akkor én még fiatal vagyok az x.0 gripkóval:D
igaz én azért váltottam erre mert jóval olcsóbb mint a tigger:)
meg más a feeling
és milyen a feeling?
gondolkozom, hogy x0 gripkó + x9 középkanalas h. váltó. az xt meg átmegy a másik cangára.
akkor én még fiatal vagyok az x.0 gripkóval:D
igaz én azért váltottam erre mert jóval olcsóbb mint a tigger:)
meg más a feeling
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Visszatérve a váltóra !
A 2007-es deore xt hátsó váltó rúgója se sokkal erõsebb mint pl egy 2005-ös deore váltóé.
Szóval csak terepen jön ki a különbség köztük , meg terhelés alatt !
Jó hogy szólsz!
Ma engedtem a csábításnak, és "váltottam". Markolat váltóról, pöcögtetõsre.
Az új gépen már egy X.0 trigger figyel majd.
Milyen szép!
Évek óta nem volt pöcögtetõs cucc a gépeimen.
Örgeszem?! :scared:
Na azért ez a 13 kg-os lx-es bringa kicsit erõs!Ja. Tavaly is ezért mentem LXes 13kilos brinyóval... Tiszta techmániás vagyok. L_O_L
Eredeti szerzõ Rémhörcsög
Ja, és honnantól profi egy bringás?
Ja. Tavaly is ezért mentem LXes 13kilos brinyóval... Tiszta techmániás vagyok. L_O_LM.o.-on mindenki technikából akarja megoldani azt, amit kint tudásból, és erõnlétbõl tesznek meg. Ezért is nem lesznek sehol.
Vagyis nagytányérról
Amúgy thez, minden váltás idõveszteség1 körben mondjuk 5X leváltasz, 7 körben az 35 alkalom, ami olyan 17 másodperc körüli veszteség, ami 30 km/h-s átlag esetén 140 méter
Meg minek leváltani, ha birgya' keresztben is?
Kistányért én is gondolkozom hogy leszedjem, de akkor kellene egy 29-es tányér, mert van olyan cc pálya, ahol 32-34 kevés...