Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4761
Posted 2007. August 02. - 20:51
#4762
Posted 2007. August 02. - 20:50
X7 be meg kompozit részt ismerös törte már el...
de akármit is veszel várjuk tapasztalataidat mert 08 as xt itthon még ugyse sok embernek lehet, x7 meg csak ugy érdekelne
#4763
Posted 2007. August 02. - 20:42
#4764
Posted 2007. August 02. - 20:41
#4765
Posted 2007. August 02. - 20:40
részemrõl mondjunk sramotna okosok,
tessék megmondani nekem, hogy mi legyen majd nekem hátul váltóilag: '08as XT fordított mûködéssel meg nem-DC váltókarral (állítólag ez így a passzoló felállás), vagy idei X.7+X.7 trigger? igazából amit itt olvastam, hogy nem annyira beállítás meg bowdenigényes a sram, és jobban bírja a sarat...az nekem az x.7 felé billenti a mérleget. nem szeretek váltót állítgatni annyira, és a bowdeneket sem szokásom sûrûn pucolni cserélni...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4766
Posted 2007. August 02. - 20:29
tessék megmondani nekem, hogy mi legyen majd nekem hátul váltóilag: '08as XT fordított mûködéssel meg nem-DC váltókarral (állítólag ez így a passzoló felállás), vagy idei X.7+X.7 trigger? igazából amit itt olvastam, hogy nem annyira beállítás meg bowdenigényes a sram, és jobban bírja a sarat...az nekem az x.7 felé billenti a mérleget. nem szeretek váltót állítgatni annyira, és a bowdeneket sem szokásom sûrûn pucolni cserélni...
#4767
Posted 2007. July 31. - 18:36
#4768
Posted 2007. July 31. - 18:32
Nincs ilyen outi csak outi, mtb csak mtb alkatrészsszel megy dolog?
#4769
Posted 2007. July 31. - 17:09
A sebesség mindent megold.
#4770
Posted 2007. July 31. - 16:52
:lol1: nekem pl. felesleges a fokozatkijelzõ... , mivel szinte csak középtányért használok,ahova meg kistányér kellene ott általában nem jutok fel ha hosszabban kell használni..pl 44/32 azt szeretem...
#4771
Posted 2007. July 31. - 16:48
vissza is olvshatsz nam olyan hosszú a topik...
tapasztalat
váltókar, hváltó :sram hangosabb "nyersebb" viszont mindig precízen pontosan vált, bállításra karbantartásra igénytelen, masszívabb
sorból láncból átdobóból viszont nem vegyél sramot.....
köszi. 2600 hozzászólás nem sok
#4772
Posted 2007. July 31. - 16:47
pl 44/32 azt szeretem...mit értetek keresztbeváltás alatt... mert pl. én elõl középtányér - hátul 2. lánctányértól 8.-ig mindent használok
kistányért csak 1.2. nagyritkán 3.
nagytányér csak 8. 9.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4773
Posted 2007. July 31. - 16:45
én kijelzõvel is sokat váltok keresztbe
mit értetek keresztbeváltás alatt... mert pl. én elõl középtányér - hátul 2. lánctányértól 8.-ig mindent használok
kistányért csak 1.2. nagyritkán 3.
nagytányér csak 8. 9.
#4774
Posted 2007. July 31. - 16:27
vissza is olvshatsz nam olyan hosszú a topik...érdekelne összehasonlítás schimano és sram rendszerekrõl. Nem flame célzattal...bár félek tõle, hogy vallási kérdésekbe futunk bele...
tapasztalat
váltókar, hváltó :sram hangosabb "nyersebb" viszont mindig precízen pontosan vált, bállításra karbantartásra igénytelen, masszívabb
sorból láncból átdobóból viszont nem vegyél sramot.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4775
Posted 2007. July 31. - 16:19
#4776
Posted 2007. July 31. - 16:12
#4777
Posted 2007. July 31. - 16:07
én kijelzõvel is sokat váltok keresztbeNekem pl kell a fokozatkijelzõ hátra, nélküle sokat váltanék keresztbe.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4778
Posted 2007. July 31. - 13:29
A sebesség mindent megold.
#4779
Posted 2007. July 31. - 13:10
Naszóval a csapágyazás miatt többet számit a kar, mint a váltók. És egy bringa XTR h.váltóval még nem XTR-el szerelt kerékpár.
#4780
Posted 2007. July 31. - 11:55
('06 deore váltókar) csináljak egy újat? vagy lehet kapni valahol ? vagy esetleg van valakinek ?