Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#1761
Posted 2011. June 29. - 12:35
#1762
Posted 2011. June 29. - 12:19
Van értelme nekiállni az egésznek? Annyira szép, jó, hibátlan a többi alkatrész?
Mire gondolsz? A váz, kerekek rendben azon kívül szinte minden cserélve lesz.
#1763
Posted 2011. June 29. - 12:06
#1764
Posted 2011. June 29. - 11:02
#1765
Posted 2011. June 29. - 10:55
#1766
Posted 2011. June 29. - 10:27
#1767
Posted 2011. June 29. - 10:11
Ha hajtómûvet és láncot cserélsz, akkor azzal együtt már a sort is le kéne, hogy minden új legyen.
Ha ennyi mindent cserélni akarsz mindenképp az aprót javaslom.
#1768
Posted 2011. June 29. - 09:14
#1769
Posted 2011. June 28. - 02:02
#1770
Posted 2011. June 27. - 20:29
Szerintem az én szoftverem sokkal jobb , mint bármelyik programozott váltó lesz valaha.pedalfordulat, pulzus, sebesseg alapjan eleg jol el lehetne donteni, hogy melyik legyen az optimalis fokozat. ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne felulbiralni (meg egyenileg megszabhatnad a valtasi szabalyokat). plusz azt is meg lehetne oldani, hogy a valtas linearis legyen az elso es hatso attetelek kombinaciojaval (tehat auto valtana elol, es skalazna tovabb hatul).
A sebesség mindent megold.
#1771
Posted 2011. June 27. - 19:52
És mégis mit szeretnél bele programozni?
Az automatizmuson meg már túl vannak a mérnökök, aztán mégsem terjedt el, hiszen azért nem egy buta autómotorról van szó. A bringásnak van lába, vannak "érzékelõi", van egy nagyon komplex agya (na jó, láttunk már olyat, akire ez nem feltétlenül igaz ), el tudja dönteni, hogy mikor váltson.
pedalfordulat, pulzus, sebesseg alapjan eleg jol el lehetne donteni, hogy melyik legyen az optimalis fokozat. ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne felulbiralni (meg egyenileg megszabhatnad a valtasi szabalyokat). plusz azt is meg lehetne oldani, hogy a valtas linearis legyen az elso es hatso attetelek kombinaciojaval (tehat auto valtana elol, es skalazna tovabb hatul).
#1772
Posted 2011. June 26. - 20:36
Az automatizmuson meg már túl vannak a mérnökök, aztán mégsem terjedt el, hiszen azért nem egy buta autómotorról van szó. A bringásnak van lába, vannak "érzékelõi", van egy nagyon komplex agya (na jó, láttunk már olyat, akire ez nem feltétlenül igaz ), el tudja dönteni, hogy mikor váltson.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1773
Posted 2011. June 26. - 20:05
Szerintem 1-2év és jön az elektromos xtr. Számomra a 10es rendszer totál felesleges, sokkal jobban izgat pl., hogy mikor dobják piacra a Rohloffék az új agyváltójukat. Errõl valaki tud valami újat?
ez az elektromos valtas akkor lesz erdekes, ha programozhato es automatizalhato lesz.
#1774
Posted 2011. June 26. - 20:04
Saját tapasztalatom nincs vele, egyelõre még 9est használok, nem látom, hogy nekem a 10-es egy forradalmi újítás lenne. De akivel beszéltem a 10-est használók közül, senki nem panaszkodott rá.
hat en sem valasztanam, hanem az van rajta (mindig oda lyukadok ki, hogy olcsobb komplett bringat venni, es par cuccot cserelni rajta). egy slx vagy afelett teljesen mindegy szamomra. valt-valt a mostani 9es x7-x9 sramot sem valtanam le sose.
#1775
Posted 2011. June 26. - 20:03
#1776
Posted 2011. June 26. - 19:52
es milyen amugy a 10es rendszer megbizhatosagra? tartossagra?
Saját tapasztalatom nincs vele, egyelõre még 9est használok, nem látom, hogy nekem a 10-es egy forradalmi újítás lenne. De akivel beszéltem a 10-est használók közül, senki nem panaszkodott rá.
A sebesség mindent megold.
#1777
Posted 2011. June 26. - 19:36
A 10es xt az még az elõzõ szériához tartozik. 2011ben az xtr lett új és mint mindig ilyenkor egy-két másik szett is megkapja az újítást ugyanabban az évben, pl 2007-ben a 2-way release, most pedig a 10 sebesség hátul. Az új xt 2012-ben jön ki, az slx pedig 2013-ban.
es milyen amugy a 10es rendszer megbizhatosagra? tartossagra?
#1778
Posted 2011. June 26. - 19:12
Mondjuk X9-nél nincsenek ekkora változások évente aztán mégis mûködik (mint ahogy a Símanók is, de ugye 'innovate or die').
#1779
Posted 2011. June 26. - 19:11
A 10es xt az még az elõzõ szériához tartozik. 2011ben az xtr lett új és mint mindig ilyenkor egy-két másik szett is megkapja az újítást ugyanabban az évben, pl 2007-ben a 2-way release, most pedig a 10 sebesség hátul. Az új xt 2012-ben jön ki, az slx pedig 2013-ban.slxet az nem ujitjak meg? fura, hogy 2011ben jott a 10es xt, aztan 2012ben mar itt is a frissitese. ez alapjan sz*r az elozo? az slxre sem vet tul jo fenyt, pedig gondolkodom rajta (komplett bringan van).
A sebesség mindent megold.