Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#5301
Posted 2007. February 04. - 17:47
en speciel az alapjan arazom a melot, hogy mennyi idot toltottem el vele. szoval ha eleg atmozgatni a kart egy kis tf2-vel, az 5 perc munkadij, ha szet kell szedni, akkor fel ora.
nomost az eredmeny az kb ugyanaz lesz. akkor minek turaztassam feleslegesen magam, es minek fizettesek a vevovel 6szor annyit?
meg egy se jott vissza, hogy 1 honap mulva megint beallt, szolval az se igaz, hogy tuneti kezeles lenne.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5302
Posted 2007. February 04. - 17:43
Nyugi, már szedtem szét LX, XT, XTR karokat. Fölöslegesen...Én csak azt írtam le , hogy én hogy csináltam ,mondjuk nekem holnap is kell! Egyébként egy xtr-röl van szó ami kb 6-7 éves....!
Ha egy szervizben szétszedik akkor meg 3000 lesz a vége.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5303
Posted 2007. February 04. - 17:37
Egyébként egy xtr-röl van szó ami kb 6-7 éves....!
Hogy a zsíroldó spray kihozza nemtom én aszondom azé szedd szét utána
meglátod tanúlságos lessz nekem legalábbis az volt.
Még egy valamin el kellene gondolkodni,ha bevinném egy szervízbe és a számlán
v.kar tisztítás és kenés sor végén -3000Ft virítana
Es ezt a Kossuth-dijas gányolást takarná nem hiszem,hogy nem kapnék hülyét!!
Enté&Tamáska ti ,hogy érzitek?
Amit ti írtatok max gyorstesztnek jó ,hogy egyáltalán menthetõ e a v.kar
szerintem!
#5304
Posted 2007. February 04. - 16:35
Üdv mindenkinek
#5305
Posted 2007. February 04. - 13:13
Tényleg fölösleges ennyire szétszedni. Maximum a burkolatot kell lehámozni, törés nélkül és bármilyen zsízoldóval átmosni. Ha van benne kosz akkor kihozza. Utánna sûrû olajjal meg lehet kenni, néhány helyre nyomni egy kis zsírt is. Persze a csapágyas váltókarokat nem kell zsíroldóval átmosni! Csak LX-tõl lefelé!Gondosan szét kell szedni egy üres asztalon! lépesenként felírni a bony részeket esetleg le is fényképezheted!!! Majd godos zsírtalanítás után vmi olaj tartalmú zsírral (ami ha a két ujjad közé veszed tapad de nem ragad ) lekened az alkatrészeit és összeszereled. Mikó nekikezdessz légy nyugodt és kipihent. Ja és vigyázz a lepottyant alkatrészekre és a repülõ rugókra !
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5306
Posted 2007. February 04. - 00:22
hívták !
#5307
Posted 2007. February 04. - 00:16
Gondosan szét kell szedni egy üres asztalon !
lépesenként felírni a bony részeket esetleg le is fényképezheted!!!
Majd godos zsírtalanítás után vmi olaj tartalmú zsírral (ami ha a két ujjad közé veszed tapad de nem ragad ) lekened az alkatrészeit és összeszereled .
Mikó nekikezdessz légy nyugodt és kipihent. Ja és vigyázz a lepottyant alkatrészekre és a repülõ rugókra !
folosleges.
hozzam is szoktak jonni sorozatosan, hogy "nem mukodik a rapidfire valtom, biztos eltort benne valami". aha. ahol a bovdent lehet kihuzni, oda bedugom a TF2 spray csovet, es adok neki egy kis cuccot. aztan megmozgatom a kart, es kesz.
szet lehet szedni, de az tenyleg halal, mivel kb 6 kicsi csavar jon ki csak addig amig a muanyag boritast leszeded, es majdnem mind kulonbozo hosszu.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5308
Posted 2007. February 04. - 00:06
http://soloszabi.blogspot.com
#5309
Posted 2007. February 03. - 23:54
lépesenként felírni a bony részeket esetleg le is fényképezheted!!!
Majd godos zsírtalanítás után vmi olaj tartalmú zsírral (ami ha a két ujjad közé veszed tapad de nem ragad ) lekened az alkatrészeit és összeszereled .
Mikó nekikezdessz légy nyugodt és kipihent. Ja és vigyázz a lepottyant alkatrészekre és a repülõ rugókra !
#5310
Posted 2007. February 03. - 23:48
#5311
Posted 2007. February 03. - 23:43
Így van, de nálam csak az LX-nél történt, az XT és az XTR hidegben is mûködött. Ha lassan nyomod a kart akkor lehet vele váltani, de a gyors mozdulatot nem szereti.Nekem az XTR nél is volt ilyen! A hidegben jön csak elõ, megdermed a benne lévõ kenõanyag.. Befújod vmivel(crc, wd40 stb.) és elmúlik a baj!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5312
Posted 2007. February 03. - 23:35
#5313
Posted 2007. February 03. - 22:05
Kösz mindent.
#5314
Posted 2007. February 03. - 22:00
szedni meg leszedheted csak ragaszd le hogy ne menjen tele dzsuvával
#5315
Posted 2007. February 03. - 21:50
Kellõképpen sokat használt váltókar mechanikája el tud ennyire kopni, de ha az 1 éves limiten belül van, próbáld meg visszavinni.
Ha a garanciális idõ már lejárt, akkor sajnos a kopott belsõséget nem tudod pótolni, nem lehet beszerezni ezt külön.
a kijezõ természetesen nem kell a pontos mûködéshez, de a leszedett kijelzõ helyét mindenképp le kell takarni - matrica, ráragasztott lapka, hogy ne koszolódjon el a belseje a váltókarnak!
#5316
Posted 2007. February 03. - 21:47
Kérdésem a következõ lenne. Felpakoltam egy LX 9-es váltókart viszont némi gondom akadt vele: Teljesen véletlenszerûen üreseket húz, azaz próbálok váltani és nem húz bowdent, de a következõ alkalommal már igen. Esetleg a szerkezeten belül széteshetett valami, vagy elkopott, mert nem új a váltókar? Ha valakinek volt hasonló hibája írja már meg a megoldást.
A másik, hogy a fokozatkijelzõ kell-e rá a pontos mûködéshez, mert én szívem szerint leszedném, meg annyira nem is fér el.
Üdv és köszi: Krisztián
#5317
Posted 2007. February 02. - 09:24
#5318
Posted 2007. February 02. - 02:02
A sebesség mindent megold.
#5319
Posted 2007. February 02. - 00:12
CSak azért kérdezem , mert nézegettem képeket róla és kb 3 különfélét találtam, ez pont jó volt arra, hogy összekavarjon!
létezik vmi konkrétabb tipusjel azon belül hogy X9 ? vmi hasonlóra gondolok mint ami az xt-xtr sorozat darabjainak van pl RD-M960, M970 ...
szóval értitek!?
#5320
Posted 2007. February 01. - 22:32
koszi
RAUH-Welt
B E G R I F F