Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Váltók, váltókarok

- - - - -

  • Please log in to reply
7430 replies to this topic

#4281
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts
Nékem a gripkó nagyon bejött, és a mai napig a favorit. /kinek a pap, kinek a lánya..:D/
Ez a trigger dolog az új AM gépre lesz, ott meg a hajlított kormány - nem divatból, de ez nem versenygép - nem sok minden fér el, így a gripkó ugrott.
Ez meg még szép is, ráadásul az Avid fékkarra fel lehet tenni. Matchmaker.
"vannak a házasságnak pozitív oldalai is..." :D

#4282
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
Nekem a Tourney vitte a 42-34-et. Mindenféle rosszalkodás nélkül. :)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#4283
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,247 posts

és milyen a feeling?
gondolkozom, hogy x0 gripkó + x9 középkanalas h. váltó. az xt meg átmegy a másik cangára.


nekem eddig csak shimanoba volt pöckölõs, az is deore volt, deore-val, tavaly augusztusban pereceltem egy akkorát hogy kormányostul kiszakadt, akkor lecseréltem mindent. x7 közepes váltó elöl-hátul, x5 gripkó lett, most már x0 grip

teljesen más érzés, sokan azt mondják,hiszik hogy a gripkóval nem lehet egyszerre váltani meg fékezni, és ezért jobb a pöckölgetõs. nagy tévedés ez. én már a régi x5-tel tudtam úgy fékezni hogy közbe váltottam pedig annak 1 centivel hoszabb a markolata az x0-hoz képest.
a két kar között szinte csak kinézeti külömbség van, talán annyi hogy az x0 markolata gyorsabban kopik, de lehet kapni külön gumit rá. meg talán finomabban jár lefelé mint az x5.

#4284
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,052 posts

akkor én még fiatal vagyok az x.0 gripkóval:D
igaz én azért váltottam erre mert jóval olcsóbb mint a tigger:)
meg más a feeling


és milyen a feeling?
gondolkozom, hogy x0 gripkó + x9 középkanalas h. váltó. az xt meg átmegy a másik cangára.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4285
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts

Visszatérve a váltóra !
A 2007-es deore xt hátsó váltó rúgója se sokkal erõsebb mint pl egy 2005-ös deore váltóé.
Szóval csak terepen jön ki a különbség köztük , meg terhelés alatt !


Na ebben mondjuk tévedsz, mert az RDM510-es széria rugója az évszázad egyik legszarabbja volt. Ettõl fényévre van bármelyik XT-is.

#4286
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,247 posts

Jó hogy szólsz!
Ma engedtem a csábításnak, és "váltottam". Markolat váltóról, pöcögtetõsre.
Az új gépen már egy X.0 trigger figyel majd.
Milyen szép!
Évek óta nem volt pöcögtetõs cucc a gépeimen.
Örgeszem?! :scared:


akkor én még fiatal vagyok az x.0 gripkóval:D
igaz én azért váltottam erre mert jóval olcsóbb mint a tigger:)
meg más a feeling

#4287
ppeter

ppeter

    vendég

  • fórumtag
  • 229 posts
Visszatérve a váltóra !
A 2007-es deore xt hátsó váltó rúgója se sokkal erõsebb mint pl egy 2005-ös deore váltóé.
Szóval csak terepen jön ki a különbség köztük , meg terhelés alatt !

#4288
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts
Jó hogy szólsz!
Ma engedtem a csábításnak, és "váltottam". Markolat váltóról, pöcögtetõsre.
Az új gépen már egy X.0 trigger figyel majd.
Milyen szép!
Évek óta nem volt pöcögtetõs cucc a gépeimen.
Örgeszem?! :scared:

#4289
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
és ez itt egy vonal. innentõl anyázás privátban. köszöntem.

a téma váltók, váltókarok


#4290
ppeter

ppeter

    vendég

  • fórumtag
  • 229 posts

Ja. Tavaly is ezért mentem LXes 13kilos brinyóval... Tiszta techmániás vagyok. L_O_L

Na azért ez a 13 kg-os lx-es bringa kicsit erõs!
Leírhatnád hogy jön ez ki neked ugyan is az én 100000 ft-os bringám is 12.5 alatt van !

#4291
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
Én mindig figyelek:)
Hát errõl már volt szó többször, de lényegében az aki elitben indul, vagy maraton hosszún, mert ugye világszinten is ez számít. A versenyzését nem saját pénzébõl finanszírozza, ebbõl él,ergo vannak szopnzorai, csapata, edzõje (masszõrje,szerelõje,menedzsere..mondjuk itthon ezzel mindenkit kizárnánk:))
Aki nem csak eredményeiben(benne van az élmezõnyben) profi, hanem viselkedésében is. (interjúk, fotózás,bármilyen formájú nyilatkozatok, megszólalások) Dióhéjban ennyi, de errõl sztem nem ebben a topikban kellene többet beszélni, hanem a fene tudja hol:)

#4292
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts

Eredeti szerzõ Rémhörcsög
Ja, és honnantól profi egy bringás?


pl.: meg tud élni belõle

Csak egy példa: 6 napos maraton, valahol Kanadában.
Emberünk full szervizt kap, mert leperkálta - vagy a szponzora - a 3500 dolláros nevezést. Kétnaponta kivágják a kukába teljes hátsó sort, láncot, plusz full cheklist.

#4293
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,108 posts
Nem haragszom, csak majd idén figyelj :) Ja, és honnantól profi egy bringás? Ezt még elmondthatnád igazán :)
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#4294
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
Már ne haragudj, de te a profitól még nagyon messze vagy. De ez nem is ide tartozik. Az utóbbi 18 évben lehet több dologot láttam, mint te a hátterekkel kapcsolatban, de ez sem ide.
Az viszont tény, hogy az, akinek a szponzor(anyu) fizeti a versenyzését, annak csak az számít, hogy mi a legrövidebb idõ, és megoldás,de akik pl diák, meg egyéb hitelbõl fedezik a bringázásukat, és nincsennek a top10-ben, azoknak ugye..
Mert: akinek nem hosszú a lánca, hogy lobogjon, annak esetleg összefeszül a keresztláncnál, arról nem beszélve, hogy a hátsó váltó rugóit is maximálisan nyújtja. Ennyi. De ettõl még te is használhatod így.

#4295
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,108 posts
Nem magamra vettem, csak a saját példámon keresztül cáfoltam azt, hogy az állításod hamis.

Az meg hogy miért tartunk ott, ahol, az nem elsõsorban ez miatt van. Inkább orvosi, pénzügyi, edzõi, technikai, szövetségi háttér miatt van így. Meg még kva sok minden miatt... Most meg elmentem edzeni ugyhogy majd re 8 körül
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#4296
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
Ha magadra veszed, az jelent valamit...
Aki régi fórumos az tudja mi az XcRacer effektus. De ja vu-m van:)

#4297
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,108 posts

M.o.-on mindenki technikából akarja megoldani azt, amit kint tudásból, és erõnlétbõl tesznek meg. Ezért is nem lesznek sehol.

Ja. Tavaly is ezért mentem LXes 13kilos brinyóval... Tiszta techmániás vagyok. L_O_L
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#4298
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
Ha a magyar elitnek csak az elsõ nem váltás hiányozna ahhoz, hogy legalább az elsõ 100-ba kerüljenek, akkor ám legyen. Tisztelet a 2db kivételnek!
M.o.-on mindenki technikából akarja megoldani azt, amit kint tudásból, és erõnlétbõl tesznek meg. Ezért is nem lesznek sehol.

#4299
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,108 posts
Nem, nem állok. De nyilván elöl nem lehet váltani teljes terhelés alatt, míg hátul igen.

És pont hogy nem szakad el a lánc, mivel az elsõ váltás rója rá a legnagyobb terhelést.

De Ti tuti okosabbak vagytok, magyarázzátok már el légyszíves akkor a külföldi élvonalbeli versenyzõknek is el ezt a dolgot...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#4300
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
És milyen jó sírni, hogy elszakadt a bármilyen márkájú lánc, meg elhajlott a lánckerék. És akkor ugrottak a pontok. Erõsödni kell na, és akkor nem kell kereszt, meg kistányér.