Szóval, lehet kapni külön markolatgumit szerintetek X.0-ás markolatváltóra?
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#501
Posted 2015. February 08. - 15:47
#502
Posted 2015. February 07. - 06:13
mi az hüdi?
fékkar gumi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#503
Posted 2015. February 07. - 06:00
#504
Posted 2015. February 06. - 22:04
#506
Posted 2015. February 06. - 21:04
Ha már külön gumirész... idehaza van hüdigyártó kisiparos? Vagy valami jó alternatíva a gyári hüdik helyett? : ) sajnos az ezer éves 98 előtti campy fékkarokhoz a hüdi beszerzése ugyan egyszeru (szinte mindig van boltban-nagykerben) de az áruk vicces, ráadásul az anyaguk közel áll a takonyhoz. Valami más alternatíva? Vannak, akik simán lereszelnek a karból, s úgy rá lehet húzni a 98-2009 közti fékváltókar-gumikat is, de az elég nagy böszmeség. Funkciója van ám a csúcsnak-kiálló résznek (nagyobb felület, támaszkodni is lehet rajta..)
#507
Posted 2015. February 06. - 19:41
Sram X.0 markolatváltóra lehet kapni külön a gumi részét?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#509
Posted 2015. January 27. - 21:24
#510
Posted 2015. January 27. - 19:15
Sziasztok! Segítségeteket kérném, mitévő legyek ha a váltó nem teszi le a láncot a legkisebb fogaskerékre? A többinél rendben van. A bowden lazán marad, tehát engedné a rugót dolgozni és az ütköző csavart is kicsavartam.
Váltó tartó fül nincs behajolva?
#511
Posted 2015. January 27. - 18:54
Sziasztok! Segítségeteket kérném, mitévő legyek ha a váltó nem teszi le a láncot a legkisebb fogaskerékre? A többinél rendben van. A bowden lazán marad, tehát engedné a rugót dolgozni és az ütköző csavart is kicsavartam.
#512
Posted 2015. January 27. - 18:24
Cseréld ki a bowden házakat és pontosan állítsd be. A váltófül is legyen rendesen beállítva. Ha nem segít akkor lehet gondolkozni a drágább dolgokon....
#513
Posted 2015. January 27. - 18:11
Kérdés: SRAM és Shimano részek keverhetőek?
Konkrétan Shimano Alivio (2008-2010 közötti kb., használt) hátsó váltó és egy új SRAM 8-es sor.
Használtan vettem a gépet és igen furán viselkedik a lánc hátul: sok fokozatban váltás után addig kattog és ugrál, amíg nem váltok egyet fel vagy le.
Csere esélyes vagy házilag be tudom állítani? Ha igen, hogy kezdjek neki? Nem sok tapasztalatom van váltóállításban/szerelésben.
Köszönet!
hátsó váltón - és h.váltókaron kívűl keverhető. ha a sorral együtt lánc nem volt cserélve akkor lehet az is, amúgy meg csak beállítási probléma is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#514
Posted 2015. January 27. - 17:55
Kérdés: SRAM és Shimano részek keverhetőek?
Konkrétan Shimano Alivio (2008-2010 közötti kb., használt) hátsó váltó és egy új SRAM 8-es sor.
Használtan vettem a gépet és igen furán viselkedik a lánc hátul: sok fokozatban váltás után addig kattog és ugrál, amíg nem váltok egyet fel vagy le.
Csere esélyes vagy házilag be tudom állítani? Ha igen, hogy kezdjek neki? Nem sok tapasztalatom van váltóállításban/szerelésben.
Köszönet!
Edited by riksarider, 2015. January 27. - 17:56.
#515
Posted 2015. January 27. - 12:42
Azt megtudnátok mondani,hogy melyik a legújabb évjáratú Deore (váltókar) ami még 9-es?
2010
de ha nem lényeges a felirat, a mostani alivio semmivel sem roszabb
- Vejne likes this
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#516
Posted 2015. January 27. - 10:21
Azt megtudnátok mondani,hogy melyik a legújabb évjáratú Deore (váltókar) ami még 9-es?
#517
Posted 2015. January 26. - 13:20
használ vlki ilyen váltógörgőket? http://www.decathlon...id_8030449.html mik a tapasztalatok? 2000-es évjáratú record váltóba raknám,ha megvenném. kicsit félek tőle,mert egy RX100 váltómba raktam csapágyas görgőt,aztán eltörött. nem biztos,h emiatt hullott szét,de nem szeretnék még egy record váltót venni emiatt.
hát igen, a record alkatrész kissé húzós http://www.bikeparts...-pulley-record/
#518
Posted 2015. January 26. - 09:52
használ vlki ilyen váltógörgőket? http://www.decathlon...id_8030449.html mik a tapasztalatok? 2000-es évjáratú record váltóba raknám,ha megvenném. kicsit félek tőle,mert egy RX100 váltómba raktam csapágyas görgőt,aztán eltörött. nem biztos,h emiatt hullott szét,de nem szeretnék még egy record váltót venni emiatt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#519
Posted 2015. January 19. - 23:42
#520
Posted 2015. January 19. - 23:00
Magára a felfogatásra gondolsz? Én szeretem, nekem passzol a kezemhez.
A váltás már kevésbé tetszik, nekem volt "régi" típusú, illetve van új felfogatású is. A régi két fokkal jobban, masszívabbnak néz ki, nem értem, miért kellett változtatni rajta. Az igaz, hogy gondom még nem volt vele, menetrögzítővel raktam össze, remélem nem fog széthullani.
azon kívül, hogy felszabadít oldalanként kb 1-1,5 cm helyet a kormányon és "letisztultabb" lesz a "cockpit", mit old meg? semmit. cserébe csökken a személyre szabhatóság, a variálhatóság és a cserebere lehetősége, lehet vadászni a kompatibilis cuccokra. ja, és a lenti kis táblázat a szükséges és alkalmas kis pöckökről, csavarokról és mütyűrökről külön megmosolyogtatott. számomra olyan "fejlesztésnek" tűnik, ami nem old meg semmiféle létező problémát, viszont generál legalább egyet, amit aztán jó pénzért meg lehet oldani. szerintem.
Tig, már megint egyetértünk valamiben.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"