Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#4661
Írta 2007. szeptember 05. - 15:44

#4662
Írta 2007. szeptember 05. - 15:32

#4663
Írta 2007. szeptember 05. - 14:58

:scared: sose használtam még ilyet de csak ennyit birna egy deore lánc. ez kb deore szint ha jol tudom...
sztem te vmit benéztél uj sor uj lánc esetén tuti többet ki kéne birnia...
terepen? nem olyan biztos az...
#4664
Írta 2007. szeptember 05. - 14:57

Ha ki vannak hegyesedve a fogak, ez lehet a probléma. Hasonlítsd össze egy újjal.
nemrég meg kellett válnom a jó öreg fogaskoszorútól, és alig látszott rajta valami kopás (közelebbrõl nézve azért el voltak picit nyalva a fogak), mégis ugrált a lánc elég kis erõ hatására is.
#4665
Írta 2007. szeptember 05. - 14:51

Nekem terepen használva a HG50-es lánc 1000 km után kuka.
:scared: sose használtam még ilyet de csak ennyit birna egy deore lánc. ez kb deore szint ha jol tudom...
sztem te vmit benéztél uj sor uj lánc esetén tuti többet ki kéne birnia...
#4666
Írta 2007. szeptember 05. - 14:39

Ha ki vannak hegyesedve a fogak, ez lehet a probléma. Hasonlítsd össze egy újjal.
#4667
Írta 2007. szeptember 05. - 14:33

Lenne egy problémám
nincs megtörve a bowden, nem szorul valahol?
bowdenház-kupakok jól helyükön vannak?
#4668
Írta 2007. szeptember 05. - 14:19

Sziasztok!
Lenne egy problémám hátha valaki tudna segíteni. A helyzet a következõ: Most cseréltem váltóbovdeneket meg házat (jagvire) a bicómon. A lánc HG50 fogaskoszorú szintén a hajtókar deore a h váltó XT kb az egészben 1000-1500 km van . Mindent rendesen beláítottam és mikor elmentem tekerni hátul a4,5,6 fogaskeréken ugrott a lánc és spontán váltás is volt különösen terhelés alatt a többi sebességnél semmi gond. Mi lehet a hiba mit rontottam el?? Ha valakinek van valami jó ötlete kérem írjon a láncos topikba már írtam de semmi eredmény.
Köszi
Laci
ha jol be vannak állítva a végállasok meg feszes is a váltobowdened és csak 4.5.6 ba ugrál akkor a váltokar finomállítójával sztem orvosolni tudod a problémádat. remélem tudod h azt h kell használni. ha nem akkor probálkozz

igy látatlanba én ennyit tudnék segiteni kb..
#4669
Írta 2007. szeptember 05. - 13:16

Hi, Tamáska !
írj ennek a srácnak:
Szabó László, szabolaszloemail@freemail.hu .
Nemrég még õ árult olyan XTR kart középcsapival. Újat persze.
Sok sikert !
Marci
------------------------------------------------------------------
köszi, elkezdõdött a tárgyalás vele

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4670
Írta 2007. szeptember 05. - 13:00

Lenne egy problémám hátha valaki tudna segíteni. A helyzet a következõ: Most cseréltem váltóbovdeneket meg házat (jagvire) a bicómon. A lánc HG50 fogaskoszorú szintén a hajtókar deore a h váltó XT kb az egészben 1000-1500 km van . Mindent rendesen beláítottam és mikor elmentem tekerni hátul a4,5,6 fogaskeréken ugrott a lánc és spontán váltás is volt különösen terhelés alatt a többi sebességnél semmi gond. Mi lehet a hiba mit rontottam el?? Ha valakinek van valami jó ötlete kérem írjon a láncos topikba már írtam de semmi eredmény.
Köszi
Laci
#4671
Írta 2007. szeptember 05. - 00:13

írj ennek a srácnak:
Szabó László, szabolaszloemail@freemail.hu .
Nemrég még õ árult olyan XTR kart középcsapival. Újat persze.
Sok sikert !
Marci
------------------------------------------------------------------
A valaha gyartott egyik legjobb hajtokarok egyike. CC-re eleg konnyu, DH-ra es trialra pedig eleg eros. Ha most talalnek egy ilyet (ujat), szo nelkul tennem fel a legjobb bringamra.
FC-M950 1996-97, FC-M952 1998-2002
#4672
Írta 2007. szeptember 02. - 21:06

off:mért kell a testbikeot olvasni??semmi nem igaz amit ott leírnak...
Ez így nem igaz.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#4673
Írta 2007. szeptember 02. - 21:04

#4674
Írta 2007. szeptember 02. - 15:58

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4675
Írta 2007. szeptember 02. - 13:25

Mi a különbség a rövid és hosszú kanalas hátsó váltók között?quote]
Az áttételezés szélességétõl függõen, hosszabb, v rövidebb lánchossz változást kell kompenzálnia a kanálnak. Kisebb tartomány esetén elég rövidebb kanál - lsd országúti váltók. A dolog megoldható a váltógörgõk átmérõjének növelésével is lsd Shimano C sorozat, Altus...
#4676
Írta 2007. szeptember 02. - 00:34

Hi
Mi a különbség a rövid és hosszú kanalas hátsó váltók között?Deore LX tényleg könnyen elállitodik és sokat kell állítani?(Testbike-on olvastam de nem nagyon akarok hinni neki)
Annyi biztos hogy a hosszú kanalasból könnyeb kiszedni a trutyit.
Az LX-es hátsó váltóról nem tudok nyilatkozni de szerintem se lehet igaz a dolog mert ha valami rendesen be van álítva (csavarok rendesen meghúzva) pláne 1 LX akkor azt maximum a mindenható kaporszakálu tudná csak elálitani onnan fentrõl szerintem.
#4677
Írta 2007. szeptember 01. - 23:32

Mi a különbség a rövid és hosszú kanalas hátsó váltók között?Deore LX tényleg könnyen elállitodik és sokat kell állítani?(Testbike-on olvastam de nem nagyon akarok hinni neki

#4678
Írta 2007. augusztus 31. - 15:48

hmmm.. tetszik a hajtókar, ez mikori? talán még négyszöges?
A valaha gyartott egyik legjobb hajtokarok egyike. CC-re eleg konnyu, DH-ra es trialra pedig eleg eros. Ha most talalnek egy ilyet (ujat), szo nelkul tennem fel a legjobb bringamra.
FC-M950 1996-97, FC-M952 1998-2002
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4679
Írta 2007. augusztus 31. - 15:19

hmmm.. tetszik a hajtókar, ez mikori? talán még négyszöges?
2.generációs octalinkes XTR, tán már '96-ban is volt.
#4680
Írta 2007. augusztus 31. - 14:59

csatolok egy kepet, ezen egy hasonlo rugozasi rendszeru Merlin vaz van, picit latszik, hogy mire gondolok.
hmmm.. tetszik a hajtókar, ez mikori? talán még négyszöges?