Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#4681
Posted 2007. August 31. - 13:50

csatolok egy kepet, ezen egy hasonlo rugozasi rendszeru Merlin vaz van, picit latszik, hogy mire gondolok.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4682
Posted 2007. August 31. - 12:33

pl. 42-tõl 48-as lánckerékig minden elõfordul.
az oúti váltóknál szerintem a bowdenhúzás (jó, ez orvosolható megfelelõ karral), és a más pálya (lánckerékfogak száma, egymáshoz képesti aránya) a gond. a megpróbáltatásokat valószínûleg bírnák...
most jöjjenek a tapasztaltak

#4683
Posted 2007. August 31. - 12:19

Rendkívüli módon hálás lennék, ha néhány sokat látott, öreg róka felvilágosítana abban a kérdésben, hogy mtb vázra miért nem szoktak/lehet/érdemes konzolos (tehát oúti (?) -mtb-on ilyen nincs ha jól tudom-) elsõ váltót tenni.
Miért kérdem?:
1- Eddig csak csepel gyermek, vagy gagyibb fajta kezdõ, vagy triál, vagy ss mtb-jaim voltak, szal az elõl történõ váltásban nincs nagy tapasztalatom.
2- Egy új váz tervezése közben felmerült, hogy esetleg konzolt rakok fel az elsõ váltó számára, mivel sok szempontból nagyon elõnyös lenne, ha nem kellene azon a részen kör profilúnak lenni a nyeregcsõnek.
Azt sem tudom, hogy méreteiknél fogva egyáltalán képesek-e ezek a váltók egy mtb hajtómûvet kiszolgálni, nameg hogy a környezeti viszonyokat hogyan vselik a normál mtb váltókhoz képest, stb., szal kb semmit.
Üdv.
#4684
Posted 2007. August 30. - 23:23

A sebesség mindent megold.
#4685
Posted 2007. August 30. - 22:31

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4686
Posted 2007. August 30. - 18:53

A sebesség mindent megold.
#4687
Posted 2007. August 30. - 18:45

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4688
Posted 2007. August 30. - 17:52

óó dávid, legyen további életed boldog, és szeretetteljes, bringád mindig legyen tökéletes!!
:D:D
basszus nem tudod hogy mekkorát segítettél rajtam!
pedig csak bírtam googleba, hogy sx4+sram+trigger+pdf, és a második találatot végigböngésztem...szóval legközelebb próbálkozz te is a googleal...

#4689
Posted 2007. August 30. - 17:43


basszus nem tudod hogy mekkorát segítettél rajtam!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4690
Posted 2007. August 30. - 17:35

aki tudna neked linkelni egy sram sx4 trigger jobb oldali kar robbantott ábrát összerakási tmutatóval együtt az írja le kérem szépen!köszönöm.
http://sram.com/_med...atalog_MY06.pdf
a 16. oldal környékén nézd meg.
#4691
Posted 2007. August 30. - 17:25

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4692
Posted 2007. August 30. - 15:59

Nincs valakinek otthon egy pár 3x7-es rapidfire váltókarja? Megvenném...
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#4693
Posted 2007. August 29. - 22:15

de gyorstüzelö karokkal is müxik bármilyen válto csak megszokás kérdése.
#4694
Posted 2007. August 29. - 22:02


#4695
Posted 2007. August 29. - 21:09

Váltókarból csak egy irányú létezik.
francba jani. elárultad a hadi titkot


#4696
Posted 2007. August 29. - 20:38

#4697
Posted 2007. August 29. - 20:34

Ha más irányu hátsó váltót veszel ahoz kell egy hasonló irányú váltókar is ha nem tévedek!
Szal érdemes meggondolni a cserét sztem jobban jársz ha megszokod:)
#4698
Posted 2007. August 29. - 20:31

...és a shadow elmegy 8as lánccal? Meg régebbi váltókarral? Van egy nemhasznált stx-rc karom.
illetve hogy viselne a rendszer egy 12-21es sort?
8as lánc -> 8as váltókar ->8as racsni akkor nem lehet gond!
#4699
Posted 2007. August 29. - 19:26

illetve hogy viselne a rendszer egy 12-21es sort?
#4700
Posted 2007. August 29. - 14:19

Minden fokozatban csinálja, vagy csak 1-2 fokozatban?
sztem van rajta elég olaj
minden fokozatban csinálja
bár nem lehet h az olcsó lánccal vagy a fogaskeréksorral van baj?
középsõ tányérnál honnan lehet látni h kopva van? mondjuk az még nem volt cserélve 1,5 éve