Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2801
Írta 2010. január 12. - 20:21
Itt van 2 kép róla. Minõségért bocsi, telefon.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#2802
Írta 2010. január 12. - 20:05
#2803
Írta 2010. január 12. - 20:02
ha a váltókart oldod - elöl kistányérra váltasz -, tehát 'mutatóujjal pöcögteted', akkor úgy fog állni a bowden, hogy ki tudod tolni azon a szemközt levõ lyukon.
a másikba pedig ugyanezzel a módszerrel be.
ha rojtos vagy nagyon görbe a bowden vég, akkor érdemes megajándékozni a rendszert egy új bowdennel, meg amúgy is elég necces lesz azt belegyûrni a váltókar apró nyílásába.
röviden ennyi
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2804
Írta 2010. január 12. - 19:57
Az Acera újabb, kormány tetején van a kijelzõje. Alivio viszont régebbi a kormány alatt helyezkedik el a kijelzõ.
#2805
Írta 2010. január 12. - 19:54
ha elárulod milyen váltókarod van, akkor le is tudjuk írni, hogy csináld
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2806
Írta 2010. január 12. - 19:50
Váltókart cserélek. Kérdésem a bowden ki illetve befûzése a váltókarba, hogyan zajlik ?
Megoldható házilag vagy bízzam szervizre ?
A váltókart szét kell szedni a cseréhez ? Ha igen nem hullik szét ?
#2807
Írta 2010. január 02. - 22:18
köszi szépen,meg is van hova kell:)Talán ez segít: http://www.sicklines...hifter-rebuild/
#2808
Írta 2010. január 02. - 21:59
Pedig olyan erõs és jó bowdenházzal (xtr) eltûnik a sram elõnye.igaz hogy shadow-om az nem volt, de kétlem hogy annak már lenne olyan erõs a rugója mint a sramoknak, meg a bowdenhúzás miatt úgyis shimano marad
A sebesség mindent megold.
#2809
Írta 2010. január 02. - 21:49
Volt neked shadow-d? Mert az majdnem olyan, mint a sram.
igaz hogy shadow-om az nem volt, de kétlem hogy annak már lenne olyan erõs a rugója mint a sramoknak, meg a bowdenhúzás miatt úgyis shimano marad
#2810
Írta 2010. január 02. - 21:38
Talán ez segít: http://www.sicklines...hifter-rebuild/van valakinek esetleg egy robbantott ábrája sram attack tirgger karhoz?sram oldalát néztem,de ott nem találtam.szétszedés közben az egyik rugó önállósította magát,csak a helyét nm tudom hova való.másikat meg nem szeretném éppen emiatt megbontani.
#2811
Írta 2010. január 02. - 19:29
#2812
Írta 2009. december 17. - 00:59
Gondolom mivel a váltókar, lánc, lánckerék ugyanaz, ezért nincs érezhetõ különbség a váltásban, de sokkal jobban tartja a láncot és nem csattog.én tavaly 2 xt sedós bringával mentem, nem igazán éreztem különbséget a "régi "xt-hez képest.
A sebesség mindent megold.
#2813
Írta 2009. december 17. - 00:42
én tavaly 2 xt sedós bringával mentem, nem igazán éreztem különbséget a "régi "xt-hez képest.Volt neked shadow-d? Mert az majdnem olyan, mint a sram.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2814
Írta 2009. december 17. - 00:38
egyetértek.nem, mert ha jót akarsz magadnak akkor sramot veszel
eddig a sram markolatváltó a legszimpatikusabb (nagyjából használtam már mindenfélét)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2815
Írta 2009. december 17. - 00:18
Volt neked shadow-d? Mert az majdnem olyan, mint a sram.nem, mert ha jót akarsz magadnak akkor sramot veszel
A sebesség mindent megold.
#2816
Írta 2009. december 16. - 19:40
.... vagy maradjak a bávát technologyínál?
nem, mert ha jót akarsz magadnak akkor sramot veszel
#2817
Írta 2009. december 16. - 18:51
A rövid kanalas sora országúti hátsóváltó viszi a 11-32-es sort, ha egy tányér van elõl. Több tányér esetén a kisebb tányérokon csak 28-ig mûködik.
A sebesség mindent megold.
#2818
Írta 2009. november 26. - 23:36
Markolatváltók között találhatsz ilyet, vagy szerzel hullaprimitív hüvelykujjváltókart olcsón, mindkettõvel megoldható a dolog.
igazából az is megfelelne, nagyon ritkán kellene egy erõteljes mozdulattal váltani a két fogaskerék között (jó az a 44/16 városba, de itt Budaörsön van pár olyan domb, amihez pite vagyok:S)
#2819
Írta 2009. november 26. - 22:46
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2820
Írta 2009. november 26. - 22:41
lehet kapni még olyan MTB váltóhoz való balos (azaz elsõ váltóhoz) váltókart, ami nem pozícionált, tehát a két végállása között tetszõlegesen tekergethetem? vagy csak simán 2 sebességes váltókart?
44/32 a két fogaskerék elöl, ehhez van egy shimano váltóm (talán alivio)...
Markolatváltók között találhatsz ilyet, vagy szerzel hullaprimitív hüvelykujjváltókart olcsón, mindkettõvel megoldható a dolog.