
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#1381
Írta 2012. április 23. - 09:18

Segond; remélem inkább használ mint árt.

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1382
Írta 2012. április 23. - 07:41

#1383
Írta 2012. április 22. - 09:13

ez trigger, elnézést nem voltam pontos
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1384
Írta 2012. április 22. - 08:25

Szerintem a 9.0-t inkább zsírozni kellene... Maga a markolat egymáson forgó része szokott szorulni, kiszáradni, elkoszosodni. Nyugodtan szét lehet szedni, nincs sok alkatrész benne, egy trükkös, nagy rugó van benne, meg egy kis lemez fül, ezekre vigyázz.
#1385
Írta 2012. április 21. - 11:34

Hi,
Kicsit karcosan mozgot 9.0 kar. Nem mertem szétszedni, telefújtam TF2. Van benne mûanyag alk. is, remélem nem okoz gondot.
Mit gondoltok?
X
Kicsit karcosan mozgot 9.0 kar. Nem mertem szétszedni, telefújtam TF2. Van benne mûanyag alk. is, remélem nem okoz gondot.
Mit gondoltok?
X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1386
Írta 2012. április 19. - 10:56

Engem az érdekelne h egy shimano deore felülhúzós elsõ váltót át lehet-e alakítani alulhúzóssá. Nagyon köszönném ha valaki meg tudná mondani
Jópár éve az összes Shimano elsõ váltó képes alul és felül vezetett bovden kezelésére is.
#1387
Írta 2012. április 19. - 10:40

Egy kis tapasztalat.
Úgy alakult, hogy hozzám került egy I-spec-es váltókar, s fel is raktam, de valahogy nem stimmelt. Szóval a gyári csavaranyák görbülete, tolerancia, vagy nem tudom mi miatt, de finoman kilógott a fékkar belsõ bilincsátmérõjébõl. Igen, befelé. Mivel ez úgy érzésre nem tesz túl jót egy könnyû karbonkormánynak, egy csavartboltot kellett útba ejtenem.
Erre figyeljetek!
Úgy alakult, hogy hozzám került egy I-spec-es váltókar, s fel is raktam, de valahogy nem stimmelt. Szóval a gyári csavaranyák görbülete, tolerancia, vagy nem tudom mi miatt, de finoman kilógott a fékkar belsõ bilincsátmérõjébõl. Igen, befelé. Mivel ez úgy érzésre nem tesz túl jót egy könnyû karbonkormánynak, egy csavartboltot kellett útba ejtenem.
Erre figyeljetek!
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1388
Írta 2012. április 15. - 20:27

Engem az érdekelne h egy shimano deore felülhúzós elsõ váltót át lehet-e alakítani alulhúzóssá. Nagyon köszönném ha valaki meg tudná mondani
#1389
Írta 2012. április 15. - 08:51

Köszönöm!! Azon gondolkodtam, h az SGS váltóm lecserélem rövidre, de ezek alapján nem tehetem meg. :-((
Ridley Noah Fast
#1390
Írta 2012. április 15. - 05:51

meg tudná nekem mondani valaki, egy hátsó váltó milyen paramétere a "maximális kapacitás" ?
THX!
Kivonod a sor legnagyobb lánckerekébõl a legkisebbet. Pl.: 34-11=23
Kivonod a legnagyobb tányér fogszámából a legkisebbét. Pl.: 44-22=22
Összeadod a kettõt. 23+22=45
Ezt a különbséget még tudja kompenzálni a váltókanál.
#1391
Írta 2012. április 15. - 01:40

meg tudná nekem mondani valaki, egy hátsó váltó milyen paramétere a "maximális kapacitás" ?
THX!
szerintem az áttételi tartomány, pl. egy olyan váltóval, ami 11-21 re van kitalálva, nem biztos, hogy megy a 11-32...
Az élet kemény!

#1392
Írta 2012. április 15. - 01:15

Ridley Noah Fast
#1393
Írta 2012. április 15. - 00:57

#1394
Írta 2012. április 15. - 00:54

meg tudná nekem mondani valaki, egy hátsó váltó milyen paramétere a "maximális kapacitás" ?
THX!
THX!
Ridley Noah Fast
#1395
Írta 2012. április 10. - 14:38

#1396
Írta 2012. április 10. - 09:25

Sajnos nincs náluk, esetleg valami másik tipp hol próbálkozzak még?
"Ride today, heal tomorrow"
#1397
Írta 2012. április 09. - 11:08

Ha nem akkor megrendeled az általad linkeltet.
Vagy ha nem akarsz addig várni akkor bemész egy bringa boltba kipakoltatod az összeset kinézed azt amelyik a legjobban hasonlít és legfeljebb elõveszel egy reszelõt, nem teleszel az elsõ.
Váltópapucsnál én kicsit elõrébb gondolkozom, nekem egy tartalék mindig fel van kötegelve a nyereg pálcákra, ezért ha versenyen vagy túrán eltörik akkor egyszerûen kicserélem és tekerek tovább. Eddig 2x volt ilyen esetem.
Vagy ha nem akarsz addig várni akkor bemész egy bringa boltba kipakoltatod az összeset kinézed azt amelyik a legjobban hasonlít és legfeljebb elõveszel egy reszelõt, nem teleszel az elsõ.
Váltópapucsnál én kicsit elõrébb gondolkozom, nekem egy tartalék mindig fel van kötegelve a nyereg pálcákra, ezért ha versenyen vagy túrán eltörik akkor egyszerûen kicserélem és tekerek tovább. Eddig 2x volt ilyen esetem.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1398
Írta 2012. április 09. - 09:44

#1399
Írta 2012. április 08. - 19:17

#1400
Írta 2012. április 08. - 19:01

Tudnátok segíteni hogy itthon hol találok Cube Ams-hez váltópapucsot? 10123 a száma Schaltauge.de - Schaltaugen - schaltauge.at - Derailleur | ROT 10123 CUBE Elite, Reaction, AMS, LTD, Sting | Schaltaugen Derailleur hanger achterpad
"Ride today, heal tomorrow"