Ahajó....
Bõvebben? (csak azt ne, hogy nagyon jó )
jó....Az x-9 shorty-ról érdekelnének tapasztalatok, egyáltalán milyen markolat váltókart használni a triggerekhez képest?
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.
Tessék békénhagyni a sram láncomat! Tök jó lánc az! Különben szakadást csak shimano-val tapasztaltam (és láttam), srammal nem.Én meg azért használok - és szeretem a - shimano láncot, mert kompatibilis a sram patentszemmel és még jobb is a váltásteljesítménye, nem szakadós és jobban tolerálja a keresztbeváltást. Ja és olcsóbb is ...
Én meg azért használok - és szeretem a - shimano láncot, mert kompatibilis a sram patentszemmel és még jobb is a váltásteljesítménye, nem szakadós és jobban tolerálja a keresztbeváltást. Ja és olcsóbb is ...Köszi a válaszok!
A papucs teljesen rendben van, beletekertem erre való eszközt, teljesen merõleges a kerék tengelye a papucs síkjával. Teljesen új az egész rendszer (ezért is idegesít nagyon), egy Duna és egy Bükk maraton van benne, meg kevés edzés. Tísztítom, karbantartom rendszeresen.
Nem tudom elképzelni, hogy a lánc okozza ezt a problémát, persze ettõl még csinálhatja. sram láncot azért szeretem, mert macera nélkül le tudom kapni, aztán rendesen megpucolni, durára ez nem igaz. Oútimon dura lánc van dura sorral, jól mûködik, csak szar pucolni.
Különben az alivioval és vmi noname sorral a sram lánc teljesen ok volt, öröm volt használni a fenti felálláshoz képest.
Sziasztok! Segítsen valaki!
A felállás a következõ: lx váltókar (ez az új dombornyomott), xt váltó (még nem a dompornyomott), sram 7.0 sor, sram lánc.
Jelenség: nem lehet a váltót rendesen beállítani. úgy néz ki, mintha a kar kevesebbet húzna, mint a sor osztása. ha alul állítom be pontosra, akkor fölfelé annyira összeadódnak a hibák, hogy a legfelsõre már nem vált fel. úgy tudom használni, hogy a hibát elosztom, így ideig óráig jó, persze nem sokáig, és akkor sem tökéletes.
bowdenezés gyakorlatilag új, pár száz km van benn, az is szárazon, meg meg is néztem, hogy tiszta e, nem szorul e, ilyesmi.
A városi bringámon az ezeréves stx-rc kar alivio váltóval gyorsabb, pontosabb (volt). Át is tettem volna, ha szerencsétlent nem lopják el, de ez már off.
Vélemény?
RAUH-Welt
B E G R I F F
Nekem is az országútinál volt hasonló probléma ... Sram láncot kukáztam és csréltem Dure-ace-re megjavult, eltûnt és vált mint a patent.Sziasztok! Segítsen valaki!
A felállás a következõ: lx váltókar (ez az új dombornyomott), xt váltó (még nem a dompornyomott), sram 7.0 sor, sram lánc.
Jelenség: nem lehet a váltót rendesen beállítani. úgy néz ki, mintha a kar kevesebbet húzna, mint a sor osztása. ha alul állítom be pontosra, akkor fölfelé annyira összeadódnak a hibák, hogy a legfelsõre már nem vált fel. úgy tudom használni, hogy a hibát elosztom, így ideig óráig jó, persze nem sokáig, és akkor sem tökéletes.
bowdenezés gyakorlatilag új, pár száz km van benn, az is szárazon, meg meg is néztem, hogy tiszta e, nem szorul e, ilyesmi.
A városi bringámon az ezeréves stx-rc kar alivio váltóval gyorsabb, pontosabb (volt). Át is tettem volna, ha szerencsétlent nem lopják el, de ez már off.
Vélemény?
44/34-t Igen már lelötték elöttem ... persze, hogy mûködik(ultegrával is megy), csak a (GS) kevesebb fogszámkülönbséget bír el ... ja és könnyebb.igy van tulajdonkepp csak azt akartam kifejezni, hogy a monti hajtomu a 11-34es sorral mukodik rovid kanalas valtoval [GS]
RAUH-Welt
B E G R I F F
Nokon és valamilyen köszörült bowdenszál. Persze nem olcsó, de hosszútávon megéri, mert csak a belsõ tefloncsövet kell cserélni.Ok, köszi. Amúgy bovdenek közül melyiket ajánlanátok? Én az Avid Flak Jacket-t néztem ki...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
de azért 44/34-et ritkán használsz..
RAUH-Welt
B E G R I F F
de azért 44/34-et ritkán használsz..elol 44es tanyerom van, hatul 11-34, es rovidkanalas XT megy. merev vaz.
XC-biker,
Szerintem Shimanóból 11-34 esetén hosszú kanalas, sram-ból kell a középkanalas.
RAUH-Welt
B E G R I F F