Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4261
Posted 2008. January 25. - 12:38
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4262
Posted 2008. January 25. - 11:13
#4263
Posted 2008. January 25. - 11:10
Olyan érzésem volt, mintha nekem találták volna ki.
Nem is akarok mást.
Próbáld ki ha tudod, megéri.
#4264
Posted 2008. January 25. - 11:09
Ha lehet használd a módosít gombot, az a pici ott alul, így egy hozzászólásban is elmondhatod a kínt ami gyötör.
ON
Ha eddig rapidot használtál és bevált, akkor ne cserélj. A markolatváltónál még a dc is jobb. XT amúgy csapágyazott, kicsit nagyobb elmozdulás kell ahhoz hogy váltson mint az xtr-nél, de nem vészes.
Ha teheted menj mindegyik rendszerrel 1-2 napot. Nálunk vannak tesztbringák is, más boltokban is lehet hogy...
#4265
Posted 2008. January 25. - 11:05
A sebesség mindent megold.
#4266
Posted 2008. January 25. - 10:56
deore xt dual control ST-M760 típus
Valaki használ ilyet ? tudnátok valami jót mondani rólla illetve , ha van rossz tulajdonság akkor azt is:)
Ja meg hogy érdemes e ilyet venni ? vagy inkább rapid-ot
Persze nekem v-fékhez kell!
#4267
Posted 2008. January 25. - 10:52
Nekem is van védõm , csak a deore után vártam a megváltót és azt hittem az xt váltó személyében fog eljönni , hát nem így lett .nekem meg fussa védõre is ez ellen !
na meg van egy csavar a hátulján, amivel azért meg lehet feszíteni az illetõ rugót...
Félreértés ne essék nagyon tetszik a váltó csak nem minden tökéletes rajta.
#4268
Posted 2008. January 24. - 21:58
A SRAM Dual Drive rendszerét én csak tavaly óta használom, azt is az AZUB Max rekuban. Nekem nagyon tetszik, de hogy terepen milyen lenne, nem tudom. Aszfalton nagyon faintos!
Zed is bátorított még a választásnál, õ sem tudott negatívumot mondani róla.
#4269
Posted 2008. January 24. - 21:46
#4270
Posted 2008. January 24. - 21:43
gondolkodtam agyváltón a sram 8asán agyaltam/tunk terepre, meg állítólag, van itthon is, aki használja ilyesmire, én azért nem merném, nehogy roller legyen a bükkbõl...
tehát,hogy csak rohloff lehet az igazi terepagyváltó
az meg 160 -170 rugó alatt nem naon van, tehát számomra húzós.
#4271
Posted 2008. January 24. - 21:31
Egyébként nem vettem olcsóbban, mint itthon kapnám. A boltokban ott is megkérik az árát, max e-bay -en lehetne kifogni olcsót, de sztem az is ritka. (Én még nem találtam kiugróan olcsót!)
#4272
Posted 2008. January 24. - 21:21
#4273
Posted 2008. January 24. - 21:18
Savanyú, azóta fényévekre távolodott el a mai technika a rémisztõ múlttól! Nekem is jutott még az "õskori" gripkó okozta élményekbõl. Akkor jött a Shimano-korszak. Aztán váltás, ma már nem cserélnék!
(Na jó, most rakom be a Rholoff agyat a trekkingbe..)
#4274
Posted 2008. January 24. - 20:51
#4275
Posted 2008. January 24. - 20:39
Nyílván nem de ezzel is a lánc ugyanúgy szétveri a vázat ,csak ezt akartam érzékeltetni.
Messsze van még a sramhoz eben a tekintetben
nekem meg fussa védõre is ez ellen !
na meg van egy csavar a hátulján, amivel azért meg lehet feszíteni az illetõ rugót...
#4276
Posted 2008. January 24. - 19:50
A sebesség mindent megold.
#4277
Posted 2008. January 24. - 19:18
Nyílván nem de ezzel is a lánc ugyanúgy szétveri a vázat ,csak ezt akartam érzékeltetni.
Messsze van még a sramhoz eben a tekintetben
Nem igazán. XT/XTR Shadow ugyanúgy nem bántja a vázat mint a sram.
#4278
Posted 2008. January 24. - 19:13
Nyílván nem de ezzel is a lánc ugyanúgy szétveri a vázat ,csak ezt akartam érzékeltetni.tehát akkor ezek szerinte egy hátsó váltó minõsége kimerül a rugó erejében???
(esetleg anyagok, illesztések, innovatív megoldások neme számítanak e... :-/ )
Messsze van még a sramhoz eben a tekintetben
#4279
Posted 2008. January 24. - 18:02
Visszatérve a váltóra !
A 2007-es deore xt hátsó váltó rúgója se sokkal erõsebb mint pl egy 2005-ös deore váltóé.
Szóval csak terepen jön ki a különbség köztük , meg terhelés alatt !
tehát akkor ezek szerinte egy hátsó váltó minõsége kimerül a rugó erejében???
(esetleg anyagok, illesztések, innovatív megoldások neme számítanak e... :-/ )
#4280
Posted 2008. January 24. - 17:49
utoljára gs 600-asom volt,ha jól emlékszem, anno 199...-ban
kb 2havonta:lebont-szarv,markolat, szétszed, mos, ujraken, visszarak, markolat, szarv, beállit váltó
ha esett,-esõ,sár-vagy én estem-por,sár- elõlrõl az egészet...
mindezért pontatlan, nyúlós, kesztyû/hüvelykujjevõ..áhh
bár, azóta biztos sokat változtak, de még most sem akarom tudni.
többet soha nem lesz, semmilyen, igéreeeem anyuuuu