Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4281
Posted 2008. January 24. - 17:03
Ez a trigger dolog az új AM gépre lesz, ott meg a hajlított kormány - nem divatból, de ez nem versenygép - nem sok minden fér el, így a gripkó ugrott.
Ez meg még szép is, ráadásul az Avid fékkarra fel lehet tenni. Matchmaker.
"vannak a házasságnak pozitív oldalai is..."
#4282
Posted 2008. January 24. - 16:42
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4283
Posted 2008. January 24. - 16:19
és milyen a feeling?
gondolkozom, hogy x0 gripkó + x9 középkanalas h. váltó. az xt meg átmegy a másik cangára.
nekem eddig csak shimanoba volt pöckölõs, az is deore volt, deore-val, tavaly augusztusban pereceltem egy akkorát hogy kormányostul kiszakadt, akkor lecseréltem mindent. x7 közepes váltó elöl-hátul, x5 gripkó lett, most már x0 grip
teljesen más érzés, sokan azt mondják,hiszik hogy a gripkóval nem lehet egyszerre váltani meg fékezni, és ezért jobb a pöckölgetõs. nagy tévedés ez. én már a régi x5-tel tudtam úgy fékezni hogy közbe váltottam pedig annak 1 centivel hoszabb a markolata az x0-hoz képest.
a két kar között szinte csak kinézeti külömbség van, talán annyi hogy az x0 markolata gyorsabban kopik, de lehet kapni külön gumit rá. meg talán finomabban jár lefelé mint az x5.
#4284
Posted 2008. January 24. - 16:09
akkor én még fiatal vagyok az x.0 gripkóval:D
igaz én azért váltottam erre mert jóval olcsóbb mint a tigger:)
meg más a feeling
és milyen a feeling?
gondolkozom, hogy x0 gripkó + x9 középkanalas h. váltó. az xt meg átmegy a másik cangára.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4285
Posted 2008. January 24. - 16:06
Visszatérve a váltóra !
A 2007-es deore xt hátsó váltó rúgója se sokkal erõsebb mint pl egy 2005-ös deore váltóé.
Szóval csak terepen jön ki a különbség köztük , meg terhelés alatt !
Na ebben mondjuk tévedsz, mert az RDM510-es széria rugója az évszázad egyik legszarabbja volt. Ettõl fényévre van bármelyik XT-is.
#4286
Posted 2008. January 24. - 16:02
Jó hogy szólsz!
Ma engedtem a csábításnak, és "váltottam". Markolat váltóról, pöcögtetõsre.
Az új gépen már egy X.0 trigger figyel majd.
Milyen szép!
Évek óta nem volt pöcögtetõs cucc a gépeimen.
Örgeszem?! :scared:
akkor én még fiatal vagyok az x.0 gripkóval:D
igaz én azért váltottam erre mert jóval olcsóbb mint a tigger:)
meg más a feeling
#4287
Posted 2008. January 24. - 15:53
A 2007-es deore xt hátsó váltó rúgója se sokkal erõsebb mint pl egy 2005-ös deore váltóé.
Szóval csak terepen jön ki a különbség köztük , meg terhelés alatt !
#4288
Posted 2008. January 24. - 15:43
Ma engedtem a csábításnak, és "váltottam". Markolat váltóról, pöcögtetõsre.
Az új gépen már egy X.0 trigger figyel majd.
Milyen szép!
Évek óta nem volt pöcögtetõs cucc a gépeimen.
Örgeszem?! :scared:
#4289
Posted 2008. January 24. - 15:39
#4290
Posted 2008. January 24. - 15:36
Na azért ez a 13 kg-os lx-es bringa kicsit erõs!Ja. Tavaly is ezért mentem LXes 13kilos brinyóval... Tiszta techmániás vagyok. L_O_L
Leírhatnád hogy jön ez ki neked ugyan is az én 100000 ft-os bringám is 12.5 alatt van !
#4291
Posted 2008. January 24. - 15:13
Hát errõl már volt szó többször, de lényegében az aki elitben indul, vagy maraton hosszún, mert ugye világszinten is ez számít. A versenyzését nem saját pénzébõl finanszírozza, ebbõl él,ergo vannak szopnzorai, csapata, edzõje (masszõrje,szerelõje,menedzsere..mondjuk itthon ezzel mindenkit kizárnánk:))
Aki nem csak eredményeiben(benne van az élmezõnyben) profi, hanem viselkedésében is. (interjúk, fotózás,bármilyen formájú nyilatkozatok, megszólalások) Dióhéjban ennyi, de errõl sztem nem ebben a topikban kellene többet beszélni, hanem a fene tudja hol:)
#4292
Posted 2008. January 24. - 15:12
Eredeti szerzõ Rémhörcsög
Ja, és honnantól profi egy bringás?
pl.: meg tud élni belõle
Csak egy példa: 6 napos maraton, valahol Kanadában.
Emberünk full szervizt kap, mert leperkálta - vagy a szponzora - a 3500 dolláros nevezést. Kétnaponta kivágják a kukába teljes hátsó sort, láncot, plusz full cheklist.
#4293
Posted 2008. January 24. - 15:04
#4294
Posted 2008. January 24. - 14:58
Az viszont tény, hogy az, akinek a szponzor(anyu) fizeti a versenyzését, annak csak az számít, hogy mi a legrövidebb idõ, és megoldás,de akik pl diák, meg egyéb hitelbõl fedezik a bringázásukat, és nincsennek a top10-ben, azoknak ugye..
Mert: akinek nem hosszú a lánca, hogy lobogjon, annak esetleg összefeszül a keresztláncnál, arról nem beszélve, hogy a hátsó váltó rugóit is maximálisan nyújtja. Ennyi. De ettõl még te is használhatod így.
#4295
Posted 2008. January 24. - 14:49
Az meg hogy miért tartunk ott, ahol, az nem elsõsorban ez miatt van. Inkább orvosi, pénzügyi, edzõi, technikai, szövetségi háttér miatt van így. Meg még kva sok minden miatt... Most meg elmentem edzeni ugyhogy majd re 8 körül
#4296
Posted 2008. January 24. - 14:34
Aki régi fórumos az tudja mi az XcRacer effektus. De ja vu-m van:)
#4297
Posted 2008. January 24. - 14:32
Ja. Tavaly is ezért mentem LXes 13kilos brinyóval... Tiszta techmániás vagyok. L_O_LM.o.-on mindenki technikából akarja megoldani azt, amit kint tudásból, és erõnlétbõl tesznek meg. Ezért is nem lesznek sehol.
#4298
Posted 2008. January 24. - 14:30
M.o.-on mindenki technikából akarja megoldani azt, amit kint tudásból, és erõnlétbõl tesznek meg. Ezért is nem lesznek sehol.
#4299
Posted 2008. January 24. - 14:24
És pont hogy nem szakad el a lánc, mivel az elsõ váltás rója rá a legnagyobb terhelést.
De Ti tuti okosabbak vagytok, magyarázzátok már el légyszíves akkor a külföldi élvonalbeli versenyzõknek is el ezt a dolgot...