 21:01
Lenne egy nagy problémám és kérdésem!
Nos 03as vega dh vázam váltópapucsból kiszakadt a menet!
Nincsen valakinek véletlen eladóban egy?
Fontos lenne mert már jó ideje nem tudok bringázni! : ((
#3196
Írta 2009. április 23. - 16:28
Pl. magam részérõl leginkább a markolatváltót szeretem,
kivételesen ebben egyet értünk. pedig amúgy ritkán
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3197
Írta 2009. április 23. - 15:59
X9 = XT
X7 = LX
X5 = Deore
X4 = Alivio/Acera
Ez lenne az alap felállás, amennyiben párba állítjuk a modelleket. Ezzel szemben a SRAM árpozícionálása valamint fejlesztései, illetve annak iránya felborítják ezt a kategorizálást, lefelé és felfelé is elmozdulnak az egyes modellek a Shimano gyártmányaihoz képest.
#3198
Írta 2009. április 23. - 15:44
nekem a srammal csak az a bajom, hogy nem tudom hová belõni az egyes típusokat. A shimanónál nagyjából tudom, hogy a deore, vagy az lx hová esik teljesítményben, de a srammnál lövésem sincs ezekrõl.
Pedig belehet lõni kb... az x5 az kb deore kategória, x7 XT kategória (vagy mondjuk még talán SLX), X0 XTR-el ereszthetõ össze az X9 pedig az XTR és az XT között helyezkedik el félúton (nem akarok nagy hülyeséget mondani de mondjuk a Saint vetélytársa árban mondjuk mindenképpen). : )
#3199
Írta 2009. április 23. - 15:37
De amúgy ha összeteszed képeken a 3 váltót látszik hogy az x7 és az LX nem igazán egy kaszt ellenben az XT és az x7 kiképzésre elég sok hasonlóságot mutatnak. : )
Én ez a három videó alapján lettem kiváncsi a Sram-re ezért vállaltam be és valóban. : )
http://www.youtube.com/watch?v=06mM1KX1MM0