Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#4361
Írta 2008. január 08. - 20:17

márpedig ha jól be vannak állítva a végállások (amik egy XT-nél azért relatíve elég tágak) akkor se itt se ott nem fog beleérni.
#4362
Írta 2008. január 08. - 20:09

az oldalterelõ lemezekkel nekem sincs bajom,csak ha rendesen meg akarom hagyni azt az ajánlott 2-3mm-t a nagytányér és a terelõ között,akkor az elsõváltó hátsó összekötö lemezkéje súrolja a nagytányért, ha meg feljebb húzom,akkor kistányéron csörlõzésnél ér bele a lánc a kis kalitkacsavarba.
fanatiX mtbc
#4363
Írta 2008. január 08. - 18:07

az enyém 73 fokos, az elsõ setup egy deore volt ott sem ért bele a lánc, most x7 van elöl szintén gond nélkül
#4364
Írta 2008. január 08. - 18:07

A nyeregvázcsõszög általában 70fok fölött van az elsõváltós bringákon.
A sebesség mindent megold.
#4365
Írta 2008. január 08. - 17:53

azért hezitálok,mert szinte az összes helyen 66-69fok közötti nyeregvázcsövet írnak,az enyém meg annál meredekebb
fanatiX mtbc
#4366
Írta 2008. január 08. - 14:26

#4367
Írta 2008. január 08. - 12:10

72fokos nyeregvázcsõ,34,9mm,felülhúzós,24-36-46 os kiosztás
ehhez kellene nekem elsõváltó,de nem tudom,hogy shimanon belül melyik típus is felel meg ezeknek a feltételeknek.xtr vagy xt érdekelne.
ötlet?javaslat?
ehhez kellene nekem elsõváltó,de nem tudom,hogy shimanon belül melyik típus is felel meg ezeknek a feltételeknek.xtr vagy xt érdekelne.
ötlet?javaslat?
fanatiX mtbc
#4368
Írta 2007. december 29. - 19:56

arra gondolsz ami csak pár vasdarab?amibõl nem mindenki nézi ki hogy mi?nekem van egy.szinte új.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4369
Írta 2007. december 28. - 17:21

Van valakinek tippje hogy hol érdemes próbálkoznom hogy Sachs Huret hátsó versenyváltó törött rugóját pótoljam? Esetleg komplett ilyen típusú váltója jó vagy alkatrésznek használható állapotban van-e valakinek.
Kösz!
Üdv. Öccse
Kösz!
Üdv. Öccse
#4370
Írta 2007. december 27. - 22:38

a lánctányér oldalán van egy ~3 mm-es mûanyag 'alátét' a másikon meg egy ~4 mm-es gumigyûrû.
hát épp itt a bibi sztem

nem a 4 mm es kéne a hajtásoldalra a ~3 as meg a bal karhoz?
akkor szebb lenne a felállás
mint az integráltat is 68-as monoház esetén hajtásoldalra 2 alátét balra 1....
#4371
Írta 2007. december 27. - 22:33

hubaszki, tényleg jó alacsony profilú
ehhez végül is nemsok köze van a csapágyszélességnek
ehhez végül is nemsok köze van a csapágyszélességnek
#4372
Írta 2007. december 27. - 22:17

nem integrált.
de a csapágyak kívül vannak
nincs baj a hosszával. a lánctányér oldalán van egy ~3 mm-es mûanyag 'alátét' a másikon meg egy ~4 mm-es gumigyûrû.
ha akarnám, akkor ezzel tudnék játszani.
így is befér a lánc a tányérak és a láncvilla közé :S
de a csapágyak kívül vannak

nincs baj a hosszával. a lánctányér oldalán van egy ~3 mm-es mûanyag 'alátét' a másikon meg egy ~4 mm-es gumigyûrû.
ha akarnám, akkor ezzel tudnék játszani.
így is befér a lánc a tányérak és a láncvilla közé :S
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4373
Írta 2007. december 27. - 22:12

Andris:
ez ha jólemlékszem KCNC hajtókar. integrált tengelyes? mert olyan, mintha rövid lenne a tengelye a hajtókarodnak...
ez ha jólemlékszem KCNC hajtókar. integrált tengelyes? mert olyan, mintha rövid lenne a tengelye a hajtókarodnak...
#4374
Írta 2007. december 27. - 22:03

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4375
Írta 2007. december 27. - 21:23

nálam a shimano-nál még van 1.5 centi a karig
ha meg beleér akkor se fogod letépni a helyérõl:D
ha meg beleér akkor se fogod letépni a helyérõl:D
#4376
Írta 2007. december 27. - 21:10

ha meg nem a q-faktor olyan kevés akkor meg kib*tt vastag a kar
amugy ha csak beállításon mulik akkor no para. 1-2 mm et meg ugyse tudsz rajta eltaposni h beleérjen. gondolom én

amugy ha csak beállításon mulik akkor no para. 1-2 mm et meg ugyse tudsz rajta eltaposni h beleérjen. gondolom én
#4377
Írta 2007. december 27. - 21:06

végülis nem a q faktor olyan kevés (bár xt-nél keskenyebb), ha többet szarakodtam volna a váltóval, akkor elférne bõvebben is, de most annyira szépen vált, nem volt szívem belerondítani 
az xtr elsõváltó bowdenszorítójánál elnyalt 3 csavart mire "végre" ki tudtam b@szni a menetet magából a testbõl is. kapott egy anyát a végére oszt' jóvan.

az xtr elsõváltó bowdenszorítójánál elnyalt 3 csavart mire "végre" ki tudtam b@szni a menetet magából a testbõl is. kapott egy anyát a végére oszt' jóvan.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4378
Írta 2007. december 27. - 21:03

de abból nem lehet gáz, ha a terelõlemez meg a hajtókar közt csak 1-2 mm van?
fosok tõle no
:chin: hogy a picsába lehet olyan kicsi q-faktor?
#4379
Írta 2007. december 27. - 20:59

#4380
Írta 2007. december 27. - 20:58

az rendben van.
de abból nem lehet gáz, ha a terelõlemez meg a hajtókar közt csak 1-2 mm van?
fosok tõle no
savanyu
kcnc
de abból nem lehet gáz, ha a terelõlemez meg a hajtókar közt csak 1-2 mm van?
fosok tõle no

savanyu
kcnc
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu