X.O markolatváltó, vagy X.9 pöckölõs? Nem a szubjektív dolgok érdekelnének, hanem hogy minõségileg, tartósság, megbízhatóság, ilyenek szempontjából melyik éri meg jobban? Kb egy árban van, mindkettõ új. Ja, és ha addig nem nyerek a lottón, akkor X.9-es hátsóváltóval lenne... Kösz!
Péter
No hát; nekem ugyanilyen felállásban vannak jelenleg váltókarok, 1 X0 markolat-, és 2 X9 pöcis kar (meg volt X7 markolatos is) , és mechanikára mindkettõ tartós, legalábbis az X0 már ~3, az X9 meg ~2 éves (ha jól emlékszem, elsõ szériásak ) és nem koptak el, mint a 2 LX váltókarom, amik a végén használhatatlanná váltak másfél év intenzív használat mellett.az X0 gumija puhább, mint a többié, és mint az ilyen markolatok, foszlik, de még ugyanúgy megvan a mintája, szal azért tartja magát cserébe az x9 sérülékenyebb, legalábbis az Authoron bal-jobb oldalt is betörtem már a fokozatkijelzõt valszeg tartósabb lesz a markolatváltó, ha más nem, a nagyobb méretek miatt, viszont nehezebb cserélni benne a bovdent, bár ez annyira nem számít gondolom ...