Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#5021
Posted 2007. May 07. - 10:39

Ha lecserélem a 8-as Sora váltómat egy 9-es 105-ösre fog az mûködni a régi fékváltókarral ?
Váltás precízebb lesz vagy csak ha a fékváltókarral együtt cserélem akkor ?
#5022
Posted 2007. May 06. - 20:01

#5023
Posted 2007. May 05. - 15:09

#5024
Posted 2007. May 05. - 15:06

#5025
Posted 2007. April 30. - 13:55

:cool2:
Most éppen a Bikemag "A váltók mûködése és pontos beállítása" c. cikket olvasom. Szeretném teljesen megérteni a dolgot, mielõtt belekezdek.
Ma úgyis van idõm olvasgatni...
#5026
Posted 2007. April 30. - 13:48


#5027
Posted 2007. April 30. - 13:00

Én is visszakerestem ebben a topicban és megmondom õszintén, nem találtam meg a hozzászólásaimat

De ez tutira segít, minden le van írva a tökéletes beállításhoz:
Ez
Ha ezután is marad kérdésed, akkor szólj, segítek!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#5028
Posted 2007. April 30. - 12:44

#5029
Posted 2007. April 30. - 12:28

Az a tekerentyû olyan, mint a fékkaron a tekerentyû. Egyszóval: finomállító.
A váltóállításról nem írnék, én magam leírtam itt vagy 4-szer, keress vissza pls.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#5030
Posted 2007. April 30. - 12:22

A segítségetekre lenne szükségem.
Van nekem 1 Shimano Deore hátsó váltóm, pont, mint a képen.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Mire való az 1-essel jelölt állító ? Ezzel lehet állítani a bowden feszességét ? Nekem arra lenne szükségem, hogy a váltóm kicsit közelebb kerüljön a nagy fogaskerékhez, sajna nincsen teljesen a helyén a lánc váltáskor. Néha erõs tekerés folyamán az is elõfordul, hogy magától egy fokozattal lejjebb vált a váltó. Mi ilyenkor a teendõ ? Ha nem ezzel, akkor mivel tudnám a váltón ezt a pici állítást véghezvinni ?
Köszi elõre is a válaszokat !
#5031
Posted 2007. April 30. - 11:15

és mivel pl ebikon 1700 egy acor igy sztem korrekt ez a 2190. és nem is lakok tul messze Debrecentöl meg haver ott tanul, tehát tuti szerzek egy ilyet. már csak a szinen gondolkozok

off: a tárcsafék se gyenge de én a Chris King fejcsapágyak árától dobtam hátast! :scared:
#5032
Posted 2007. April 30. - 11:10

2190 db ja :chin:
És akkor ez még nem a kerámiás csapágyas. Legalábbis ha jól értem.
De baromi szépek

Apropó! Nézzetek be ott a féktárcsák menübe. Dobtam egy hátast.
Mod.: A Chris King-et el is felejtettem írni

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#5033
Posted 2007. April 30. - 11:08

#5034
Posted 2007. April 30. - 10:53

F.T.W. BIKES Kft.
4032
Debrecen
Doberdó utca 13.
Hungary
na ök forgalmaznak ilyen kcnc váltógörgöket. 2190 db ja :chin:
#5035
Posted 2007. April 30. - 09:54


#5036
Posted 2007. April 30. - 09:51

alu 11es váltógörgöt hol lehet kapni??

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5037
Posted 2007. April 30. - 09:20

#5038
Posted 2007. April 30. - 02:59



#5039
Posted 2007. April 30. - 00:23

és tegyük hozzá hogy ez mind igaz, ha merev vázad van.A rövidkanalasnak több elõnye is van, ezért is lett az új váltóm is rövidkanalas, (a régi is mind az volt). Ez egy marketingduma, hogy nagyobb fogszámot bír el a hosszúkanalas. Az igaz, hogy jobban tûri a keresztbeváltást, csak azt meg a lánc és a sor nem komálja, úgyhogy minek. Megfelelõ lánchosszal a rövidkanalassal is lehet keresztbeváltani, de semmi értelme. Ellenben feszesebben tartja a láncot, könnyebb, kevésbé lehet odaverni, merevebb, mert kevésbé lóbálódik a kanál, és arányosabb, szebb is. Én csak ilyet használok, már jó 6 éve, és nem is kell hosszúkanál továbbra sem. Ugyanúgy elmegy 34 foggal hátul, mint 32-vel.
az elsõ össztelós ami legalább 130-at mozog, az majd megmutatja, hogy van szükség a hosszukanalasra ha nem akarod felcsavarni a váltót


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5040
Posted 2007. April 29. - 23:27

A sebesség mindent megold.