nem lehet koszos es olaj nelkuli a lanc? akkor recseghet, ha epp jobban megnyomod.mitõl van az h vettem új váltót (alivio) és ha kiállva tekerek, recseg és szar érzés tekerni?
lánc fogaskeréksor juniusban volt cserélve, mi lehet a baj?
elvileg be van jól állítva a váltó.
Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#4701
Posted 2007. August 29. - 13:57

#4702
Posted 2007. August 29. - 13:34

ez szerintem nem meglepõ, mert a fordított mûködésû váltó nem rendellenes, max nem tetszik... a deore úgy tudom, jó 8-ashoz és 9-eshez is, talán még így is írják eleve. szerintem ezzel ne mlesz gond. de biztos amúgy hogy fordítottan mûködik?
Köszi a választ, azóta már más is mondta, h ez így nem abnormális, csak megszokást igényel. De tényleg fordítva vált. Valószínûle lecseréljük a fordított húzású deore hátsó váltót egy normál húzású deore lx váltóra.
#4703
Posted 2007. August 29. - 13:09

mitõl van az h vettem új váltót (alivio) és ha kiállva tekerek, recseg és szar érzés tekerni?
lánc fogaskeréksor juniusban volt cserélve, mi lehet a baj?
elvileg be van jól állítva a váltó.
Biztos hogy a váltó recseg? Mert ha csak kiállásnál jön elõ a probléma, akkor lehet a hajtókaron a tányérok vannak elkopva, vagy a középcsapágy rakoncátlankodik. Esetleg ferde a váltópapucsod és valahol hozzáér a lánc a váltókanálhoz.
Minden fokozatban csinálja, vagy csak 1-2 fokozatban?
#4704
Posted 2007. August 29. - 12:32

Kapható a shadow, de egy országúti váltó is jó lehetne neked.
lehet, de azért inkább mégis xt-felé kacsintgatok.
Egyébként a váltótól nem lesz nagyon 'nyúlós' a hajtás? Mert így SS-ben iszonyat jó...csak néha megszakadok felfelémenetben. És szeretek felfelé is menni

o.uti sor az bírja a kiképzést? Láttam asszem ilyen 11-23ast talán...úgyse használok nagy fogaskerekeket hátul.
Vagy azzal nem kompatibilis a váltó? (Ha nem...akkor elég nekem egy 8as alsó fele is talán.)
#4705
Posted 2007. August 29. - 11:05

lánc fogaskeréksor juniusban volt cserélve, mi lehet a baj?
elvileg be van jól állítva a váltó.
#4706
Posted 2007. August 29. - 10:57

A sebesség mindent megold.
#4707
Posted 2007. August 29. - 10:11

végülis akkor a shadow az most kapható, v csak rendelhetõ?
...mert lehet kellene egy váltó a hétvégére. És ha veszek, akkor vmi jó kéne. (minimum GS-LX, de inkább vmelyik XT...de, h melyik?)
Igazából merev-dirt-fr-bringára - már amennyire ez a fogalom létezik - kellene.
Normál-rövidkanalasra gondoltam, jelenleg egy olcsó 8as shimano sor van rajta...1et használok belõle. Maga a váltó ebben a felállásban kb 4sebességre kellene, v esetleg ha bírja a rendszer, akkor jólenne egy kis emelkedésû 8as sor...de nemtudom, h ezt lehet/érdemes-e.
5letek, vélemények, bármilyen hsz...?
thnx
#4708
Posted 2007. August 29. - 09:58

Sziasztok! Nekem a következõ a problémám:
Vettünk a Hervisnél Balance 3.1 bringát, Deore hátsó váltóval (9 seb.) és ST EF 50 váltókarral (8 seb.). Az elsõ használatnál derült ki, h nem úgy vált ahogy kellene, hanem pont fordítva. Utánanéztünk, és kiderült, h azért, mert a Deore váltóhoz fordított húzású váltókar kellene. Vissza Hervishez, bringa Kermibe, ahonnan másfél hónap után megkaptuk, h a bringa teljesen OK!
ez szerintem nem meglepõ, mert a fordított mûködésû váltó nem rendellenes, max nem tetszik... a deore úgy tudom, jó 8-ashoz és 9-eshez is, talán még így is írják eleve. szerintem ezzel ne mlesz gond. de biztos amúgy hogy fordítottan mûködik?
#4709
Posted 2007. August 29. - 09:39

Vettünk a Hervisnél Balance 3.1 bringát, Deore hátsó váltóval (9 seb.) és ST EF 50 váltókarral (8 seb.). Az elsõ használatnál derült ki, h nem úgy vált ahogy kellene, hanem pont fordítva. Utánanéztünk, és kiderült, h azért, mert a Deore váltóhoz fordított húzású váltókar kellene. Vissza Hervishez, bringa Kermibe, ahonnan másfél hónap után megkaptuk, h a bringa teljesen OK!
Azért engem érdekelne, hogy az élettartamot befolyásolja-e, h a hátsó váltó 27 sebességes rendszerhez van, a váltókar, a lánc és a tárcsakoszorú pedig 24 sebességeshez?
Érdemes-e lecserélni inkább a hátsó váltómat egy Alivióra (sajna arra nincs pénz, hogy a Deorehoz fejlesszük a bringát...)?
Elõre is kösz a választ.
#4710
Posted 2007. August 26. - 16:25

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4711
Posted 2007. August 26. - 14:48

A testbike az hiteles/megbízható forrásnak minõsül? :wtf:
Ahogy tudom.. nem mindig... :wtf:
De speciel Én Sram X9 + X7 Triggert használok és meg vagyok vele elégedve.
Bár a Sram Sx4-et és Sx4 Triggert nem ismerem, de ebben az árkategóriában nem hiszem, hogy túl nagy különbség lenne váltó és váltó között.. Bár lehet, hülyeséget beszélek..
Üdv.
Grande
#4713
Posted 2007. August 26. - 13:48

Nem tudom eldönteni h sram 3.0 h.váltót vegyek sx4 trigger karral vagy sx4 h. váltót sx4 karral?Nem mintha olyan nagy dilemma lenne mint pl egy xtr meg egy x.9 közt kellen választani de azért segíthetnétek.Van annyi különbség a 3.0 és az sx 4 közt h én kifizessek érte + 1 ezrest?
Nem tudom, hogy ezer forint Neked mennyire fáj, de ha nem, akkor Sx4-Sx4 Trigger.
http://www.testbike....t2.php?pid=2369
#4714
Posted 2007. August 26. - 11:16

#4715
Posted 2007. August 21. - 14:38

#4716
Posted 2007. August 21. - 13:13

#4717
Posted 2007. August 21. - 12:50

#4718
Posted 2007. August 21. - 12:34

#4719
Posted 2007. August 21. - 12:02

#4720
Posted 2007. August 20. - 21:38

Dave, itt is lehet kapni: http://piacter.bikem...t=84607&cat=500
hááááááááá, az egyik kedvenc boltom.

és akkor valószínûleg az lesz, hogy bemegyek jól a boltba, megtapizom mindegyiket, megnézem, hogy a váltókar hogy a jobb fogású, ha inverz a váltó vagy ha nem, aztán majd eldöntöm. a shadow vs sima is a boltban fog eldõlni, azt hiszem...