Edited by sisqo, 2015. April 25. - 20:17.
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#481
Posted 2015. April 25. - 20:15
#482
Posted 2015. April 24. - 23:42
Sziasztok!
Létezhet, hogy egy Canyon papucsára nem jó a SRAM X1 hátsó váltó?a felső váltógörgő beleér a fogsorba, Ha betekerem a váltófeszesség állító csavart tövig, az sem segít.
Köszönöm
http://www.kephost.com/image/FeVs
http://www.kephost.com/image/FeV8
http://www.kephost.com/image/FeVV
vagy én vagyok hülye, vagy a lánc helyrehúzza... szerintem.
#483
Posted 2015. April 22. - 15:26
Sziasztok!
Létezhet, hogy egy Canyon papucsára nem jó a SRAM X1 hátsó váltó?a felső váltógörgő beleér a fogsorba, Ha betekerem a váltófeszesség állító csavart tövig, az sem segít.
Köszönöm
http://www.kephost.com/image/FeVs
http://www.kephost.com/image/FeV8
http://www.kephost.com/image/FeVV
#484
Posted 2015. March 20. - 20:47
Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy miért van a 24-es kerekű bicikliken általában olyan váltó aminek sokkal nagyobb a görgője mint egy 28-as gépen? Köszi előre válaszotokat!
#485
Posted 2015. March 18. - 21:41
OMG. Jó lenne ha bírná.
Írj egy ilyen tárgyú levelet.
Tisztelt címzett az XT RD-M771 hátsó váltóhoz az van írva hogy csak 34-es sort visz jó lenne ha bírná a 36-t is. Köszönettel XY.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#486
Posted 2015. March 18. - 03:07
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy kinek van tapasztalata Shimano XT RD-M771-es 9 sebességes hátsó váltóval? Azt szeretném kérdezni, hogy próbálta már valaki 36-os fogaskerékkel? Hivatalosan 34-es a legnagyobb, de az M591-es 9 sebességes Deore-hoz például 36 van odaírva, jó lenne, ha ez is bírná.
Köszönöm előre is a válaszokat!
#487
Posted 2015. March 16. - 09:09
Hogy helyezkednek el a hézagolók? Jobb oldalon kettő, bal oldalon egy?
Igen, jobb oldalt 2 db, bal oldalt pedig 1 db , Újonnan vették , a hajtókar és a csapágy között is van de az inkább porvédő, a jobb oldalon viszont egy 1mm-es hézagoló hiányzik, csak a piros van meg! De 1mm-el sem lennék kisegítve ....
#488
Posted 2015. March 15. - 22:23
Sziasztok! Remélem tud valaki segíteni.. a problémám a következő, az első váltó kopp helyzetben van ,vagyis legközelebb a vázhoz, bovden elengedve, pozicionáló csavar kicsavarva, és legkisebb-legnagyobb áttételben hozzáér a láncterelő belső oldalához, szervizbe úgy oldották meg, hogy kicsit elforgatták a váltót , és most azt produkálja hogy az első váltóhoz hozzáér a gumiabroncs... Tudomásom szerint egy régi Shimano FC-M751 hajtómű, Shimano BBES70 (68/113) középcsapágy lett lecserélve ,egy 73-as (hézagolva) integrált Race Face X-Type-os hajtóműre! Szerintetek mi lehet a probléma? Köszi
Hogy helyezkednek el a hézagolók? Jobb oldalon kettő, bal oldalon egy?
Edited by sisqo, 2015. March 15. - 22:25.
#489
Posted 2015. March 15. - 21:26
Sziasztok! Remélem tud valaki segíteni.. a problémám a következő, az első váltó kopp helyzetben van ,vagyis legközelebb a vázhoz, bovden elengedve, pozicionáló csavar kicsavarva, és legkisebb-legnagyobb áttételben hozzáér a láncterelő belső oldalához, szervizbe úgy oldották meg, hogy kicsit elforgatták a váltót , és most azt produkálja hogy az első váltóhoz hozzáér a gumiabroncs... Tudomásom szerint egy régi Shimano FC-M751 hajtómű, Shimano BBES70 (68/113) középcsapágy lett lecserélve ,egy 73-as (hézagolva) integrált Race Face X-Type-os hajtóműre! Szerintetek mi lehet a probléma? Köszi
#490
Posted 2015. February 25. - 14:34
Sziasztok!
Öreg Schwinn Woodlands C1 kerékpárom felsőbilincses Fd-CT10-es elsőváltóját helyettesíthetem-e egy alsóbilincses FD-M310 elsőváltóval? Ez az egy típus (illetve az FD-M311, de azt most használtan jó áron nem tudnám beszerezni) ami kezeli a 28-38-48-as hajtóművet. Egyáltalán minek gyártanak külön alsó és felsőbilincses váltókat?
A csere oka az, hogy eredeti váltókarok tönkrementek, egy 3x7-es SL-MC40-es típust szereltem fel helyettük. Ezeken viszont nincs a bal oldali karon trimmelés lehetőség, mint a régin volt, így lehetetlen normálisan beállítani. Ha elöl a kis lánckeréken van a lánc, akkor hátul max a felső 3 fokozatnál nem ér bele a váltó lemezébe. Így szükségem van egy szélesebb kivitelű váltóra.
#491
Posted 2015. February 25. - 01:53
Sziasztok!
Lenne egy országúti kerékpár, amin nincs első váltó. A fékváltókarja (első) 3 sebességes, viszont a rajta levő hajtás 2x9-re van moddolva, azaz a hajtómű 3 lánctányéros, de csak a két nagy van fenn. 105-ös szett van rajta. A kérdés az lenne, hogy 2 sebességes első váltóval működne a dolog? Vagy nem ugyanakkora húzása van a fékváltókarnak? Végső esetben lesz rajta 3 sebességes váltó behatárolva, de nem lenne baj, ha 2-sel is működne.
#493
Posted 2015. February 11. - 22:39
42-est tettem fel az-az 42. 32. 22-es kombó lesz 3x 9-es felállásal, ahoz lenne.
több kartárstól hallottam hogy működik
de kb egy 7 és meg tudom mondani én is. ráadásul 44-es tányér.
- laciklon likes this
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#494
Posted 2015. February 11. - 15:04
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#495
Posted 2015. February 11. - 14:07
A kilences időkben 44-32-22 hajtóművek játszottak, 10-nél meg 42-32-24. Az első váltó kalickája is ennek megfelelően van kialakítva, vagyis nagytányér 44-48 fog, max 22 fog átfogás vs. 40-42 fogas nagytányér és 18-20 fog átfogás. Szóval ránézésre legalábbis véleményes, hogy fog-e menni.
Cserébe ötezer körül tudsz venni xt átdobót az apróban...
Sziasztok! Megerősítést szeretnék, hogy Shimano fd-m780 első váltót gond nélkül használhatom-e 3x9-es rendszerhez?
Előre is köszi ha válaszoltok!
#496
Posted 2015. February 11. - 13:32
Sziasztok! Megerősítést szeretnék, hogy Shimano fd-m780 első váltót gond nélkül használhatom-e 3x9-es rendszerhez?
Előre is köszi ha válaszoltok!
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#497
Posted 2015. February 08. - 18:29
Discount, Evans, Cyclestore megvolt már
Köszi!
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#498
Posted 2015. February 08. - 17:46
Nagyon köszönöm, Tig!
A kollégámnak kellene, már kutatom egy ideje.
Úgy tűnik nem jó helyen teszed!
https://www.bike-com...05-2011-p27299/
https://www.bike-com...sterung-p27300/
https://www.bike-com...sterung-p27301/
https://www.bike-com...11-fach-p34634/
Edited by gaboca1, 2015. February 08. - 17:57.
#499
Posted 2015. February 08. - 17:38
elméletileg van cikkszáma, itthon nincs az tuti, ha még forgalmazza a sram (3évig szoktak tartalék alkatrészt biztosítani) akkor elképzelhető hogy meghozzák, kb 2 hónap.
ott a cikkszám, én ezen a céges monitoron nem látom, de holnap rákérdezek a bikernél. vagy ha látod próbálj rákeresni cikkszám alaoján.
http://www.who-sells...arts-16492.html
-ismerve a sram árpolitikáját. lehet annyiba fáj hogy nem éri meg.-
Nagyon köszönöm, Tig!
A kollégámnak kellene, már kutatom egy ideje.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#500
Posted 2015. February 08. - 16:39
Szóval, lehet kapni külön markolatgumit szerintetek X.0-ás markolatváltóra?
elméletileg van cikkszáma, itthon nincs az tuti, ha még forgalmazza a sram (3évig szoktak tartalék alkatrészt biztosítani) akkor elképzelhető hogy meghozzák, kb 2 hónap.
ott a cikkszám, én ezen a céges monitoron nem látom, de holnap rákérdezek a bikernél. vagy ha látod próbálj rákeresni cikkszám alaoján.
http://www.who-sells...arts-16492.html
-ismerve a sram árpolitikáját. lehet annyiba fáj hogy nem éri meg.-
Edited by Bikertigger, 2015. February 08. - 16:40.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való