sziasztok,
nagyon bamba kérdésnek tûnik, talán valóban az is: összeraktam egy ilyen rendszert: sram x9 10 seb hajtómû (44-33-22), sram 9 seb lánc, sram xo 3/9es gripshift váltókarok, és egy furcsa elsõ váltó: sram x9 [Technologie: Down Swing, High Mount, Top Pull].
a következõ a problémám: a kar jóval több bovdent húz, mint amennyit kellene, ha nagytányéron a kar 3as fokozatban van, kistányéron éppen, hogy elhagyja a 2es fokozatot (inkább 2esen van, mint 1esen, és a hátsó soron végig lehet pakolni a láncot minden fogaskeréken lánccsörgés nélkül).
nagyon szépen lehet pakolgatni a láncot föl-le, ebben az értelemben nincs gond a cuccal, de fura, hogy egy papíron kompatibilis felállásban ennyire aszinkron mûködjön az átdobó és a váltókar. rendesen la van határolva a végállás csavarokkal az átdobó, és a váltókar 1es fokozatában csak úgy lengedezik a fölöslegesen belazított bovden...
hol lehet a bibi?
kösz, tg
lehetne gond a hajtómû, de speckó szerint 0,30 mm-rel kevesebb a kis és a nagytányér síkjainak távolsága, mint a 9seb pl. stylo hajtómûnél. szemre még egy jó 4 mm