Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#6821
Írta 2005. július 01. - 19:53
Az meg nem pumpás hanem pöckölõs, és már vagy öt éve van. (pumpás a $himanonak van airlanes néven )
Ride everywhere.
.
#6822
Írta 2005. július 01. - 19:05
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#6823
Írta 2005. július 01. - 19:04
#6824
Írta 2005. július 01. - 18:44
lehet, de nekem vhogy kellett. Vhogy keskeny volt a kormányom, bumszli a kezem+régifajta fékkar, szarv így nem sok volt a markolatnak... de amugy is utáltam a gripkókat élbõl, mert ha egy cseppet retkes is vót, gs 300/500 má' nem váltott tisztán. S ez szerintem az alsóbb kategóriánál még mindig megvan. csajom revoshiftje...bár neki is tetszik, hogy nem kel minden domb/lejtõ elõtt orditani: melyiket nyomjaaaaam??? he? HEEE??']Nyulazásnál nem kell fogni a markolatváltós részét a kormánynak
#6825
Írta 2005. július 01. - 18:18
(csak megjegyzem az aláírásodban egyik se mûködik)
Ride everywhere.
.
#6826
Írta 2005. július 01. - 17:58
mikori lehet az az XTR amelyik forditott mechanikás, és nincs a bowdennek finomhangolója, de jár hozzá fordító. én olyan 2000re taksálom
tudja valaki?
Szerintem 1996-1997 körüli lehet. A 950-es XTR széria után egy évvel hozták ki, aztán el is tûnt. Bár az nem tudom, hogy fordított mûkõdésû is volt-e. De ezek szerint volt.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6827
Írta 2005. július 01. - 17:55
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6828
Írta 2005. július 01. - 09:26
hát nemtom, annak idején a 200GS-el az ember megtanult váltani, ilyen "nyomatékszegény" módon...Valahogy az LXnél se tudtam kinõni...
ezeket a sram váltókat meg csak a saját-markolat váltójukkal lehet használni. triggerre meg nincs pénzem. Próbáltam az 5.0ás vagy mi hátsóváltót anno, markolatváltóval, de vhogy nekem az nem jön be, össze vissza rángattam nyulnál, meg a váltó is ilyen furán kenõdött el a köveken foszlott róla a mûanyag...
Nyulazásnál nem kell fogni a markolatváltós részét a kormánynak HA nem fogod csak a mellette lévõ markolatot, akkor soha a büdös életbe nem váltasz el vele nyulazásnál. Én csak akkar csúsztatom át a kezem a markolatváltós részre amikor éppen váltok, utánna vissza az eredeti pozícióba. De én azt hittem ezt mindenk iígy csinálja:scared: Nekem is az volt a nagy bánatom anno, hogy csak a saját markolatváltójukkal üzemelnek. Viszont legalább így hváltóm+ váltókar csak 230+135=365gr, ami nem mondható rossznak egy shimanóval szemben. Igaz mostanság már nem nagyon izgat 100 gramm ide vagy oda, régebben voltam inkább súlymániás.
#6829
Írta 2005. július 01. - 09:17
A marokváltó meg... fene tudja... nekem sem jön be. Feleségem gépén az van (5.0) és imádja, mert nem kell bénáznia a karocskákkal, amiket odapillantás nélkül el sem találna, odapillantva meg... árok. Ja! Nem nyulazik. Padka elõtt megáll.
másnak hajtok, mások hajtanak"
#6830
Írta 2005. július 01. - 06:29
ezeket a sram váltókat meg csak a saját-markolat váltójukkal lehet használni. triggerre meg nincs pénzem. Próbáltam az 5.0ás vagy mi hátsóváltót anno, markolatváltóval, de vhogy nekem az nem jön be, össze vissza rángattam nyulnál, meg a váltó is ilyen furán kenõdött el a köveken foszlott róla a mûanyag...
#6831
Írta 2005. július 01. - 01:05
///...amikor komolyabb bringát vettem, úgy indult a váltás része, hogy Alivio váltó, kar, racsni, lánc. Hát sajnos azt kell mondjam, hogy kár volt. Mostanra úgy néz ki a dolog, hogy Alivio váltó, STX-RC kar, Alivio racsni(bár ez egy idõben úgy nézett ki, hogy behalt, de aztán mégsem), Sram (legerõsebb8-as) lánc. És így most tetszik is.
De: alivio lánc szakadt, mint a cérna. Volt olyan, hogy nem is volt nagyon terhelve, sima tekergélés volt és elszakadt...
alivio váltókar - hát...szétesett
stx-rc meg behalt - meg se lehet mozdítani a karokat (de abból vettem mégegyet, és az jó)
///csak úgy kikivánkozott belõlem
Alivioból csak hátsó váltóm (ez volt az elsõ komolyabbnak mondható h.váltóm) és váltókarom volt 7-es, de azzal nekem is voltak bajaim. AZ nem tetszett benne, hogy viszonylag nagy erõkifejtés kellett a felfele váltáshoz. A mostani LX váltókarom fényévekre van tõlle mind ergonómia, mind teljesítmény, súly és kezelhetõség terén, igaz nem is egy kategória, ezt azért halkan megjegyzem. Max 1-1,5 évet ha használtam aztán jött és leváltotta az ESP 7.0
#6832
Írta 2005. július 01. - 00:58
Én megcsinálnám, lehet, hogy a pöcök rugója a szar, vagy kikopott a mûanyagborda (asszem már ebbe is az van mert könnyû) de akkor kuka, esetleg fújd be valami kenõanyagggal, monnyuk wídínegyven
Ma este átmentem haverhoz a WD40-ért. Szétkaptam, és egy fújás után már mûködött pöpecül
#6833
Írta 2005. június 30. - 23:59
De: alivio lánc szakadt, mint a cérna. Volt olyan, hogy nem is volt nagyon terhelve, sima tekergélés volt és elszakadt...
alivio váltókar - hát...szétesett
stx-rc meg behalt - meg se lehet mozdítani a karokat (de abból vettem mégegyet, és az jó)
///csak úgy kikivánkozott belõlem
#6834
Írta 2005. június 30. - 18:55
Alegelsõ esp-k a tartó csavar alatt törtek el, ide nem elég a mûanyag ezért raktak bele acélt. Szép megoldás :chin:
Ride everywhere.
.
#6835
Írta 2005. június 30. - 18:44
Figyu! Van ezt módosítom gomb Az ezt idézem mellett
Szerintem a sachs volt a legjobb váltószett, kivéve a markolatváltót mer nem szerettem (ma se). Aztán eladták az egész céget, és eltûnt a tartósság . Az elsõ esp-k még hibásak voltak, a második sorozat már ok mert le akarta nyomni $himano-t de most már hasonló minõség (sajnos).
Ok. Még nem vagyok itt régi motoros, majd belejövök
Eleinte én se szerettem a markolatváltót, de megszoktam. Ma már mindegy mi lyen váltókart használok, egyik se szokatlan. Sashs melyik? a Quartz?
Melyik elsõ ESP-re gondolsz ami legelõsször kijött 96-ban? Mert mintha akkor én is valamit olvastam ezzel kapcsolatban. Mindenesetre az enyém mai napig zsír pöpec, intenzív használat mellett!
#6836
Írta 2005. június 30. - 18:31
Szerintem a sachs volt a legjobb váltószett, kivéve a markolatváltót mer nem szerettem (ma se). Aztán eladták az egész céget, és eltûnt a tartósság . Az elsõ esp-k még hibásak voltak, a második sorozat már ok mert le akarta nyomni $himano-t de most már hasonló minõség (sajnos).
Ride everywhere.
.
#6837
Írta 2005. június 30. - 18:15
#6838
Írta 2005. június 30. - 18:12
97ben volt esp?
akkor még nem Sachs quarz meg neos volt?
hogy repül az idõ.
irj nekik mailt.
Úgy volt hogy 96-ban jött ki az elsõ 9.0-s szett. ami volt vagy 40000FT akkor. Azután 97-ben jelent meg a 9.0 mellett a 7.0 meg az 5.0 . És én ekkor rá is csaptam a 7.0-ra.A hátsó váltója szinte zsír ugyanúgy nézett ki mint a 96-os 9.0-s Messzebbrõl még össze is lehetett téveszteni.És erre is rá van írva hogy Carbon + Alu kombinációja az egész:), meg ipari csapágyas válógörgõk, és bika rugóerõ jellemzi a mai napig.Már egyszer majdnem eladtam, de aztán meggondoltam magam, ha eddig kitartott akkor mostmár megmarad Csupa jót írtak rólla. És én még a mai napig is használom, szóval tartós egy darab. 98-ban viszont nagyon elbaszták a 7.0-ás hátsóváltót, kinézetre is, meg tartósság szempontjából is.
#6839
Írta 2005. június 30. - 17:42
#6840
Írta 2005. június 30. - 17:41
I`m as fast as nobody!