Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#1861
Posted 2011. May 28. - 22:28
#1862
Posted 2011. May 28. - 17:27
Vagy ha úgy könnyebb, állítsd az elsõ váltót a legkisebb lánctányérra és ott csináld ugyanezt (nem kell annyira elõre nyomni a hátsó váltó kanalát).
Az elsõ váltót valószínûleg be kell állítani, mert legközelebb is ledobhatja.
#1863
Posted 2011. May 28. - 15:26
http://kephost.hu/ke...0527_140314.jpg
http://kephost.hu/ke...0527_140345.jpg
http://kephost.hu/ke...0527_140356.jpg
http://kephost.hu/ke...0527_140324.jpg
#1864
Posted 2011. May 28. - 09:50
senki?szervizes kollegaktol kerdem, hogy az uj 10es rendszerekkel mi a tapasztalat (x9, xt)? hogy birjak a strapat, mennyire mukodnek megbizhatoan eles helyzetben a korabbi 9es rendszerekhez kepest? a 9es mar megelt jopar generaciot, viszont ritkan szokott vmi elsore jol sikerulni
#1865
Posted 2011. May 27. - 14:34
#1866
Posted 2011. May 27. - 13:30
Megjött az új váltóm (Deore XT Shadow RD-M772). Ez egyenesen áll! Egymás mellé tettem, a szembeöltõ különbség, hogy a felsõ görgõ a rossz váltónál ferdén áll, pont abba az irányba, amerre a kanál eláll. Nem párhuzamos a testtel, amibõl kijön. Akkor a váltókanál tengelye görbülhetett el? Kiszerelve persze nem látszik, derékszöggel is néztem, azzal jónak tûnik, csak valahogy csámpa. Vagy a házban a tengely perselye görbült el. Szerintetek mit tehetek, hogy biztosra kiderítsem? Az új váltót lehetõleg nem szedném szét.
Tedd fel az újat és na foglalkozz a régivel.
#1867
Posted 2011. May 27. - 12:49
#1868
Posted 2011. May 26. - 20:42
Szabványos M5x8-as lesz. 5-ös imbusszal zárható (azaz „lyukas a feje”), filléres dolog, könnyen beszerezhetõ (csavarbolt).
Oks, köszönöm az infókat!
#1869
Posted 2011. May 26. - 20:41
Szabványos M5x8-as lesz. 5-ös imbusszal zárható (azaz „lyukas a feje”), filléres dolog, könnyen beszerezhetõ (csavarbolt).
belsõ kulcsnyílású, ha precízek akarunk lenni.
#1870
Posted 2011. May 26. - 20:36
Szabványos M5x8-as lesz (5 mm átmérõjû, szabványos menetemelkedésû (0,8 mm menetenként, de ezt nem kell tudni (M5 )), 8 mm hosszú). 5-ös imbusszal zárható (azaz „lyukas a feje”), filléres dolog, könnyen beszerezhetõ (csavarbolt).Sziasztok!
A problémám a következõ: XT hátsó váltóból (m750) elkallódott az a csavar, ami a bovden végét szorítja le.
Pótolható ez a csavar? Normál menetemelkedése van, vagy vmi egyedi? Az átmérõje mekkora lehet?
Nagyon megköszönöm, ha valaki tudna segíteni, mert ezen múlik, hogy megvenném-e a leendõ bicómba ezt a váltót...
Kösz a pontos megnevezést, Stp1!
#1871
Posted 2011. May 26. - 20:04
A problémám a következõ: XT hátsó váltóból (m750) elkallódott az a csavar, ami a bovden végét szorítja le.
Pótolható ez a csavar? Normál menetemelkedése van, vagy vmi egyedi? Az átmérõje mekkora lehet?
Nagyon megköszönöm, ha valaki tudna segíteni, mert ezen múlik, hogy megvenném-e a leendõ bicómba ezt a váltót...
#1872
Posted 2011. May 26. - 17:13
És mi a tapasztalat?
hat ez erdekelne engem is... aki nem csak a sajatjat latja jovore asszem epitek majd cangat, de nemtom, hogy tartalekoljak a mostani 9es rendszerbol, vagy jo lesz a 10es. plane, hogy jovore megujul az egesz szeria.
#1873
Posted 2011. May 26. - 17:00
szervizes kollegaktol kerdem, hogy az uj 10es rendszerekkel mi a tapasztalat (x9, xt)? hogy birjak a strapat, mennyire mukodnek megbizhatoan eles helyzetben a korabbi 9es rendszerekhez kepest? a 9es mar megelt jopar generaciot, viszont ritkan szokott vmi elsore jol sikerulni
És mi a tapasztalat?
#1874
Posted 2011. May 26. - 16:20
#1875
Posted 2011. May 26. - 08:38
#1876
Posted 2011. May 25. - 19:58
#1877
Posted 2011. May 25. - 19:50
írtál az info@paul-lange.hu-ra? vagy kitöltötted a weblapon a kérdõívet?Felvettem a kapcsolatot a forgalmazóval.
mindegy, akár ide is irhattál volna, mert arra is jó eséllyel én válaszolok
megnéztem, mostani xt-hez (770/771 és 772 is) van külsõ-belsõ kanál is, de a belsõ kisker 5-5,5 ezer, a külsõ meg durván a fele kb, biztos, hogy megérné venni kanalat? - ja ezek rendelhetõ tételek, ~2hét mire landol nálunk, plusz pár nap mire pécsett.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1878
Posted 2011. May 25. - 19:34
Biztos, hogy a váltó kapott? A váltótartó fül sokkal elõbb görbül. Kõfelverõdéstõl kizárt hogy elgörbüljön. Külön kanálról Pécsen ne is álmodj, én se kaptam.
Nem veled tekertem a múltkor a Dömörkaputól? Biztos. Alul írtam, hogy betettem a vázba egy 12-10mm-es (10-es a fül) átütõ tengelyt a kerék helyére, a váltófülbe betekertem egy hosszú csavart, leszorítottam anyával és összenéztem a kettõt. Plusz két szakember is nézte a váltófület, azt mondták semmi baja. Szemre is jól áll. Nem is Pécsen gondoltam. Felvettem a kapcsolatot a forgalmazóval.
#1879
Posted 2011. May 25. - 19:29
Leszedtem a váltókanalat. Ha egy tolómérõt a kanál helyére teszek és ezt a felfüggesztõ füllel vonalba nézem, egyenesnek néz ki. A kanállal viszont görbének. Úgy néz ki ez a gond. Annyira szépen görbült meg, hogy nem is látszik. Ha a test görbült meg (az X-el), akkor az javíthatatlannak néz ki, mert roncsolással oldható kötésekkel van összerakva, de azt kizártnak tartom. Talán kapok kanalat külön is vagy egy rossz váltóból ki lehetne szedni.
Biztos, hogy a váltó kapott? A váltótartó fül sokkal elõbb görbül. Kõfelverõdéstõl kizárt hogy elgörbüljön. Külön kanálról Pécsen ne is álmodj, én se kaptam.