Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Váltók, váltókarok

- - - - -

  • Please log in to reply
7430 replies to this topic

#4161
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Én a SRAM-ra gondoltam, de ez félreértésbõl adódhatott; kizárt dolognak, tartom, hogy marokváltós legyen az a gép.


#4162
copper

copper

    vendég

  • fórumtag
  • 184 posts
Az nem jutott esetleg eszedbe, hogy megtekintsd a gyártó honlapján?:chin:[/QUOTE]

az összes Crux tesztet elolvastam ami a neten van, de ez nem derült ki, mármint az hogy marokváltós-e a Crux
Ha meghalsz egy emelkedõn, az azt jelenti, hogy mindent beleadtál...

#4163
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Csak annyit tennék hozzá, hogy az utóbbi idõben több összehasonlító tesztet is olvastam (szakmai, nem felhasználói), melyben a két teljes családot hasonlították össze. Az XT csak azért kapott néhány ponttal többet, mert árban minimálisan ugyan, de jobb volt. Mûködésbeli verdict-et nem hirdettek, egyértelmû volt az álláspont, hogy egyformán jók.

ezek szerint a Sram nem váltókaros, hanem marokváltós?? Asszem Trekken láttam olyat.
Mintha egy katalógusban láttam volna hagyományos váltókaros verziót is...


Az nem jutott esetleg eszedbe, hogy megtekintsd a gyártó honlapján?:chin:


#4164
copper

copper

    vendég

  • fórumtag
  • 184 posts
ezek szerint a Sram nem váltókaros, hanem marokváltós?? Asszem Trekken láttam olyat.
Mintha egy katalógusban láttam volna hagyományos váltókaros verziót is...
Ha meghalsz egy emelkedõn, az azt jelenti, hogy mindent beleadtál...

#4165
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
ha a többi alkatrész tetszik, akkor bátran vedd meg, az x9 prímán mûködik. felejtsd el, hogy az egyik v. másik jobb, különben 8 oldal szájtépés következik a két tábor lakóitól :)

#4166
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Azt ki merem jelenteni, hogy hátsó váltóból jobb az x.9, mint az xt'04. Váltókarból meg nehéz eldönteni, mert a sram markolat és trigger, a shimano meg rf/rf+/dc karokat gyárt, mindegyik kar hibátlanul mûködik, én a triggert szerettem jobban a trigger és az rf közül (teljesen egyénfüggõ), most az új xt karral próbálok barátkozni.


A sebesség mindent megold.

 


#4167
copper

copper

    vendég

  • fórumtag
  • 184 posts

tavalyi crux x9?


Jaja, arra gondoltam.
Szóval kb.milyen eltérés van Simi XT és Sram között, esetleg melyik a jobb??
Ha meghalsz egy emelkedõn, az azt jelenti, hogy mindent beleadtál...

#4168
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
tavalyi crux x9?

#4169
copper

copper

    vendég

  • fórumtag
  • 184 posts

Sokmindenben, de a lényeg ugyanaz, arrébb tolja a láncot.


vagyis próbáljam ki és meglátom...:)
Ha meghalsz egy emelkedõn, az azt jelenti, hogy mindent beleadtál...

#4170
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Miben különbözik a Sram a Shimano váltóktól?? Mert lehet vennék Magellan Crux-ot ami Sram váltóval van szerelve...

üdv.

Sokmindenben, de a lényeg ugyanaz, arrébb tolja a láncot.


A sebesség mindent megold.

 


#4171
copper

copper

    vendég

  • fórumtag
  • 184 posts
Miben különbözik a Sram a Shimano váltóktól?? Mert lehet vennék Magellan Crux-ot ami Sram váltóval van szerelve...

üdv.
Ha meghalsz egy emelkedõn, az azt jelenti, hogy mindent beleadtál...

#4172
itx

itx

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 posts
ok, sztem nem japan szavak roviditesei, mert pl a SS shoto ge-ji, a GS midoru ge-ji, az SGS meg rongu ke-ji.
:)

#4173
itx

itx

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 posts

Jó, azért ennyire nem vagyok együgyû. Ezeket a jelentéseket ismerem. Engem a japán kifejtések érdekelnek.


SS ショートゲージ
GS ミドルゲージ
SGS ロングケージ

:D

PS. a fonetikus atirast meg keresem :)

#4174
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
így van.

esetleg mondd meg h milyen váltókarod van, akkor tudunk pontosabbat.
shimanoknál ki kell csavarni a kis müanyag csavart -> leváltani 1 re(hogy a bowden vége kifele legyen) -> bowden kitol, kihúz

#4175
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 posts
Azért, mert általában nem lehet kiakasztani. Általában a legkisebb lánckerékre váltva ki lehet tolni a bowdent a karból (ha a váltóból kiszedted).

#4176
pyroboy

pyroboy

    vendég

  • fórumtag
  • 10 posts
Sziasztok egy bénához méltó kérdésem lenne... Az elsõ váltóból valahogy sehogy nemtom kiakasztani a bowdent ( váltókar )... fékbõl kitudom de itt valahogy sehogy sem megy... vki elmondaná a helyes technikát ?

#4177
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
Hûazannya, pedig csak vicceltem, de ezek szerint beletrafáltam.

#4178
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

SS=Short Cage SC, GS=Long Cage LC, SGS=Super Long Cage SLC, MGS=Mega Long Cage MLC de a jelölések a japán szavak rövidítései, azért nem értitek :D

Jó, azért ennyire nem vagyok együgyû. Ezeket a jelentéseket ismerem. Engem a japán kifejtések érdekelnek.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4179
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
X-9 közép nálam 43at elvisz (a 2 végállásban azért nem használnám), de kb 1-1,5 cm-rel rövidebb a kanala, mint az sgs shadownak. A gyári kapacitásnál egy kicsit többet (2-3 foggal) bírnak a váltók, de az már nem egészséges nekik.


A sebesség mindent megold.

 


#4180
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
SS=Short Cage SC, GS=Long Cage LC, SGS=Super Long Cage SLC, MGS=Mega Long Cage MLC de a jelölések a japán szavak rövidítései, azért nem értitek :D