A hajtómű rohadt jól néz ki, azt meg kell hagyni! Kíváncsi leszek rá, így legalább első kézből lehet infót kapni!
Ne fogd majd vissza magad!
Végre megérkezett és már a helyén van!
A hajtómű rohadt jól néz ki, azt meg kell hagyni! Kíváncsi leszek rá, így legalább első kézből lehet infót kapni!
Ne fogd majd vissza magad!
Végre megérkezett és már a helyén van!
Végre megérkezett és már a helyén van!
Még csak 40 km van benne, tehát nem hosszú a barátság (32 / 11-42).
1. Nagyon határozott a váltás
2. A lánc a helyén maradt
3. Az állítható "kuplung" rugóerősség jó dolog
4. Nagyon(-nagyon) csendes a rendszer
5. A váltókaron a karok nagyon jó fogással bírnak, ergonomikus helyen vannak (részemről sokkal kényelmesebb mint az előző XT)
6. A régi hátsó váltó sokkal pofásabb.
A direct mount takarófedelet fogom még cserélni másra, a váltókar kijelző takarófedél nem jár a karhoz, azt 2.5 Euróért lehet kapni, majd csak megérkezik.... (igazán beleférhetne az árba). Azt hiszem nem fog hiányozni az első átdobó, a tartósságra kíváncsi leszek.
Bentről a céges hálózatról nem látszott a kép, csak most röhögök rajta.
Jobb kézzel váltasz, ha emelkedő jön, ballal meg ha haladni akarsz...
köszi, a végleges setup szerinti kormánnyal:
http://www.retrobike...hp?f=6&t=325214
Nem értem, miért hagyták el később szinte teljesen ezt a megoldást Ma már úgy kell ezekre "vadászni".
Letisztult? Visszafogott? Ez egy sárvédő..... Ha már itt tartunk akkor, bumfordi, gagyi, univerzális ami mindenre jó, de semmire igazán...és pont, hogy haza vágja a letisztult, visszafogott összképet...
Bocsánat...
Letisztult? Visszafogott? Ez egy sárvédő....Ha már itt tartunk, akkor távol tartja a kosz nagy részét a bringa többi részétől és tőlem, ...és pont, hogy a méretre nyesett pálcákkal jól be is lehetett állítani....
Nincs harag...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nekem mondod?
http://cyclingtips.c...on-projekt-3-7/
a jobbos kar úgy néz ki, mintha egy fékkarba machináltak volna egy elforgatott thumbiet. az átdobót kezelő fejcsőre száműzött kar pedig elég csemege-szagú.
Edited by Vejne, 2015. September 11. - 12:00.
Haha, a thumbie és gripshift szerintem pont városi veretőkre a legjobb, gyakori lámpás-állás-gyorsítás miatt, hasznos ha egyszerre sok fokozatot tudsz váltani.
nekem mondod?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
második napja nézegetem ezt a specit, ha nem lenne ennyire nagy, már megvettem volna. az XT thumbie nagy király rajta!
Haha, a thumbie és gripshift szerintem pont városi veretőkre a legjobb, gyakori lámpás-állás-gyorsítás miatt, hasznos ha egyszerre sok fokozatot tudsz váltani.
Kár, hogy van kommúterem, igaz, a hajtókar-pedálpersely meg van semmisítve, szerencsére 2ezer ft körül perselyeznek, csak épp' nélkülözhetetlen a masina.
más: mivel lassan vége az outis szezonomnak, elgondolkoztam egy kis váltókar-tuningon. Erősebb rugók, valamint, akár a hüdiket is lecserélném, bár, utóbbiak ára (EC-Re500) nem valami biztató.. Láttam néhány régi 98 előtti dizájnú kampa-kart, ahol a kis csúcsot lereszelve-lefaragva ráhúzták a váltókarra az EC-RE600-as gumit, elég jól illeszkedett..
Jó kérdés, merjem-e megtenni. A fékkart is lehetne kicsit tuningolni, megfőzni trisóban& lefújni feketére. Hmm..
Optikai dolgok, de a belsőségek "megerősítése" mindenképp jó ötletnek hangzik..
Bizony ! AZ a váltókar !!
1995 óta a mai napig felső váltókarokkal járok. Most épp vegyesben, az első egy Suntour, a hátsó egy Shimano. A Shimano egy műanyag SiS szerű valami, 800 Ft volt 1995-ben, a mai napig hibátlan, kb 100ezer km használat után. És súlyban veri az XTR-t !
Szerintem jó vétel volt.
Először is a megfelelő topikot ehhez itt találod: http://forum.bikemag...étõl-a-farkáig/
A lényeg, hogy a fék- és a váltókarnak megfelelő akasztószem legyen a bowden végén (outi/MTB). Nem kell túlbonyolítani, egy rozsdamentes esetleg még köszörült bowden megteszi és teflonbéléses bowdenház. Bowdenházból külön van váltóhoz és fékhez, erre figyelj. A bowdenház végére illő kupakok is fontosak.
A Jagwire olcsóbb termékei is bőven megteszik. Jóval fontosabb a bowden szerelése. A bowdenház végeit merőlegesre kell köszörülni és a bowden elvezetésre, hosszra is figyelni kell, hogy optimális szögben csatlakozzanak az akasztószemekhez. Ha ezt jól megcsinálod, akkor nyersz a legtöbbet.